Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1267
Har fått tak i dolcontin 200mg.. Og første gang jeg tester ut men er jo scared to shit for å ikke våkne igjen.
Har knust tabletten og tatt to veldig små lisser og er mellow i formen.
Jeg kommer ikke til å ta de 200mg bare så det er sagt!
Men jeg ønsker å bli litt mer fjern, hah.
Hvor mye kan jeg tåle tror dere på 62 kg?

Toleranse vil jeg ikke si jeg har.
Bruker litt oxy, sub og paralagin i ny og ne, sist gang var over 3 uker siden.
Og pleier ha lengre pauser i mellom.
Har dere noe tanker? Setter pris på litt info. Har også lest litt på forumet og felleskatalogen.


Hvor lenge varer rusen?
Har det noe å si at jeg skal på fylla i morgen?


Ha en fin helg 😊

Jeg lar det bare vær med høyere dosering, vil ikke bli helt vekke hehe ����
Men hva tenker dere er nok for dosering?
Sist endret av Stuker; 12. oktober 2018 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Takknemlig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
oxy er mer potetnt enn dolcontin. Så hvis du har inntatt dette flere ganger bår ikke det være noe stress å ta litt dolcontin
Trådstarter
20 0
Okok vet du om det er noe mindre eller mer farlig enn oxy/sub?
Stuker. Hva mener du med farligst? Dolcontin er ett "likeverdig" rusmiddel i hvert fall, og like vanedannende.
Doble dosen din i forhold til oxy så blir det bra.

Sånn at det ikke blir noen misforståelser.
50mg oxy tilsvarer 100mg dolcontin
Sist endret av Tekken; 13. oktober 2018 kl. 01:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
20 0
Jasså er det det ja.. Jeg trodde dolk var kraftigere fremstilt på en eller anna måte enn.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær forsiktig med inntak av opiater. Det er sånt som er irriterende å være avhengig av.

Hilsen x-misbruker som spyr av tanken på opiater.
Jeg tok 120 MG første og siste gang jeg tok dolcontin. Fyyti faen hvor opiatrusa jeg ble.. spydde først , så halvsov jeg på sofaen og klødde overalt. Var våken men «drømte» på en måte.. var wierd. Han jeg bodde med fikk funk evigheter senere, spydde som en Gud hos naboen. Rusen gikk fort ut igjen hos meg..
Det er forskjellig virkestoff i disse.
Oxy inneholder oksykodon,
Sub inneholder buprenorfin og i doll er det morfin.

Hvis dere lurer på doseringer er felleskatalogen veldig fin å finne medisinske doser, og justere opp til å oppnå rus.
Anbefaler også erowid.

Start smått, vent ei god stund før du tar mer.
Tar du 200mg dolcontin uten toleranse, er det mer enn nok til od.

Har ikke erfaring med å snorte dolcontin, har kun skutt. Uten toleranse har jeg skutt 100mg doll, og blitt skikkelig stein. Hvis jeg skyter oxy, skyter jeg 50mg uten toleranse. Oxy er litt mer potent ved disse dosene, men det har gått bra. Har også skutt sub, men det synes jeg ikke gir samme effekt.
Vær som sagt veldig forsiktig.

Jeg veier riktignok 30 kg mer en deg, og vil anbefale deg mye mindre doser.
Prøv med det halve jeg bruker, og kjenn etter ei god stund før du etterjustere.
Sub blir litt annet, mye enklere å unngå od med den.
Sist endret av Tekken; 17. oktober 2018 kl. 03:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.