Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 614
Men dette uttrykk menes det diverse substanser som kan hjelpe til med å gi livaktige drømmer.

Se denne artikkel.

Hva kan skaffes effektivt ? Ser at Gelantamin nok bare fåes på resept. Er det noe urter el. folk vet om ?

Dette er vel psykoaktive stoffer, men ikke på samme måte som rene rusmidler, ei heller hallusinogener generellt. Dog kan noen slike ting brukes som oneirogen, bla. spise rød fluesopp før en legger seg, salvia-te osv.

Noen med erfaringer ? Og helst noe som er lett tilgjengelig.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Det å få reminyl på resept kan du bare glemme, med mindre legen selv er senil og ikke vet hva han/hun skriver ut. Har en farmor som går på disse. Eller, når du passerer 70år+ kan du jo forsøke å få denne utskrevet.

Jeg husker for lenge siden å ha lest om to vekster fra sør-amerika som utelukkende ble/blir brukt for akkurat det du ser etter men husker ikke navnene i farten, hva lovligheten på disse er har jeg ingen anelse om. Finner du plantene jeg snakker om kan du enkelt se om disse er lovlige å innføre