Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 5637
Fikk dissa idag http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629151. de er de dårligste øreproppene jeg har kjøpt noen gang! Jeg tørr ikke bare ta en sjanse og kjøpe nye ørepropper igjen som jeg ikke vet helt sikkert at er bra. Jeg hører på Dubstep, Hip-Hop og Metall. Noen som kan hjelpe meg med å finne ørepropper til helst under 500,-?

Har hatt http://www.teknikmagasinet.no/ som er de beste jeg har hatt
og
Noen Bose ørepropper for en pris mellom 600 og 800,-
Jeg er ganske fornøyd med http://www.soundgarden.no/hodetelefo...gger-navy.html
Men jeg bryr meg ikke noe særlig om lydkvalitet i propper, de suger uansett.
du faar ikke bra orepropper til under kr500. kjop deg heller et headset. Steelseries sitt Siberia headset har en helt fantastisk lydkvalitet med tanke paa den lave prisen.
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av alexanderb Vis innlegg
du faar ikke bra orepropper til under kr500. kjop deg heller et headset.
Vis hele sitatet...
haha, dummeste jeg har hørt

Sitat av iMoan Vis innlegg
Jeg er ganske fornøyd med http://www.soundgarden.no/hodetelefo...gger-navy.html
Men jeg bryr meg ikke noe særlig om lydkvalitet i propper, de suger uansett.
Vis hele sitatet...
LoL, de har jeg hatt og. er det de man kan justere lyden med?

Headset skal jeg absolutt ikke ha, de skal ikke være synlige og de skal stenge lyden utenifra og holde lyden isolert
Sist endret av Mr. D; 25. august 2011 kl. 19:29.
Jeg kødder ikke nå, men noen phillips ørepropper jeg kjøpte på Chlas Ohlson for 200,- var de beste jeg har hatt. Har vel kjøpt dem 6-7 ganger på rad.

Ikke fullt av bass i dem men..
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg kødder ikke nå, men noen phillips ørepropper jeg kjøpte på Chlas Ohlson for 200,- var de beste jeg har hatt. Har vel kjøpt dem 6-7 ganger på rad.

Ikke fullt av bass i dem men..
Vis hele sitatet...
tror på deg at de er gode, hadde de creative proppa for 250,- beste jeg har hatt. men siden jeg hører på hip hop og dubstep er det viktig med bass
Bruker selv Sennheiser CX-300 II når jeg jogger. Fungerer ok til sitt bruk, men begrenses jo av å være øreplugger. Trives best med DT770 når jeg sitter i ro, forskjellen er gigantisk!

Du får som oftest hva du betaler for.
Sist endret av Rejolo; 25. august 2011 kl. 19:35.
Sitat av Mr. D Vis innlegg
haha, dummeste jeg har hørt
Vis hele sitatet...
Da har du ikke hørt mye dumt. Spør du meg, får du ikke bra headset for den prisen heller.
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Bruker selv Sennheiser CX-300 II når jeg jogger. Fungerer ok til sitt bruk, men begrenses jo av å være øreplugger. Trives best med DT770 når jeg sitter i ro, forskjellen er gigantisk!

Du får som oftest hva du betaler for.
Vis hele sitatet...
Hvordan er bassen. Lyden er vel ikke for skarp heller? Er de ganske gode å jogge med, driver og jogger jeg også

Sitat av Apedop Vis innlegg
Da har du ikke hørt mye dumt. Spør du meg, får du ikke bra headset for den prisen heller.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt propper for 250,- som har vært helt OK, grunnen til at jeg ikke kjøper dem nå er fordi jeg vil se om jeg kan finne noen bedre, hvis ikke blir de creative for 250 et sikkert kjøp. så, å si man ikke kan finne bra ørepropper under 500,- blir dumt, synes jeg

Sitat av Mr. D Vis innlegg
som har vært helt OK,
Vis hele sitatet...
Bra ikke OK
CX300II / MX300II. Er sykt gode, koster rundt 300-500. Ellers skullcandy titan ørepropper, er konge.
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Glenni Vis innlegg
CX300II / MX300II. Er sykt gode, koster rundt 300-500. Ellers skullcandy titan ørepropper, er konge.
Vis hele sitatet...
De funker til Hip Hop, Dubstep og metall?
Sitat av Mr. D Vis innlegg
De funker til Hip Hop, Dubstep og metall?
Vis hele sitatet...
Ja. Veldig grei bass til prisen på begge. Selv så liker jeg skullcandyene bedrene, de falt ikke ut en gang i de 5 månedene jeg brukte de.

