Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 548
Hva kaller man det når man tar piller og våkner midt på natta.

Man klarer ikke ligge rolig og føler seg sykt rastløs og sliten samtidig. Hvor man bare vrir seg i ubehag i flere i timer uten å klare å ligge rolig
Viva Travis Bickle
Tenker du på søvnproblemer?
kan være akathisia dog kommer helt ann på hvilke piller du tar, feks kjent ved antipsykotika
Trådstarter
23 4
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
kan være akathisia dog kommer helt ann på hvilke piller du tar, feks kjent ved antipsykotika
Vis hele sitatet...
Fikk dette når jeg tokk antidepressiva.
Sitat av Brillert Vis innlegg
Fikk dette når jeg tokk antidepressiva.
Vis hele sitatet...
Fullt mulig det er det, skjer det innen et par timer du har tatt antidepp, slet selv med det når jeg gikk på antipsyk, var værst rundt 1-2t etterpå og varte ofte en god stund, helt forjævelig, kan bli bedre over tid eller så kan det ikke bli det, plages du mye av det anbefaler jeg å snakke med legen om bytting av medisiner
Flere typer antidepressiva har insomni som mulig bivirkning. Det er noe drit, men på sånne medisiner går de fleste bivirkningene normalt sett over iløpet av oppstartsfasen (de første tre månedene eller før). Bruker du et preparat med bivirkninger som ikke gir seg eller som ikke er til å holde ut med bør du snakke med legen om å bytte preparat.