Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1510
Hei, har av diverse grunner ikke fått tiden til og lage Julegaver, er ikke noe fan av å stikke på en butikk og handle masse unødvendig skrot. Er det noen som har ideer om hva man kan lage å gi bort nå I siste liten, hadde tenkt å lage noen bilder paa photoshop så skrive de ut, men printern min er dessverre ødelagt. Noen som har en ide? Trenger ikke å være noe som koster noe, da jeg liker å gi personlige gaver, haha håper noen skjønner hva jeg mener
Litt vanskelig å komme med forslag, når vi ikke vet hva du har tilgjengelig....?
idkdude
FlowerExploder's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Litt vanskelig å komme med forslag, når vi ikke vet hva du har tilgjengelig....?
Vis hele sitatet...
Div verktøy, planker, papir, fargeblyanter, garn, vanlige ting
Sist endret av Veggen; 23. desember 2015 kl. 22:14.
Frankrikes Solkonge
Selvlaga gavekort på diverse ting. Alt fra at du tar oppvasken til en hyggelig kveld sammen til special cuddles. Enkelt og greit, bare å legge litt tid i pynten
idkdude
FlowerExploder's Avatar
Trådstarter
Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Selvlaga gavekort på diverse ting. Alt fra at du tar oppvasken til en hyggelig kveld sammen til special cuddles. Enkelt og greit, bare å legge litt tid i pynten
Vis hele sitatet...
Godt tips Takk