Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1672
Dere som har eller har hatt elektronisk fotlenke, hvor ofte kom de på kontroll? Kom de på natta? Seint på kvelden??
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hos meg kom de med 1-2 dagers mellomrom og aldri 2 ganger samme dag, de kom aldri senere en 10-11 eller tidligere en jeg stod opp så jeg ble aldri vekka liksom
Trådstarter
6 0
Sitat av freebird Vis innlegg
Hos meg kom de med 1-2 dagers mellomrom og aldri 2 ganger samme dag, de kom aldri senere en 10-11 eller tidligere en jeg stod opp så jeg ble aldri vekka liksom
Vis hele sitatet...

Så de kom aldri på natta? De har sagt at de kommer 1gang i uken til meg, og det har stemt så langt. Men jeg skjønner ikke hvorfor de kommer samme dag som jeg er på sånn obligatorisk oppmøte.
Hos meg så kom dem nesten vær dag, var så ofte at jeg syntes det var flaut å ha besøk. +mange oppmøtet på jobben. Dem kom på alle døgnets tider, var så jeg angret på å ikke ta fengsels straff istedenfor ��
Sitat av wildcats Vis innlegg
Så de kom aldri på natta? De har sagt at de kommer 1gang i uken til meg, og det har stemt så langt. Men jeg skjønner ikke hvorfor de kommer samme dag som jeg er på sånn obligatorisk oppmøte.
Vis hele sitatet...
Antageligvis fordi det er den dagen de har ressurser til å ta kontroll. Med kontroll en gang i uka høres det ut som om kriminalomsorgen er en liten etat der du bor.

De kom aldri på natta til meg. I starten kom de 5-6 ganger i uka, mens de mot slutten nøyde seg med 1-2.
Hos en bekjent kom de vel en gang i uka, var generelt lite stress og de kom mellom 17 og 23.