Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 7382
Hei.

Det finnes en side så fra koss der du kan få elementene på portapro gratis.
Er det noen som har linken? En venn trenger den.

Takk
http://www.myportapro.com ?
Det er ihvertfall der vi sender kunder som kommer inn med ødelagte Porta Pro's.
Sist endret av møkk; 28. februar 2012 kl. 12:22.
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Sitat av møkk Vis innlegg
http://myportapro.com ?
Det er ihvertfall der vi sender kunder som kommer inn med ødelagte Porta Pro's.
Vis hele sitatet...
Lenken funker ikke
Den funker nå. Man måtte vist ha www foran..
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Takktakk!
Garantien dekker:

• Utbedring av feil som har oppstått ved normal bruk av produktet i hele dets livs lengde.

Garantien dekker ikke:

• Frakt
• Utbedring av feil som har oppstått ved unormalt bruk.
• Forsvunnet eller mistet hodetelefoner.
• Bytte til annen modell eller farge.

Typiske feil som ikke dekkes:

• Avslitte kabler
• Fjerning av fremmed objekt (for eksempel hårstrå) fra høyttalerelement.
• Byte av øreputer
• Sprengte høytalerelement


Kopierte fra siden
Sist endret av Cach123; 28. februar 2012 kl. 12:31.
Hvorfor ikke bare gå dit du kjøpte dem? De bytter dem på flekken hvis du har kvittering, no questions asked.
Jeg må ha nye to-tre ganger i året og har brukt samme kvittering hvertfall i to år.
Sist endret av Mith; 28. februar 2012 kl. 13:06.
hvis du har kjøpt på lefdal og har kvitering kan du bare gå å bytte...
Sitat av Mith Vis innlegg
Hvorfor ikke bare gå dit du kjøpte dem? De bytter dem på flekken hvis du har kvittering, no questions asked.
Jeg må ha nye to-tre ganger i året og har brukt samme kvittering hvertfall i to år.
Vis hele sitatet...
FEIL.

Selv brukte jeg Porta Pro i 5 år ca, så plutselig gidder hverken Spacworld eller Teknikkmagainset å selge høytaler-delen separat, og Spaceworld gidder ikke den evige garantien lenger, de var faktisk jævlig frekke mot meg da jeg spurte om å få nye siden de jeg hadde var ødelagte (har garanti-bevis greiene og alt..).
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
FEIL.

Selv brukte jeg Porta Pro i 5 år ca, så plutselig gidder hverken Spacworld eller Teknikkmagainset å selge høytaler-delen separat, og Spaceworld gidder ikke den evige garantien lenger, de var faktisk jævlig frekke mot meg da jeg spurte om å få nye siden de jeg hadde var ødelagte (har garanti-bevis greiene og alt..).
Vis hele sitatet...
Hvis dette er tilfellet burde du ihvertfall kontakte ledelsen på en eller annen måte, evt media hvis de ikke er noe samarbeidsvillige.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Hvis dette er tilfellet burde du ihvertfall kontakte ledelsen på en eller annen måte, evt media hvis de ikke er noe samarbeidsvillige.
Vis hele sitatet...
..eller bare bestille nye deler gratis fra myportapro.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
FEIL.

Selv brukte jeg Porta Pro i 5 år ca, så plutselig gidder hverken Spacworld eller Teknikkmagainset å selge høytaler-delen separat, og Spaceworld gidder ikke den evige garantien lenger, de var faktisk jævlig frekke mot meg da jeg spurte om å få nye siden de jeg hadde var ødelagte (har garanti-bevis greiene og alt..).
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri nevnt noe om å selge meg deler løst og heller ikke nevnt butikker ved navn. Jeg får som sagt nye hver eneste gang mine har blitt ødelagt, med det forbehold om at skaden dekkes av garantien. Det er stort sett alltid knekk i overgang plugg/kabel slik at lyden blir borte i ene eller begge ørene.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
FEIL.

