Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 9038
viet ikke helt hva jeg skal med de (jo kansje litt) , men er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe håndjern i fysisk butikk?

ikke noe sånn drithåndjern, må være nok kvalitet til at det kan brukes skikkelig (smith & wesson, springfield etc.)

hel
helst ikke mere en 600kr
Komdomeriet
Sist endret av MariusM; 17. februar 2012 kl. 21:20.
http://www.handcuffwarehouse.com/pemo700nifih.html

Hvis du holder til i arendal blir det jo litt vanskelig å anbefale ei sjappe.
Sist endret av dynamite; 17. februar 2012 kl. 21:21.
Sitat av MariusM Vis innlegg
Vis hele sitatet...
haha, skulle til å nevne det selv
Jeg kjøpte mine smith & wesson 300 på topsecret.no veldig fornøyd med de, men var å snoka på ebay og de er billigere der
Men les ts sin post da..
Fysisk butikk
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
haha, skulle til å nevne det selv
Vis hele sitatet...
Har de med svart pels selv, fungerer utmerket til sitt bruk!
Magasinet på Lier nær drammen selger diverse håndjern sist jeg var der
Har veldig god erfaring med Peerless sine ledda håndjern. Brukt de mye både i tjeneste og utenom^^..
De er tynne og jævlig sterke,og lette å sette på, og koster under ca 500 på ProVakt.no
Fordelen med ledd er at de hindrer uønsket bevegelse ved riktig bruk.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Men les ts sin post da..
Fysisk butikk
Vis hele sitatet...
Er ikke så lett for folk som ikke er fra Arendal å si hvor han kan kjøpe håndjern fysisk.
Pyroman
stukeren's Avatar
Trådstarter
hehe, kondomeriet ja! sikkert fine til sitt bruk (med mindre du tar med deg hjem noe voldelig <3) , fattern hadde pearless fra sine år som onkel blå, han sa at de var best! men folkens, nå har det seg sånn at jeg skal til charlottenberg, sverige i mårra. der er det en slags butik som selger alt fra softgun til våpen, kansje de har der
Sitat av MariusM Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Fra siden: «Jernene har "nødutgang" og stoppefunksjon, man trenger derfor ikke å bruke pyntenøklene til å åpne de med.»

Ikke akkurat skikkelige håndjern...
Får håpe du finner noe du liker da

Sitat av Nichotin Vis innlegg
Fra siden: «Jernene har "nødutgang" og stoppefunksjon, man trenger derfor ikke å bruke pyntenøklene til å åpne de med.»

Ikke akkurat skikkelige håndjern...
Vis hele sitatet...
Det er nå så, vet ikke hva TS skal bruke dem til, håper da ikke h*n skal bruke dem på noen hvor poenget er at h*n ikke skal komme seg løs, uansett hva h*n gjør Det høres jo bare sykt ut..
Sist endret av MariusM; 17. februar 2012 kl. 22:02.
Pyroman
stukeren's Avatar
Trådstarter
hehe, skal ikke brukes til noe bindegreier, hadde bare vært mobsomt å lenka folk fast i noe, + at det er noe man kan få brukt for!
Sitat av MariusM Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kvaliteten på de håndjernene man får kjøpt på kondomeriet suger!! Dårlige greier!
Helt riktig, men det kommer som sagt an på bruken. Skal du bruke det til å spice opp det intime litt er det jo moro, men skal du lenke noen fast for å gi dem og god dammeldags omgang med juling ville jeg anbefalt noe annet..
Pyroman
stukeren's Avatar
Trådstarter
hehe, men hvis man kjøper de som tåler litt, så kan det jo brukes til begge to
Selvfølgelig Men da er det også et spørsmål om penger :P Men jeg har ikke noe mer peiling utifra det ene paret jeg har kjøpt, så ikke vet jeg :P
Pyroman
stukeren's Avatar
Trådstarter
Sitat av toxicity Vis innlegg
Magasinet på Lier nær drammen selger diverse håndjern sist jeg var der
Vis hele sitatet...
Har noe slekninger i drammen jeg skal besøke snart, og veit hvor sjappa ligger, hvor lenge siden var det du var der? Noen sjans for at de hadde peerless??
De har på harebakken, men husker ikke navnet på butikken. De selger en del jaktklær og jaktutstyr blandt annet.
ja er jo greit at dama kommer seg løs når man er ferdig, hvis man skulle sovne Kondomeriet sine håndjern med rosa pels er knall :P
Pyroman
stukeren's Avatar
Trådstarter
Ja, hehe. Den dagen det blir akktuelt skal jeg nok kjøpe med pels, men for nå er det ingen snille planer med disse jerna!!!!
Vil du ha Peerless kjøper du fra Equipnor. Kjappe, seriøse og ikke spesielt dyre.
Sitat av stukeren Vis innlegg
Har noe slekninger i drammen jeg skal besøke snart, og veit hvor sjappa ligger, hvor lenge siden var det du var der? Noen sjans for at de hadde peerless??
Vis hele sitatet...
Er vel 2år siden jeg var der så ikke så nøye på hva slags merke det var men håndjern var det
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Bare husk å ta godt vare på nøklene, har selv vært hos politiet for å få klippet opp håndjern som ingen hadde nøkkel til, som vi hadde klart å feste rundt håndleddet til en kompis.
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Bare husk å ta godt vare på nøklene, har selv vært hos politiet for å få klippet opp håndjern som ingen hadde nøkkel til, som vi hadde klart å feste rundt håndleddet til en kompis.
Vis hele sitatet...
Kjøper du tålelig seriøse håndjern så bruker de standardnøkkel... Alle de kjente merkene har mer eller mindre samme nøkkel. God gammeldags praktisk :-).
Army shop butikker har håndjern.
Som vekter kjøper vi pearless håndjern der som er samme som politiet bruker.
Da kan vi bare bytte med politiet. Ellerså har de en lei tendens til å stjele håndjerna våre....
Top Secret. S&W M100. Helt plain, supre håndjern
husk at når du bruker håndgjern på en person så har du fratatt hans frihet (frihetsberøvelse) og hans helse er ditt ansvar, skulle du _glemme_ å sette på sperren (2 knapper på høyre og venstre håndgjern) så kan de bli veldig stramme og farlige å bruke. husk at håndgjern ute på vinterstid ikke er en god ide det heller =)
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
http://www.game-on.no/smith_wesson_h..._leddet/P_2368
Dette kan kjøpes i butikk. men bare i Sandnes.
Vis hele sitatet...
veldig viktig, hvor i sandnes?
Pentagon i storgata, Oslo.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Vet ikke om muligheten for kjøp, men jeg vet Politiet driver med korttids utleie på sine håndjern.

Og selvom selve leia på håndjerna er gratis pleier dessverre dette leieforholdet å dra med seg andre utgifter som fort kan bli dyrt.
Alt i alt er det vel kanskje ikke å anbefale.
The Merciful One
mr5050's Avatar
Den lokale låsesmeden burde ha
Jeg kjøpte mine Peerless-håndjern på provakt.no (lenket). Det var de billigste jeg fant på norske sider, og de har fungert uten problemer i praksis (snart 2 år gamle). Kan dessverre ikke hjelpe med geografisk beliggenhet for butikkutsalg.
Jeg brukte et par jern fra Hiatt da jeg var dørvakt. De fungerte knirkefritt. Ellers var jern fra ASP på moten blandt vaktene der jeg jobbet.

Kan ikke huske hvor jeg kjøpte de.
De dyre fra kondomeriet er gaktisk ganske solide. "dyre" er ca 400kr.