Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1373
Skal kjøpe denne ¨

CM Storm Trooper Gaming Big Tower
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649659#reviews

og lurte på om alt jeg har passer inn

http://img163.imageshack.us/img163/5299/detjegharfrafr.png


I tillegg til kabinett så skal jeg kjøpe dette:
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...6-5C3A6EA7045B
Sist endret av VitoScaletta; 2. desember 2012 kl. 13:51.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Et Atx hovedkort som du har passer jo i miditower, så det får veldig god plass i et big tower...
Så deilig får håpe alt av kabler osv holder da.
Kan være lurt å legge på en 8-pin extension. Hadde problemer med det i mitt Def. XL
Er for seint nå? kan ikke endre orderen og hvis jeg bestiller kabelen så får jeg vell to pakker ?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Du kan jo være heldig med lengden på kablene dine
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Det følger med en 8-pin forlenger i søster-kabinettet til Trooper, alstå Stryker så da regner jeg med at det følger med en til Trooper også
Jaja har sett det følger med en haug med kabler, skal dog ALDRI kjøpe en midi tower igjen !
Hvorfor? Titegn
Hvorfor jeg ikke skal ha midi tower? fordi de er begrenset med plass osv.
Begrenset plass? Ser ikke for meg at du får problemer med å montere to hardisker, en SSD og et skjermkort i et standard miditower..
jeg har iværtfall problemer i mitt kabinett

kabel organisering osv vifte plass og generelt plass
Gamle midi kabinetter var jo håpløse med plass for kabel rot og litt dårlig plass for skjermkort, men ellers så er det ikke plassen i ett midi kabinett noe å si på!
Sitat av kandetfixes Vis innlegg
Gamle midi kabinetter var jo håpløse med plass for kabel rot og litt dårlig plass for skjermkort, men ellers så er det ikke plassen i ett midi kabinett noe å si på!
Vis hele sitatet...
Pluss at det er lettere med luft sirkulering i big tower
Sitat av Elshop Vis innlegg
Pluss at det er lettere med luft sirkulering i big tower
Vis hele sitatet...
Minimal forskjell tbh, aldri opplevd dårlig luftsirkulasjon i ett midi jeg men..
Hørte at jeg må bygge kabinettet selv er det så ?
Sitat av Elshop Vis innlegg
Hørte at jeg må bygge kabinettet selv er det så ?
Vis hele sitatet...
Jeg henta ett kabinett av samme typen på komplett i Sandefjord for en kamerat, det var en (jævlig) svær boks... er mulig det lå noe løst inni, men selve boksen var ferdig satt sammen..
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
Hørte at jeg må bygge kabinettet selv er det så ?
Vis hele sitatet...
Det er svært få kabinette, omså ingen på markedet i dag, som er byggesett (så vidt jeg vet)
Så deilig å høre, gleder jeg til å gå fra Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black til CM Storm Trooper Gaming Big Tower
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
Så deilig å høre, gleder jeg til å gå fra Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black til CM Storm Trooper Gaming Big Tower
Vis hele sitatet...
CM Storm Stryker og Trooper er sykt gode kabinette med mye gode løsninger, men om du planlegger vannkjøling bør du styre unna.
Har ikke tenkt vannkjøling alikevell

har nokk vifter :P følger med 4 vifter og jeg har to fra før jeg har tenkt til å installere så da har jeg 6 vifter
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Det følger med 3 vifter. Ikke 4
to forran, en oppe og en bak

4
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
to forran, en oppe og en bak

4
Vis hele sitatet...
Sorry, sorry, sorry.. Glemte av den som va i toppen
Hehe den i toppen er jo jævlig svær også :P
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
Hehe den i toppen er jo jævlig svær også :P
Vis hele sitatet...
200mm Jeg tok ut min til fordel for H100
Sist endret av Zendium; 2. desember 2012 kl. 21:22.