Selv brukte jeg Porta Pro i 5 år ca, så plutselig gidder hverken Spacworld eller Teknikkmagainset å selge høytaler-delen separat, og Spaceworld gidder ikke den evige garantien lenger, de var faktisk jævlig frekke mot meg da jeg spurte om å få nye siden de jeg hadde var ødelagte (har garanti-bevis greiene og alt..).
Vis hele sitatet...
Her er du meget bastant. Det er du som tar feil iom. at du vet hva du ikke skal gjøre i en slik situasjon. Be om å få snakke med sjefen.

Koss er vel verdens mest solgte headsett om jeg ikke tar helt feil. Litt av dett eer helt klart livstidsgarantien som følger med. Hva tror du koss hadde sagt om de fant ut at Spaceworld ikke respekterer garantien de har satt på produktet?

Neida, bare send en mail til ledelsen med en formel klage. Du kan for morro skyld sende kopi til Koss Norge.(sørg for at dette kommer klart frem i mailen til Spaceworld.
Sist endret av murloc; 28. februar 2012 kl. 13:27.
Sitat av Mith Vis innlegg
Jeg har aldri nevnt noe om å selge meg deler løst og heller ikke nevnt butikker ved navn. Jeg får som sagt nye hver eneste gang mine har blitt ødelagt, med det forbehold om at skaden dekkes av garantien. Det er stort sett alltid knekk i overgang plugg/kabel slik at lyden blir borte i ene eller begge ørene.
Vis hele sitatet...
For meg er det alltid dårlig "connection "(glemte det norske ordet..) mellom kablene, slik at høyre/venstre bare fungerer hvis man snurrer kablen hardt, og etterhvert blir den siden som var litt ødelagt helt ødelagt.
Jeg kan ikke klage tror jeg, siden Spaceworld tydeligvis har sluttet med denne livstidsgarantien.. Det var det jeg fikk opplyst.

Men er det Spaceworld eller Koss som da plikter å fortsette den? Jeg har jo kjøpt headsettene på Spaceworld.. Jeg skal klage anyhow..
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Morra mi kasta kviteringa.. Det er gratis frakt på de, jeg fikk helt gratis værtfall!
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
FEIL.

Selv brukte jeg Porta Pro i 5 år ca, så plutselig gidder hverken Spacworld eller Teknikkmagainset å selge høytaler-delen separat, og Spaceworld gidder ikke den evige garantien lenger, de var faktisk jævlig frekke mot meg da jeg spurte om å få nye siden de jeg hadde var ødelagte (har garanti-bevis greiene og alt..).
Vis hele sitatet...
Det er ikke så rart at de på Spaceworld ikke tar imot headsettet ditt når man nå skal gå gjennom myportapro.com. Dette er en beskjed vi har fått fra Koss, da det var mange butikker som misbrukte garantien fra Koss for å få tak i gratis headset de kunne selge ut.
Igjen, dette er noe KOSS har gitt (ihvertfall oss) beskjed om. Kommer kunder inn med portapro, skal de henvises til myportapro.com.
Sist endret av møkk; 28. februar 2012 kl. 14:58.
Sitat av møkk Vis innlegg
Det er ikke så rart at de på Spaceworld ikke tar imot headsettet ditt når man nå skal gå gjennom myportapro.com. Dette er en beskjed vi har fått fra Koss, da det var mange butikker som misbrukte garantien fra Koss for å få tak i gratis headset de kunne selge ut.
Igjen, dette er noe KOSS har gitt (ihvertfall oss) beskjed om. Kommer kunder inn med portapro, skal de henvises til myportapro.com.
Vis hele sitatet...
Har jobbet på telehuset, elkjøp og datakjeden. Har aldri hørt noe om dette. Men det kan godt være endret i den siste tiden.
Jeg kan bekrefte det møkk sier, representant fra Aurora (tror jeg, usikker på hvem som er distributør) var innom butikken jeg jobbet i og forklarte det akkurat slik møkk skrev. Enkelte butikker hadde også for vane å bare skrive ut en kopi av et annet salg og sende den inn som kjøpsbevis, hvor et tilfelle var så frekt at butikken hadde en "standardkvittering" som de sendte inn med alle defekte headset.
Livstidsgarantien til PortaPro kan vel egentlig bare sees på som en utvidet reklamasjonsrett med litt mindre rettigheter etter reklamasjonstiden har utløpt (hvis det stemmer at man må betale f.eks. frakt selv).