Hører selv på litt dubstep, death metal, metal o.l
jay-z three har jeg selv og er veldig fornøyd med de! Digg bass : D
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av iGnome Vis innlegg
jay-z three har jeg selv og er veldig fornøyd med de! Digg bass : D
Vis hele sitatet...
Link, butikk?
Sitat av Mr. D Vis innlegg
Link, butikk?
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629152
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Glenni Vis innlegg
Selv så liker jeg skullcandyene bedrene, de falt ikke ut en gang i de 5 månedene jeg brukte de.
Vis hele sitatet...
De sitter veldig godt? kommer til å bruke proppa overalt og til jogging
Sist endret av Mr. D; 25. august 2011 kl. 20:01.
Sitat av Mr. D Vis innlegg
De sitter veldig godt? kommer til å bruke proppa overalt og til jogging
Vis hele sitatet...
Sykt godt, og man blir ikke slitt i ørene etter å ha dem i, selv i flere timer i strekk.
Sist endret av Glenni; 25. august 2011 kl. 20:02.
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Glenni Vis innlegg
Vis hele sitatet...
hehe, det er de proppa som hovedsakelig er grunnen til at jeg lagde denna tråden.
Sist endret av Mr. D; 25. august 2011 kl. 20:04.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Jeg vil anbefale disse, da de er de eneste jeg har hatt (på svært lenge) til under 500 som jeg faktisk likte. De har mye bass, men hvorvidt den er spesielt god kan jeg ikke egentlig uttale meg om. Jeg likte dem i hvertfall svært godt før de ble ødelagte.

Ellers slår du nok ikke feil med Sennheiserene som har blitt anbefalt tidligere heller. Har selv hodetelefoner fra Sennheiser (PC 160 og HD650) og er svært fornøyd med lydkvaliteten.
Har selv disse og er veldig fornøyd med de.
http://www.soundgarden.no/akg-q350-s...gger-sort.html


div priser: http://shopping.kelkoo.no/ss-akg-q350.html
Sist endret av Er0; 25. august 2011 kl. 20:36.
Har ikke sjekket linkene på de andre postene nå, men jeg har noen razer gaming-ørepropper, er grei lyd i de
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Er0 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
De er ikke spesielt bra i lydkvalitet eller komfortable å ha i øret
At ikke Klipsch sine propper ennå ikke har blitt nevnt, er meget rart.

Image S3 har meget bra lyd, og koser meg med disse proppene hver eneste dag. Beste proppene jeg har hatt til nå, slår propper jeg har hatt, til 5x prisen.

http://cdon.no/search?category=1763&q=Image+S3


Trolig har S4 også god lyd, uten at jeg har prøvd de ennå.
Sist endret av Blackkoz; 25. august 2011 kl. 21:16.
Mr. D's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
At ikke Klipsch sine propper ennå ikke har blitt nevnt, er meget rart.

Image S3 har meget bra lyd, og koser meg med disse proppene hver eneste dag. Beste proppene jeg har hatt til nå, slår propper jeg har hatt, til 5x prisen.

http://cdon.no/search?category=1763&q=Image+S3


Trolig har S4 også god lyd, uten at jeg har prøvd de ennå.
Vis hele sitatet...
hmmm, de hørtes litt bra ut. sitter godt? god lyd? god bass?

vil det kunne gå ann å dytte inn andre puter på de proppene, for jeg har hørt at de ikke sitter så godt
Jeg hører på rock og hardstyle o.l, går mye infected mushroom også.
Og lyden er glimrende balansert og rikelig med bass.

Jeg bruker hakket for små propper nå, så de sitter som så. Og har klart å rote bort de andre størrelsene.
Men, om proppene passer eller ikke, er jo helt opp til din egen øregang. Følger jo med 3 forskjellige størrelser, så er fritt fram til å velge.

