Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1436
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla,
Har et småekkelt spørsmål, men jeg er i godform og eier ikke skam akkurat nå
Når jeg er på mine fjerde/femte linere iløpet av en kveld, så begynner det å samle seg klumper i nasen. Jeg prøver å klemme litt på siden av nesen for å spre litt ut over, men ender fort opp med å snyte dem ut for å få plass til mer pulver.
Spørsmålet mitt er om det er noe fynk i disse klumpene? Hjelper det å ha de liggende der oppe, eller kan man i verste fall *grøss* svelge dem for en liten ekstra? Dumt å føle det går til waste fordi man blir rennende i nesa
Er snakk om amf i dette tilfellet, men lurer generelt amf, coke osv.
God kveld/morgen, alt etter som!
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hahaha herregud the powder brain
Anonym bruker
"Ond Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leftoverd fra kreatin?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mener å huske jeg har hørt Steve-o si i et intervju en gang at han pleide enten svelge eller røyke disse "klumpene", men mulig det bare er skrøner evt. at han har gjort det men det ikke har noe for seg.
Steve-O kan ikke gå foran som et godt eksempel på noe som helst xD Han var jo langt ute og det intervjuet/den idéen illustrerer det godt xD
Sist endret av Harek; 30. juni 2020 kl. 20:19.
Kjør nesa di ned i et glass med vann å trekk inn! Burde få ned dritten da
Sist endret av Heyhoti; 30. juni 2020 kl. 20:26.
Pleier å pelle dem ut å svelge dem, funker det, får litt effekt,