Siden PortaPro kommer med denne livstidsgarantien må man regne med at de er ment for å vare i mer enn 2 år, så man har 5 års reklamasjonsrett på dem. I denne 5-årsperioden har man krav på å få rettet feil (som er akkurat de samme feilene som garantien dekker) som har oppstått ved normal bruk (dvs. fabrikkfeil/svakheter som ikke er din feil at har oppstått). Det er butikken (eller koss når reklamasjonstiden har utløpt) som bestemmer om du skal få nytt headset eller om de skal reparere feilen, og da velger de så klart det som blir billigst for butikken. Det eneste unntaket er hvis det er samme feilen som repareres for tredje gang, da har man krav på nytt.

Så den garantien Koss gir deg er egentlig ganske ubrukelig. Jeg er sikker på at 99% av dere som tror dere har benyttet dere av denne garantien rett og slett har brukt reklamasjonsretten som har hjemmel i norsk lov (forbrukerkjøpsloven kapittel 6, stort sett §§ 26, 27, 29 og 30), for det er ikke mange som har et PortaPro-headset i mer enn 5 år.

Med andre ord: Krever de at du skal betale frakten for feil som har oppstått ved normal bruk i løpet av de fem første årene kan du nekte å betale frakten.

Det at noen butikker sier man skal gå gjennom myportapro.com er heller ikke lov, så hvis man får beskjed om å gjøre det kan man bare vise til første ledd i forbrukerkjøpsloven § 30 (om at retting/omlevering skal skje uten ulempe for forbrukeren). Hvis headsettet skal sendes inn og det tar mer enn en uke har man også krav på å få låne et headset frem til det er ferdig reparert.

TL;DR: Garantien til Koss er relativt ubrukelig i Norge, for norske forbrukere har veldig mange rettigheter på grunn av forbrukerkjøpsloven som mange ikke vet om. I andre land er nok garantien til Koss bra, men som norsk forbruker har man større rettigheter gjennom forbrukerkjøpsloven.
Sist endret av drittunge; 29. februar 2012 kl. 15:50.
jeg har ett sett liggende på bordet her, men har ikke kvitteringa og husker ikke hvor det ble kjøpt... noe jeg kan gjøre?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
jeg har ett sett liggende på bordet her, men har ikke kvitteringa og husker ikke hvor det ble kjøpt... noe jeg kan gjøre?
Vis hele sitatet...
Sannsynliggjøre kjøpet med en bankutskrift e.l. Se forbrukerportalen: http://forbrukerportalen.no/faq/kvittering
Sitat av Deezire Vis innlegg
Sannsynliggjøre kjøpet med en bankutskrift e.l. Se forbrukerportalen: http://forbrukerportalen.no/faq/kvittering
Vis hele sitatet...
det var dessverre faren til en kompis som betalte for dem.... jeg fikk dem gratis etter noen måneder
Trengs ingen kvittering aka gratis koss for life.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Trengs ingen kvittering aka gratis koss for life.
Vis hele sitatet...
Hvor har du fått det fra? Du må enten ha en kvittering eller kunne sannsynliggjøre kjøpet gjennom en bankutskrift e.l. Noe må i det miste kunne verifisere at du har kjøpt det i butikken det gjelder og at det er innenfor reklamasjonsrett/garanti. Tror aldri jeg har vært borti en butikk som ikke har krevd noen form for dokumentasjon for servicessaker.
Fylte ut reklamasjonsformen på myportapro.com i går, og ser nå at jeg har fått svar. De ba meg bare sende inn headsettet til en gitt adresse. Fikk ikke noe mer informasjon enn det, bortsett fra at jeg skulle merke det med reklamasjon. Burde vel kanskje merke det med navnet mitt også, tenker jeg. Noe annet de glemte å opplyse om? Hvor lang tid tar det der? Skal de sende meg et nytt, eller får jeg tilgodebevis så jeg kan kjøpe selv, eller? Hvor lang tid tar det før jeg har et fungerende headset i hende?

