Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 727
jeg har en hp pavilion dv6563eo og webcammen (laptop med innebygd cam) virker bare når den selv vil, og begynner å bli litt lei.. så nå har jeg sittet å prøvd å finne en oppdatering til cammen men klarer ikke finne. så lurte jeg på om det var noen som viste hvor jeg kunne finne, har vært på hp.com men fant ikke noe... håper noen kan hjelpe meg
Jeg har samme problemet med min HP dv6645eo.. Nesten prikk lik din.
Jeg har funnet ut at webcammen levet sitt eget liv.. Og det eneste som fungerer for meg, er å reboote hele shiten..
Merkelig nok har jeg samme problemet jeg også. Den har fungert fint i en måneds tid, men før det fungerte den sånn en gang i blant. Har ikke peiling på hva det er for noe tho'.
Velkjent problem med dv2***, 6*** og 9***. Prøv HP Software Update.
_dude_'s Avatar
Trådstarter
65 1
prøvde update men funka ikke:S
Da venter du til det kommer en som funker.
Evt. ring HP. 08800
Har samme problem jeg også
Har en DELL XPS m1330 laptop, cammet er innebygd, var det eneste man kunne velge...
Det er vist ganske mange som har problemer med innebydge cam
_dude_'s Avatar
Trådstarter
65 1
ja det kan virke sånn:/ håper jeg får fikset det
Kjøp en ny en
ja kunne vel gjort det:S men har ganske akkuratt 100 kroner så blir ikke mye pc for pengene
Ring HP support, har du enda garanti kan det hende de bytter kameraet og ser om det hjelper.

Eller anbefaler deg en restore av systemet.