Er litt usikker på om det er mulig å benytte andre propper. lyd"gangen" er relativt tynn. Generelt tynnere enn alle andre propper jeg har hatt. Så, ingenting av det jeg har liggende, har passet.
Støtter Sennheiser CX-300 som er nevnt. CDON har ofte gode priser på både CX300, 400 og 500. Fikk mine 500 til 399,- for et års tid tilbake.
Hva enn du kjøper deg; kjøp for guds skyld Sennheiser. Det eneste merket som gir noe igjen for pengene. Kjøpte et par i danmark for ~300,- (husker ikke hva de het, men det var MX300-serien(tror jeg)). Det er de beste proppene jeg noen gang har hatt. Designet gjorde også at proppene ikke datt ut når jeg jogget.
jeg kjøpte a-jays five for 499,- Knallgod lyd, komfort og kvalitet på produktet for den prisen. Hører stort sett på det samme som deg.
JVC HA-FX34 !!!!!!!
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
At ikke Klipsch sine propper ennå ikke har blitt nevnt, er meget rart.

Image S3 har meget bra lyd, og koser meg med disse proppene hver eneste dag. Beste proppene jeg har hatt til nå, slår propper jeg har hatt, til 5x prisen.

http://cdon.no/search?category=1763&q=Image+S3


Trolig har S4 også god lyd, uten at jeg har prøvd de ennå.
Vis hele sitatet...
Disse kan jeg også anbefale. Meget gode!
Selv har jeg disse http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581045 og er storfornøyd! Bassen responderer svært godt i tillegg til helt ok(noen ganger litt skarp) diskant. Prisen ligger litt over 500 men jeg mener det er verdt det.
Slenger meg litt på denne tråden. Koss headsettet mitt har blitt ødelagt (igjen) pga slitasje på ledningen ved minijacken. Da er det på tide å teste ut noen propper.

Har sett en god del på a-JAYS four, og ser ganske spennenes ut. Det eneste så hindrer meg er at jeg ikke vet om kontroll funksjonen funker på HTC Desire, da det hovedsaklig er laget for iphone osv. Noen som vet om den funket på Desire?

Lurer også på om det er en stor forskjell fra a-JAYS three og four bortsett fra kontroll funksjonen. Takker på forhånd.
Sitat av Gaffa Vis innlegg
Selv har jeg disse http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581045 og er storfornøyd! Bassen responderer svært godt i tillegg til helt ok(noen ganger litt skarp) diskant. Prisen ligger litt over 500 men jeg mener det er verdt det.
Vis hele sitatet...
Hvordan sitter disse i øret? Er de komfortable? For jeg leter etter ørepropper som jeg kan bruke på jobb, og da er det viktig for meg at de sitter som støpt og stenger ute mest mulig lyd.
Sitat av Kipmud Vis innlegg
Slenger meg litt på denne tråden. Koss headsettet mitt har blitt ødelagt (igjen) pga slitasje på ledningen ved minijacken. Da er det på tide å teste ut noen propper.

Har sett en god del på a-JAYS four, og ser ganske spennenes ut. Det eneste så hindrer meg er at jeg ikke vet om kontroll funksjonen funker på HTC Desire, da det hovedsaklig er laget for iphone osv. Noen som vet om den funket på Desire?

Lurer også på om det er en stor forskjell fra a-JAYS three og four bortsett fra kontroll funksjonen. Takker på forhånd.
Vis hele sitatet...
Da jeg kjøpte mine på teknikkmagasinet (five, tho) så spurte de hvilken telefon jeg hadde. De mente mic'en og kontrollfunksjonene kun fungerte på appleprodukter.
Hmm, sikker på at du ikke kjøpte a-JAYS three EpicSnusBox? Finner bare three til 499, og det kommer ingen treff opp på a-JAYS five
Sitat av Mr. D Vis innlegg
Fikk dissa idag http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629151. de er de dårligste øreproppene jeg har kjøpt noen gang
Vis hele sitatet...
Visste ikke engang at folk fortsatt brukte slike ørepropper lenger jeg

Disse funker utmerket for meg
Sist endret av KevinNice; 27. august 2011 kl. 17:03.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Du får ikke ørepropper med mye bass, face it
Sitat av orbeck Vis innlegg
Du får ikke ørepropper med mye bass, face it
Vis hele sitatet...
Snakker du til meg?
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Hva med Koss sparkplugs? De funker jo knall, og har mer enn nok bass hvis det er det du er ute etter!
Sitat av orbeck Vis innlegg
Du får ikke ørepropper med mye bass, face it
Vis hele sitatet...
Face it, du får det. Nevnte Sparkplugs, Monster (ikke beats, men de blå til Monster har MYE bass), Klipsch har modeller med mye bass...
Støtter Sennheiser CX-300 som er nevnt. CDON har ofte gode priser på både CX300, 400 og 500.
Vis hele sitatet...
Liker du "farget" lyd kjøp disse.. Testet dem selv, likte de ikke så godt.