Forresten, får jeg puttet det nedi en konvolutt, eller må jeg kjøpe noe pakkegreier for å sende det? Til de litt mer postkyndige enn meg Hvor dyrt kan det bli?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Fylte ut reklamasjonsformen på myportapro.com i går, og ser nå at jeg har fått svar. De ba meg bare sende inn headsettet til en gitt adresse. Fikk ikke noe mer informasjon enn det, bortsett fra at jeg skulle merke det med reklamasjon. Burde vel kanskje merke det med navnet mitt også, tenker jeg. Noe annet de glemte å opplyse om? Hvor lang tid tar det der? Skal de sende meg et nytt, eller får jeg tilgodebevis så jeg kan kjøpe selv, eller? Hvor lang tid tar det før jeg har et fungerende headset i hende?

Forresten, får jeg puttet det nedi en konvolutt, eller må jeg kjøpe noe pakkegreier for å sende det? Til de litt mer postkyndige enn meg Hvor dyrt kan det bli?
Vis hele sitatet...
Du skal ikke betale noe som helst hvis det er en reklamasjonssak. Det kan hende du blir nødt til å legge ut for frakten, men da sender du bare med en regning.

Edit: Du kan vel egentlig også bare gå i butikken der du kjøpte det og få de til å ta seg av det. Da slipper du å legge ut for frakt, og du kan få et låne-headset hvis det tar mer enn en uke å reparere.
Om de sender deg nytt eller om du får reparert kommer an på hva butikken vil. Blir det billigere å reparere enn å gi deg et nytt headset (som er det vanligste), så vil de reparere det gamle og sende tilbake til deg.
Sist endret av drittunge; 29. februar 2012 kl. 16:27.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Du skal ikke betale noe som helst hvis det er en reklamasjonssak. Det kan hende du blir nødt til å legge ut for frakten, men da sender du bare med en regning.

Edit: Du kan vel egentlig også bare gå i butikken der du kjøpte det og få de til å ta seg av det. Da slipper du å legge ut for frakt, og du kan få et låne-headset hvis det tar mer enn en uke å reparere.
Om de sender deg nytt eller om du får reparert kommer an på hva butikken vil. Blir det billigere å reparere enn å gi deg et nytt headset (som er det vanligste), så vil de reparere det gamle og sende tilbake til deg.
Vis hele sitatet...
Her er svaret jeg fikk:
Hei,

Jeg må be deg sende inn din defekte Koss Porta Pro til adressen under, merket med Koss reklamasjon.
Legg også ved utskrift av denne mailen slik at vi lettere kan koble saken.

Tura Scandinavia AB
Postboks 150 Oppsal
0619 Oslo


NB: E-poster til denne adressen blir ikke besvart.

Med vennlig hilsen

Koss support
Tura Scandinavia
Vis hele sitatet...
Hvordan funker dette da? På hvilken måte får jeg refundert postlegging/frakt? Sender de på nettbank? Og får jeg nytt headset tilsendt etter laaaaaang reparasjonstid? Eller en fullmakt så jeg kan stikke bort på Expert og hente ut nye? Noen som vet?
Hadde jeg vært deg ville jeg bare ha gått til butikken og sagt at jeg ville reklamere på headsettet og fått de til å ordne resten. Du som forbruker skal ikke være nødt til å ta kontakt med de som skal reparere det eller sende det inn selv.

Det er §30 i forbrukerkjøpsloven som blir mest aktuell, så du kan vise til den hvis de er uenige:
Sitat av Forbrukerkjøpsloven
§ 30. Gjennomføring av avhjelp
Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren.

Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig.

Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres.

