Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1439
Jeg opplever at kvaliteten på bildet med min Huawei Q22 4K-dekoder gir dårligere bilde, enn det jeg får med Canal Digital satellitt. Har snakket med ca 5-6 andre kunder som opplever det samme.

En har en teori om at CD kjører suverent høyest bitrate på 18-20 mbit. Kan dette stemme?

Noen som har noen teorier? Testet dette på flere lokasjoner med ulike TV-er. Synes CD er hakket bedre jevnt over.
du har helt rett. lavere bitrate på ip-tv enn på RF
Bitrate er helt lik..
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Har fiber fra GET med Getbox2, og godt signal inn. Absolutt ingenting å påpeke på bildekvaliteten, nå. Har vært ganske dårlig tidligere, men det er min egen skyld da jeg har brukt dårlig nettverksløsninger. Nå er det satt opp egne svitsjer og routere, og alle punkter har egen kobling direkte i router via svitsj. Vet ikke om dette er relevant, men sier det likevel.