Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1813
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er tråden der vi som henger mye i Oslo kan tipse hverandre om bra steder å gå på do i Oslo (som ikke egentlig er do).

Jeg kan begynne:
*Kontraskjæret
*Det militære samfunn i myntgata

Trenger tips gjerne nærmest mulig sentrum og Oslo s da. Var en tur å gikk, men er få smug å gjemme seg bak, selv på natta.
Oslo børs, de har jo så fin hage
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når du kommer ut av Oslo S mot broene til bussterminalen og Oslo City, er det et lite hjørne til venstre før trappene. Der har jeg dessverre stått i et par minutter midt på natta.

Gikk helt fint det. Var for full og måtte bare gjøre fra meg før buksa ble våt.
mener du doer egnet til noe annet som sprøyter eller smugdrikking eller mener du steder og pisse/drite som ikke er toaletter? Uansett ville jeg nå heller funnet gratis dasser samme hva intensjonen var..
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
mener du doer egnet til noe annet som sprøyter eller smugdrikking eller mener du steder og pisse/drite som ikke er toaletter? Uansett ville jeg nå heller funnet gratis dasser samme hva intensjonen var..
Vis hele sitatet...
Nei, jeg mente steder å gå på do.
Noe offtopic...Et par morsomme historier fra meg

Var 14-15, gikk nede ved Oslo S midt på dagen. Fikk plutselig sjukt vondt i magen og skjønte jeg kom til å drite på meg hvert sekund.

Hadde ikke penger, så kunne ikke betale for å gå på dass. Var jo helt desperat, så det jeg gjorde var at jeg gikk bort der hvor man kan gå fra stasjonshallen og ned mot togsporene. Der det går skrått nedover mot dørene ut. Satte meg på huk og lot det stå til.

Var ren diaree og jeg så at det hadde rent helt ned til dørene nede ved togsporet. Cirka 30 meter fra der jeg satt. Helt sjukt at jeg ikke ble tatt

En annen gang dreit jeg på meg i Sofienbergparken på kvelden. Hadde litt for stor olabukse på meg, all bæsjen kom av en eller annen grunn nedover det ene buksebeinet og videre ned i skoen min. Når jeg gikk hørte jeg at det kom en slags "skvulpe lyd" fra skoen min mens jeg gikk. Fy f**n så nasty
Hver eneste restaurant/bar som ikke har kodelås på dassdøren.
Sitat av 3mma Vis innlegg
Hver eneste restaurant/bar som ikke har kodelås på dassdøren.
Vis hele sitatet...
hehe det blit litt vanskelig i disse dager når omtrent alt er stengt da
Sitat av susiserken Vis innlegg
hehe det blit litt vanskelig i disse dager når omtrent alt er stengt da
Vis hele sitatet...
Har ikke vært ute på en stund, så vet ikke hvordan ståa er nå, men har alltid fått låne dass på Egon, fridays, Peppes osv.

Ellers er det alle restaurantene ved Torggata, kulturhuset, jaeger og maaange fler.

Men det er kanskje stengt nå ja?
Er gratis på kjøpesentre hvis du bare reiser ut av sentrum, samt de fleste bensinstasjoner. Ved Kampen park og Kampen kirke er det gratis pissoar.