Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1269
Jeg har brukt google browser i kanskje et år på mob og aldri blitt logga ut av innloggede sider uten å ha gått i innstillinger og slettet logg og innloggingscache selv. Nå plutselig uten å ha gjort noen ting var jeg logga ut overalt! Er det noe som kan skje av seg selv eller har jeg blitt hacket av en keylogger bot som vil ha passordene mine når jeg logger inn igjen på nettstedene? Fins det? Det er alle nettstedene jeg var innlogget så noe har skjedd i browseren men jeg har ikke gjort noe og ikke oppdatert browseren i google play appen i kveld hell
Du har ikke clearet cache i innstillinger på telefonen eller lignende? Det kan ofte cleare cachen og logge deg ut i selve nettleseren også.
Mk1
Trådstarter
Som sakt nei
Hvis du er usikker på om kontoen din er komprimert så burde du ta en sjekk på innlogginger til f.eks Google kontoen din.

Sikkert lurt å gå gjennom (og følge) sikkerhets sjekken de har også, som vlandt annet anbefaler å sette opp MFA.
Mk1
Trådstarter
Sitat av i_et_nøtteskall Vis innlegg
Hvis du er usikker på om kontoen din er komprimert så burde du ta en sjekk på innlogginger til f.eks Google kontoen din.

Sikkert lurt å gå gjennom (og følge) sikkerhets sjekken de har også, som vlandt annet anbefaler å sette opp MFA.
Vis hele sitatet...
Jeg har blitt logget ut av google kontoen også så får ikke sjekka. Er redd for å logge inn tilfelle noen vil se hva jeg taster i passord da får de passord til mail paypal og alt. Var såvidt jeg turte å logge inn på freak men tenkte at ikke noe her er sensitiv info som kan misbrukes av en eventuell hacker eller keylogger virus

Har ikke lastet ned noe ukjent og ikke trykket på mistenkelige linker

Kom på at jeg lasta ned en app fra google play for noen timer siden men den har 10mill downloads og 4,7 i rating av 5 stjerner så det kan vel ikke være noen som har hacket meg via den?

Mitt vanlige passord her på freak og vg funker så ingen har byttet men er skeptisk til å logge inn på mail konto og paypal og sånn tilfelle noen får passordet mitt og at det er derfor de har logget meg ut fra alt?
Sist endret av Mk1; 28. mai 2022 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du ikke har trykket shady linker, lastet ned (evt kjørt) shady programmer eller filer, eller gitt telefonen til shady folk så har du vell ingenting å være redd for. Kan ikke tenke meg at en hacker bare plutselig kommer seg inn uten videre. Eventuellt så kan du jo resette hele telefonen, for å være helt sikker.
Ble også logget ut i går av absolutt alt jeg var pålogget av nettsider. Bruker Google chrome sin leser. Har ikke var på noen shady nettsteder, eller trykket meg inn på mistenkelige linker. Sikkert en oppdatering av browseren som forårsaket dette. Jeg har logget meg inn igjen på alt av nettsider.
Samme skjedde med meg i går.... weird
Samme for meg her, så vi er evt mange som plutselig har blitt hacket!