Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 773
Hei

Ser etter en mulighet til å kjøre noen kule visualizations på TV'en min mens jeg hører på musikk fra Spotify.

Oppsettet jeg har nå er: Laptop --> HDMI kabel --> TV

Det beste jeg har fått til nå er å bruke screensaver funksjonen til http://www.plane9.com/

Problemet her er at jeg ikke har funnet noen måte å bare ha det på en skjerm...bruker extended desktop, så da må jeg enten ha det på laptopskjermen og tv'en eller ingenting.

Har lasta ned Philipp Winterberg's screensaver player, som fungerer som en slags standalone skjermbeskytterspiller. Flyttet denne over til tv'en og maksimerte, og det fungerte ganske bra, bortsett fra at skjermbeskytteren ikke bryr seg om musikken, den forandrer seg bare random. (Virker dessuten som Pc'en sliter med å spille av noen av de avanserte visualizationsene. Har en helt ny laptop til 8000 kr som burde klare dette).

Noen tips her?
Sist endret av Izor; 11. mai 2012 kl. 11:39.