Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5768
Når jeg spiller Fifa 17 på min egen PS4 går gameplay alt for fort i forhold til når jeg spiller på andres PS4.

Er det noe jeg kan endre på i innstillinger eller på ruteren for å fikse dette?
I ruteren? Er det online? I tilfelle kan det umulig gå raskere enn hos motstanderen. Jeg husker man kunne justere hastigheten i Fifa for lenge siden, men har ikke sett den innstillingen på mange år.

Jeg tror det er noe du innbiller deg.
Trådstarter
8 0
Det er online ja, men sikker på at det ikke er noe jeg innbiller meg. Helt ulogisk at det ikke skal gå like fort for motstander, så derfor jeg tenker at det kan være noe med nettverket som gjør det.

Finnes det noen innstillinger i ruteren som har innvirkning kanskje?
Nå har gameplayet i Fifamotoren blitt mye tregere de siste årene. Sålenge det ikke er snakk om laggproblemer, er det ingenting i ruteren du kan ordne.
Regner med du spiller FUT hjemme? Seasons og offline kamper har et lavere tempo enn ultimate team.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fengsel > Fridom
17 0
Du kan regulere spillhastighet på offline kamper, og Seasons Online.. Resten, som pro clubs og Fut, kan ikke reguleres