Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 642
Lurer på om dere har Macgyver sessong 2, 3, 4, 5, 6, & 7?
PM meg visst dere har det da, så kan vi prates.
Litt off-topic, men:
Viss du går inn på http://suprnova.org og klikker på TvShows -> Macgyver kan du velge mellom seks forskjellige episoder på tysk...
Joda, klart jeg er ute etter TYSK Macgyver!!! Hallo? Det er jo amerikansk jeg skal ha da... Ehh Tenk det slik da, Das Macgyver!? Huff.....
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
[offtopic] Det heter ikke "Das MacGyver". Das er en preposisjon som står foran et substantiv. F.eks Der Führer. Führer(fører) er et substantiv i hankjønn, og derfor får vi hankjønnspreposisjonen foran. Føreren, ikke MacGyveren. Måtte bare ut.[/offtopic].

Hvis du følger eksempelet i denne tråden, så kansje du skjønner hvorfor folk sier at du burde sjekke Suprnova først. Eller andre torentsider. Søk på forumet, du finner masse. Btw, det har vært Req på MacGyver før.
ja, det er jo helt vilt, kjente interrese pinnen stakk meg. skikkelig kult, det skal jeg finne ut mer om! uff, greit..
men det jeg i grunn lurte på var om det var noen som hadde en ftp jeg kunne laste ned MacGyver ifra..
supernova har forresten bare sessong 1 på engelsk
Opprinnelig postet av SpeXzTeR
ja, det er jo helt vilt, kjente interrese pinnen stakk meg. skikkelig kult, det skal jeg finne ut mer om! uff, greit..
Vis hele sitatet...
"Hvorfor være vanskelig når man bare ved en liten ekstra anstrengelse kan være komplett umulig?"
Du lever og ånder etter eget mantra skjønner jeg?

PS: I tilfelle du ikke tok den, så var tysk Mac en spøk (les: eine Witz; komischer, komischer Einfall, lustiger Einfall; Synonyme: Geist, Humor, Schlagfertigkeit, Spaß, Witzigkeit).

Jeg nevnte det bare fordi det var det eneste jeg fant da jeg på et infall søkte på Suprnova...