Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2113
Hei.

Jeg har bestemt meg for å bytte ut PS3 med en PS4. Men hvilken utgave skal jeg velge ? Orginal , Slim eller Pro?

Jeg er ingen spesiell hardcore gamer så jeg trenger ikke nødvenigvis det ekstra som kommer med en Pro .
Har skjønt det slik at det spesielle med Pro er at den har 4K , men da trenger vel man også 4K TV? Har en 6 år gammel Samsung LED TV , det er kanskje ikke bra nok for Pro versjonen?

Pro er også den dyreste versjonen . Har lest at hvis du kjøper ps4 for første gang så er det en no- brainer å kjøpe Pro. Men er Pro så bra at den er verdt de ekstra lappene?

Hvem versjon tenker dere jeg bør kjøpe ? Jeg er bare ute etter å spille en gang i blant for moro skyld og bruke konsollen til Netflix etc. , så slim eller orginal er muligens bra nok?
Noen som har erfaring med Pro versjonen og som absolutt anbefaler den?
Slim holder til ditt bruk.
jeg har prøvd alle 3. og har sistnevnte altså ps4 pro. Jeg har også en 4k som jeg ikke bruker den til. Det kommer av det er mindre responstid på pc skjermen. Når det kommer til kvalitet på spillene så merker jeg stor forskjell. Men til ditt bruk og behov så tror jeg det holder slik som markonan sa slim.
Det er ikke bare bildekvaliteten men også tiden det tar å laste spill o.l.
Pro er mye raskere, så det er anbefalt å kjøpe det hvis du skal kjøpe ny.

Skal du kjøpe vanlig kan du like greit gå på finn og få noe billig.
Takker for svar !
▼ ... noen uker senere ... ▼
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
42 7
Du har sikkert kjøpt PS4 allerede, men nevner det fordetom. Jeg har et headset som heter Astro A40, og med den så fulgte det et lydkort. Og for å få utnytta det lydkortet ordentlig, så må jeg koble til den optiske lydkabelen. Problemet er bare at det har de kutta ut på slim versjonen av PS4, desverre. Så hvis du har behov for det, så bare vær obs på at på slim versjonen så er det ikke tilkoblingsmuligheter for optisk lydkabel.