Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1100
Hei.

Jeg har veldig lyst til å kjøpe denne pcen (http://www.multicom.no/Xishan-W150E-...0561/p10619555), men jeg må ha en såkalt "idiotforsikring" på den fordi jeg kan klare å ødelegge laptop'er når som helst, på alle mulige og umulige måter.

Så jeg lurer på om noen vet om hvordan jeg kan forsikre pcen mot "alt" til en fair pris?
Skaff deg god reiseforsikring så slipper du idiotiske idiotforsikring.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg

Så jeg lurer på om noen vet om hvordan jeg kan forsikre pcen mot "alt" til en fair pris?
Vis hele sitatet...
Nei, det kan du garantert ikkje. Forsikringsselskap fungerer på den måten at alle betaler for skaderisikoen til gruppa, pluss avanse. På eit så billeg produkt lønner forsikring seg ikkje - nesten uansett. Spesielt fordi idiotforsikring samler en pool idioter, som betaler pcer for kvarandre...

Gløym forsikring på småting. Du treng det ikkje. Sett pengane på konto.
Sitat av slashdot Vis innlegg
På eit så billeg produkt lønner forsikring seg ikkje - nesten uansett.
Vis hele sitatet...
Selv om jeg kjøper ny pc til 6000 kroner hvert halve år fordi jeg ødelegger den?

Nytt formulering: Hvor kan jeg idiot-forsikre pcen min billigst?
Sist endret av Intet_Inside; 15. august 2012 kl. 22:20.