Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1464
Hei!

Har endel turer på molly bak meg, men det jeg har undret på i ettertid er når man er på peak. Hva vil dere si kjennetegner at man er på topp under turen?

Har ingen problemer med å kjenne de ulike stadiene etter drop, men føler at jeg aldri har fått den følelsen at nå er jeg virkelig på topp. Går egentlig bare fra at man kjenner ting begynner å skje, så har man alle godfølelsene i kroppen, helt til man kjenner effektene dabber av.

Hvis man da er på topp rett før effektene begynner å dale synes jeg det i ettertid (og under turen) at det er vanskelig å skjønne når og hvilken del av den man har de "fulle effektene"

Noen synspunkter? Skal sies at molly brukes 2-4 ganger i året og jeg får kjempeutnyttelser hver gang, så det er ikke at jeg ikke føles jeg kommer opp.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vel, jeg har en veldig spesiell opplevelse fra det, sammen med en fyr jeg husker som etizolam-Stian på cafe 33 nær birkelunden for mange herrens år siden.

En av de tingene som skjer på serotonerge er jo den "bliss" / vælvære / total zen tilstanden man kan få. Jeg opplevde at en sånn bygde seg opp til et slags høydepunkt, der jeg til slutt bare gled inn i meg selv, inn i en helt syk intenst lykkelig og tilfreds følelse.

Jeg kunne ikke konsentrere meg om å være tilstede, jeg bare ble sugd inn i meg selv,.

Inn i en slags mer abstrakt eksistens, og så sa det "Bazooop" (vet det høres rart ut) og så var jeg tilbake. Jeg var inni kroppen min på en måte, inni lykken, inni gleden.
Sist endret av meaculpaUIO; 4. april 2020 kl. 22:40.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når man har full effekt. Noen ganger bra og noen ganger helt overload og ubehagelig for min del.
Roughly er vel Peak er vel ca 30-60min etter at du kjenner noe. �� hvilke drops kjører du?
Man er på topp fra man føler det er fantastisk til man begynner å føle at effekten avtar ��
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Dose avhengi helt klart. Kan ta max/høy dose som eksempel.

Kjenner eller kjenner kanskje ikke kribling før etter 30-45min. Etter nøyaktig 1 klokke time er det som å bli født på ny, kok varm, insane energi, kanskje øya går litt til alle kanter, halliseer, ekstremt følsom hud dvs kan plutselig kjenne vindretning, hastighet, temperatur og div andre snåle ting umidelbart. En fin test for å se om det virker er å løpe alt man kan. Føler du at du holder gjevn hastighet på 60kmt+ så har den kicka. Hvis ikke du føler så mye så må du begynne å ta mer, eller pause noen år.


Edit. Glemte å nevne at det fantes ikke ren mdma sist jeg brukte dette, da var det knips og forskjellig opplevelse fra gang til gang, er vell kanskje ikke så mye halliser og ekstremeter i ren mdma.? Poenget er det samme, for meg har det alltid tatt nøyaktig 1 time før det kicker, og da er det KICK, kjenner man det ikke er det urutt ettersom 1 høy dose er noe HEEEELT annet enn å drive å justere... mdma handler om kicket uten tvil.
Sist endret av deGrønne Skoger; 5. april 2020 kl. 08:22.
Nå er det veldig lenge sida jeg tok MDMA, men for min del har det alltid vært når man "letter". Man kjenner kribling på vei opp, lurer på om noe skjer, men så plutselig ... swoosh, man letter litt på en måte, blir 5 cm høyere, noe går gjennom kroppen, kroppen kjennes lettere, det kribler i magen og man suser på luft, kjennes som om man flyr bortover gulvet istedefor at man går. Det har alltid vært peak for min del. Det er ikke alltid jeg har kommet dit.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter 45-60 når jeg som regel toppen. Pleier da å vente 1 time til før jeg supplerer med 3-4 jointtrekk, og da seiler jeg noen timer til. Men tar det nå MAKS 1 gang i året, og får personlig mye mer ut av det da.