http://www.hifiklubben.no/produkter/...on_sort.hSynes disse er mye bedre enn sennheiser cx ***
Men smaken er som baken, er tross alt mange som sverger til koss plugger osv.
Sist endret av sneipen; 27. august 2011 kl. 22:49.
Sitat av orbeck Vis innlegg
Du får ikke ørepropper med mye bass, face it
Vis hele sitatet...
MYE lettere å få mye bass med ørepropper, enn jalla headset.
Sitat av Gaffa Vis innlegg
Selv har jeg disse http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581045 og er storfornøyd! Bassen responderer svært godt i tillegg til helt ok(noen ganger litt skarp) diskant. Prisen ligger litt over 500 men jeg mener det er verdt det.
Vis hele sitatet...
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Hvordan sitter disse i øret? Er de komfortable? For jeg leter etter ørepropper som jeg kan bruke på jobb, og da er det viktig for meg at de sitter som støpt og stenger ute mest mulig lyd.
Vis hele sitatet...
Anyone? Hadde satt pris på et svar da de jeg har nå gjør jævli vondt i øret etter en liten stund, hehe.
Sist endret av Dimergon; 29. august 2011 kl. 20:56.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
jeg kjøpte a-jays five for 499,- Knallgod lyd, komfort og kvalitet på produktet for den prisen. Hører stort sett på det samme som deg.
Vis hele sitatet...
hehe ga deg kp fordi jeg trodde du anbefalte a-jays three men a-jays five er sikkert gode de og.

Men disse anbefaler jeg virkelig. god lyd og de er fete. så kan du jo gå for three hvis de er til ipod osv eller for five hvis du skal ha de i iphone/annen smarttelefon
Må bare spørre hvorfor du absolutt vil ha plugger når mange klokker og andre headsets gir bedre lyd, og skåner deg litt mer for hørselskader. Personlig får jeg vondt av plugger. Hvis ikke de er sånne tynne med myk gummi. Og da får jeg propper (som når man flyr) med en gang. Ubehagelig.
Har hørt at Koss har noen brukbare plugger med bass.
Fordi det å springe rundt med headset ser ganske så dust ut.. og er generelt bare i veien når man ikke benytter seg av de. Om man da ikke er en av de som har det hengende rundt halsen eller har det konstant over ørene..

Propper er perfekt når man farter rundt, man stenger i større grad lydene rundt seg, ute. Generelt ganske så smart =)
At de er i veien når de ikke er i bruk, skal jeg være enig i. Men hvorvidt det ser dust ut, det driter jeg rett og slett i. Er det god lyd, har jeg de på. Har dem ikke rundt halsen, og har de bare på hodet når jeg bruker dem eller ikke har tid til å legge de vekk.
Også har jeg hørselsskade fra plugger, så det kan ha farga dømmekraften min litt.
Er det verdt pengene å kjøpe Sennheiser CX400-II, istedenfor CX300-II. Er det mye forskjell?
Sitat av plipp Vis innlegg
Er det verdt pengene å kjøpe Sennheiser CX400-II, istedenfor CX300-II. Er det mye forskjell?
Vis hele sitatet...
Volumkontroll på ledningen er vel den største forskjellen. Synes ikke lyden er så veldig annerledes. Går du opp til CX500 er det litt mer forskjell, men også i pris.
Sitat av Taake Vis innlegg
Jeg vil anbefale disse, da de er de eneste jeg har hatt (på svært lenge) til under 500 som jeg faktisk likte. De har mye bass, men hvorvidt den er spesielt god kan jeg ikke egentlig uttale meg om. Jeg likte dem i hvertfall svært godt før de ble ødelagte.

Ellers slår du nok ikke feil med Sennheiserene som har blitt anbefalt tidligere heller. Har selv hodetelefoner fra Sennheiser (PC 160 og HD650) og er svært fornøyd med lydkvaliteten.
Vis hele sitatet...
Som Taake sier, disse har bra bass! Har hatt dem selv, og jeg hører
på mye av det samme som deg (Feite Beats , electronica, metall, dubstep)
Og disse er skikkelig gode, isolerer bra og har et klart lydbilde.
Har mistet dem men seriøst, kjøp dem! Det skal værtfall jeg...Igjen