Dersom det ikke foreligger en mangel, kan selgeren bare kreve betaling for undersøkelser som har vært nødvendige for å avgjøre om det foreligger en mangel, og betaling for reparasjon av tingen, dersom selgeren har gjort forbrukeren uttrykkelig oppmerksom på at han eller hun selv må dekke slike kostnader.
Vis hele sitatet...
Sitat av Deezire Vis innlegg
Hvor har du fått det fra? Du må enten ha en kvittering eller kunne sannsynliggjøre kjøpet gjennom en bankutskrift e.l. Noe må i det miste kunne verifisere at du har kjøpt det i butikken det gjelder og at det er innenfor reklamasjonsrett/garanti. Tror aldri jeg har vært borti en butikk som ikke har krevd noen form for dokumentasjon for servicessaker.
Vis hele sitatet...
Nå tenker jeg på http://www.myportapro.com/ man trenger ikke å oppgi kvitteringsnummer. Bare årsaken
Sier du at det er knekt må du sende inn, sier du at det er null lyd i headsettet får du sendt gratis elementer og ledning.
da har jeg prøvd å reklamere uten kvitteringsnummer, så får vi se hva som skjer
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
da har jeg prøvd å reklamere uten kvitteringsnummer, så får vi se hva som skjer
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det uten kvitteringsnr.
Fikk nye etter 4 dager.
Vel, livstidsgarantien til Koss tilbys gjennom produsent. Forhandler av Koss kan velge å forholde seg til vanlig forbrukerkjøpslov og garanti/reklamasjonstiden for headset generelt, og er ikke lovpålagt å tilby livstidsgarantien som Koss tilbyr. Dette er også grunnen til at man kan motta bytteenheter gjennom Koss' nettsiden, altså direkte fra produsenten.

Hvilken type garanti butikken tilbyr på Koss sine headset varier først og fremst ut i fra distribusjonsleddet. Dersom distributøren får bytteenheter/reservedeler av produsenten, vil også butikken kunne tilby dette. Dersom distributøren ikke får bytteenheter, vil heller ikke butikken få det - og man kan ikke pålegge butikken å gå i tap på Koss headset for "evig og alltid".

Sitat av murloc Vis innlegg
Her er du meget bastant. Det er du som tar feil iom. at du vet hva du ikke skal gjøre i en slik situasjon. Be om å få snakke med sjefen.

Koss er vel verdens mest solgte headsett om jeg ikke tar helt feil. Litt av dett eer helt klart livstidsgarantien som følger med. Hva tror du koss hadde sagt om de fant ut at Spaceworld ikke respekterer garantien de har satt på produktet?

Neida, bare send en mail til ledelsen med en formel klage. Du kan for morro skyld sende kopi til Koss Norge.(sørg for at dette kommer klart frem i mailen til Spaceworld.
Vis hele sitatet...
Koss har ingenting de skulle sagt i dette tilfellet. Butikk følger forbrukerkjøpsloven og om produsenten stiller garantier utover dette, er det også deres ansvar å følge dem opp.
Sitat av m0nte Vis innlegg
Vel, livstidsgarantien til Koss tilbys gjennom produsent. Forhandler av Koss kan velge å forholde seg til vanlig forbrukerkjøpslov og garanti/reklamasjonstiden for headset generelt, og er ikke lovpålagt å tilby livstidsgarantien som Koss tilbyr. Dette er også grunnen til at man kan motta bytteenheter gjennom Koss' nettsiden, altså direkte fra produsenten.

Hvilken type garanti butikken tilbyr på Koss sine headset varier først og fremst ut i fra distribusjonsleddet. Dersom distributøren får bytteenheter/reservedeler av produsenten, vil også butikken kunne tilby dette. Dersom distributøren ikke får bytteenheter, vil heller ikke butikken få det - og man kan ikke pålegge butikken å gå i tap på Koss headset for "evig og alltid".



