Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 503
Vet ikke hva jeg skal gjøre, Lånekassen hevder skolen ikke har sendt bekreftelse til de på at jeg har møtt opp, mens skolen hevder de har sendt alt av bekreftelser på at jeg har møt opp. Hver gang jeg prøver å si til skolen at Lånekassen sier de ikke har fått noe, får jeg bare beskjed om at de har sendt inn alt. Hva kan jeg gjøre? Haster som faen siden jeg har null inntekt og har måttet lånt penger fra folk til mat, og de begynner å bli ganske irriterte på at de aldri får tilbake pengene sine..
Det kan være papirene har blitt borte i posten, hvis ikke de sender bekreftelser digitalt? Eventuelt prøv å be om å få papirene selv og send de til lånekassen selv.
Sitat av something Vis innlegg
Det kan være papirene har blitt borte i posten, hvis ikke de sender bekreftelser digitalt? Eventuelt prøv å be om å få papirene selv og send de til lånekassen selv.
Vis hele sitatet...
Tror det er Sendt digitalt, så stusser over at det skal være så jævla mye styr da. Har venta i en måned nå på pengene mine og hadde ingenting hele sommerferien heller, så er jævlig desp på å få pengene slik at jeg får betalt folk jeg skylder penger..