Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1911
Jeg tenkte å ta en langhelg i Oslo om 4 uker, men har ikke råd til de vanlige 3-stjerners hotellene.

Hørte nylig at noen hoteller plager folk med urettmessige erstatningskrav om ting som må utbedres på rommene. For eksempel fra tidligere vannskader, som kanskje ikke har noe med disse gjestene å gjøre.

Lurer på om noen har mer info om dette, eller kan gi noen råd om hoteller man bør unngå?
Sitat av brukernavn bee Vis innlegg
Airbnb?
Vis hele sitatet...
Du mener mye trøbbel med Airbnb?
Har ingen spes hoteller jeg har svartelistet, men det kunne jo vært både nyttig og interessant om du selv inkluderte navnene på de hotellene du nevner i 1.post
Ekspert på påstander
Kan jo sjekke ratinger/anmeldelse når du googler hotellene?
Du må jo sjekke rommet med det samme, og rapportere skader. Ta gjerne bilder av rommet. Da kan du bevise at det er/ikke er skader. Dette gjør jeg alltid når jeg bor på hotell. Les også reviews om hotellet.
Sitat av accobra Vis innlegg
Hørte nylig at noen hoteller plager folk med urettmessige erstatningskrav om ting som må utbedres på rommene. For eksempel fra tidligere vannskader, som kanskje ikke har noe med disse gjestene å gjøre.
Vis hele sitatet...
Noe sånt har jeg aldri hørt om før og jeg må si jeg synes det virker lite troverdig, har du noen eksempler der dette har skjedd?
Bodd mye på hotell og aldri opplevd noe slikt. Det må i så fall være noe shady hoteller. Men oppdager du noe så meld ifra.

Jeg foretrekker kjedene selv da det ofte føler med diverse som kveldsmat og lignende.
Gratis og du kan møte ålreite folk. https://www.couchsurfing.com
ta deg en svipptur innom her en tur. https://www.nordicchoicehotels.no/lofavorstudent/

Har aldri blitt sjekket for noe som helst her, og er alltid 599kr per/natt for opptil 2 personer.