Koss har ingenting de skulle sagt i dette tilfellet. Butikk følger forbrukerkjøpsloven og om produsenten stiller garantier utover dette, er det også deres ansvar å følge dem opp.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt sikker på om jeg er enig. I Norsk lov har en privatkunde full rett til oppheving av kjøp dersom et produkt bryter med hva selger lovet. Hvis jeg som selger lover livstidsgaranti er det vel også jeg som må stå for dette? Det er jo en av premissene produktet selges på.

Men må si jeg ble litt usikker. Snakker naturlig vis nå om tiden etter reklamasjonsretten er gått ut.
Lyden har forsvunnet på det ene øret på mitt sett. Blir det dekket, eller burde jeg skrive en annen grunn? Det er ikke unormalt slitt.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Lyden har forsvunnet på det ene øret på mitt sett. Blir det dekket, eller burde jeg skrive en annen grunn? Det er ikke unormalt slitt.
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke viser tegn til slag, bøy osv. skal det gå fint
Sitat av murloc Vis innlegg
Hvis det ikke viser tegn til slag, bøy osv. skal det gå fint
Vis hele sitatet...
Fikk svar fra dem nå. Det ble godkjent.
Sitat av murloc Vis innlegg
Jeg er ikke helt sikker på om jeg er enig. I Norsk lov har en privatkunde full rett til oppheving av kjøp dersom et produkt bryter med hva selger lovet. Hvis jeg som selger lover livstidsgaranti er det vel også jeg som må stå for dette? Det er jo en av premissene produktet selges på.

Men må si jeg ble litt usikker. Snakker naturlig vis nå om tiden etter reklamasjonsretten er gått ut.
Vis hele sitatet...
Selvsagt. Dersom selger lover deg "livtidsgaranti", vil du også kunne forvente dette. Saken blir derimot en annen om du stikker innom en tilfeldig elektronikksjappe og kjøper et Koss headset, uten at selger spesifiserer at du får livtidsgaranti.

I sistnevnte eksempel vil du selv være klar over at Koss har livtidsgaranti, men du vil ikke kunne kreve hverken butikk eller distributør for dette, og må dermed gå rett til produsent.
Mine koss er knekt. Lyden er helt fin, men den ene høyttaleren har liksom falt av. Kan jeg på noen måte sende dette inn og få ny? Kjipt å kjøpe nytt sett når lyden er helt fin, og bare litt plastikk som er knekt. Vil det anbefales å lime de, kanskje? Isåfall, hvilket lim?
jippi! sendte inn reklamasjon den 29. og fikk e-post igår, å idag lå det ett nytt i postkassa jeg oppga ikke kvitteringsnummer eller butikk, og fant bare på en historie om at de plutselig døde. nå sitter jeg med ett ganske strøkent headset som kosta 0 kroner

altså driter dem i hva du har gjort, bare finn på noe troverdig tull
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Koss er såpass store at de kan gi bort _mange_ headsets uten at de taper noe særlig på det, fungerer egentlig bare som reklame som folk bærer rundt hodet.

Om dere skulle mange kvittering, og ikke få godkjent, så er det bare å spørre vennene dine om de har, sålenge fargen ikke er oppgitt på kvitteringen(og er feil) så går det smertefritt.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Koss er såpass store at de kan gi bort _mange_ headsets uten at de taper noe særlig på det, fungerer egentlig bare som reklame som folk bærer rundt hodet.

Om dere skulle mange kvittering, og ikke få godkjent, så er det bare å spørre vennene dine om de har, sålenge fargen ikke er oppgitt på kvitteringen(og er feil) så går det smertefritt.
Vis hele sitatet...
farge har ikke noe å si, du må uansett ikke sende inn noe. klart, fint å få elementer i samme farge som bøyla
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
jippi! sendte inn reklamasjon den 29. og fikk e-post igår, å idag lå det ett nytt i postkassa jeg oppga ikke kvitteringsnummer eller butikk, og fant bare på en historie om at de plutselig døde. nå sitter jeg med ett ganske strøkent headset som kosta 0 kroner

altså driter dem i hva du har gjort, bare finn på noe troverdig tull
Vis hele sitatet...

Kosta 0 kroner? Du får ikke hele greia i posten, kun elementene + kabel..
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
FEIL.

Selv brukte jeg Porta Pro i 5 år ca, så plutselig gidder hverken Spacworld eller Teknikkmagainset å selge høytaler-delen separat, og Spaceworld gidder ikke den evige garantien lenger, de var faktisk jævlig frekke mot meg da jeg spurte om å få nye siden de jeg hadde var ødelagte (har garanti-bevis greiene og alt..).
Vis hele sitatet...
Garantien din gjelder fra det øyblikket DU kjøper produktet. Om garantien blir forandret på det samme produktet i ettertid, vil din vanlige garanti som gjaldt da DU kjøpte produktet gjelder. Stå på krava dine..!
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Kosta 0 kroner? Du får ikke hele greia i posten, kun elementene + kabel..
Vis hele sitatet...
å bøyla fikk jeg gratis av en kamerat
Jeg fikk også mitt i posten i dag. Utrolig rask frakt!

Denne garantien er jo genial hvis noen ønsker et gratis headsett til f.eks å klippe plenen med. Man kan jo bare klage til myportapro og sette de nye høyttalerelementene inn i et par hørselsvern man finner hjemme.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg fikk også mitt i posten i dag. Utrolig rask frakt!

Denne garantien er jo genial hvis noen ønsker et gratis headsett til f.eks å klippe plenen med. Man kan jo bare klage til myportapro og sette de nye høyttalerelementene inn i et par hørselsvern man finner hjemme.
Vis hele sitatet...
Artig at du skulle si det med hørsevern, for det var det jeg pleide å gjøre når jeg hadde sløyd på ungdomsskolen. Tok bare høytalerene fra Koss bøylen og satt de inn i hørselvern.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg fikk også mitt i posten i dag. Utrolig rask frakt!

Denne garantien er jo genial hvis noen ønsker et gratis headsett til f.eks å klippe plenen med. Man kan jo bare klage til myportapro og sette de nye høyttalerelementene inn i et par hørselsvern man finner hjemme.
Vis hele sitatet...
det med hørselverna var jo litt genialt, rart jeg ikke har tenkt på det før blir kjekt utover våren når man skal opp i traktoren igjen

EDIT: jada, forumets bondejævel
Sist endret av vangsfreaken; 2. mars 2012 kl. 22:29.
Har kjøpt kun 1. par portapro, kjøpt for 8 år siden, byttet utallige ganger. Røket ledning, sprengt høyttaler, defekt høyttaler, ødelagt mini-jack, knekt bøyle. Plutselig får jeg ikke byttet lenger og får heller ikke nye fra myportapro.no fordi det dekker ikke garantien... Denne garantien som skulle være livslang!

Porta-Pro har alltid vært en sikker vinner fordi lyden er ok, de lette å tame med seg rundt og de kan byttes om de blir ødelagt! Hva skjer nå?

Litt kjedelig å bruke Siberia headsettet på bussen, ser jo ut som jeg har på meg alienhjelm!
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Har kjøpt kun 1. par portapro, kjøpt for 8 år siden, byttet utallige ganger. Røket ledning, sprengt høyttaler, defekt høyttaler, ødelagt mini-jack, knekt bøyle. Plutselig får jeg ikke byttet lenger og får heller ikke nye fra myportapro.no fordi det dekker ikke garantien... Denne garantien som skulle være livslang!

Porta-Pro har alltid vært en sikker vinner fordi lyden er ok, de lette å tame med seg rundt og de kan byttes om de blir ødelagt! Hva skjer nå?

Litt kjedelig å bruke Siberia headsettet på bussen, ser jo ut som jeg har på meg alienhjelm!
Vis hele sitatet...
kjøp ett nytt? plutselig har du betalt for 8 nye år
▼ ... over en uke senere ... ▼
når mitt sluttet å virke på den ene høytaleren trengte jeg ikke kvittering engang... d får jo kittene gratis og alle med headsettet skal jo ha gratis "service" så de ga blaffen i hvor jeg hadde kjøpt de