Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 9546
Hvis dere ikke har sett siste episode, skal jeg ikke spoile det, annet en å si at det var en deprimerende, dog sann og nydelig slutt på TV serien.

Hva synes dere?
er det siste episode?
"The rest of the 15th season will premiere in the fall and the show will return for a 16th season."

Kilde: Next-episode.net
Er SouthPark... ferdig?

:O ----> O.o ----> :/ ----> ----> :'( ----> :'''''(
min reaksjon
Trådstarter
Blir litt vanskelig å restarte etter "You're getting old" Synes det var en verdig slutt. Manly tears where shed.
WTF? southpark er slutt?
Sitat av Base Vis innlegg
WTF? southpark er slutt?
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke.

Sitat av Source Vis innlegg
"The rest of the 15th season will premiere in the fall and the show will return for a 16th season."

Kilde: Next-episode.net
Vis hele sitatet...
det var ikke siste episode likevel?
OOf, flaut å være TS nå as :P
...og takk for det. Makan til masete serie skal man lete lenge etter
Håper at South Park slutter aldri, fordi de kritiserer samfunnet i USA og enkeltepersoner som jeg har ingen sympati for.
Satan da, satt her jo helt hysterisk til jeg kom ett par poster ned som fikk avkreftet dette!
Håper South Park aldri slutter
Trådstarter
Dere får se siste episode da. Det var jo ganske tydelig slutt. Det markerer hvordan Trey Parker og Matt Stone skjønner at de ikke kommer lengre med serien. Alt gjentar seg selv. "Same shit". De er fortsatt under kontrakt osv, men South Park as we know it , is done.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Må si meg enig i at det er en masete serie, men den er fantastisk morsom når du ser på. Hvis pappa ser på når jeg skal gjøre lekser er det helt klart masete. Men alle har hver sin smak, ikke alle kan ha samme meninger så dere trenger ikke kritisere Taurean, han sa bare sin mening
tror nok ikke south park er ferdig nei! de endrer endel men det er kansje på tide? jan blant annet se for meg at de kan lage noen ganske festlige sitvasjoner med randy med en sikkelig midt livs krise :P
Sitat av Taurean Vis innlegg
...og takk for det. Makan til masete serie skal man lete lenge etter
Vis hele sitatet...
Lenge trodd jeg har vært den eneste som faktisk ikke er spes fan av South Park, folk hyller det pøkket opp i himmels :/
Bra vi i hvertfall er 2 som har skjønt det!

Masete serie der man blir tredd akkurat de samme vitsene nedover hodet minst 10 ganger i en og samme episode...Uff, hadde vært kjipt hvis det ikke hadde kommet mer South Park, ja )= ^^

"ffs, can someone kill Kenny!..And let him stay dead!.."
15 sesonger hadde holdt mer enn nokk, imho =>
Sist endret av Hightime; 10. juni 2011 kl. 10:47.
Sitat av Hightime Vis innlegg

"ffs, can someone kill Kenny!..And let him stay dead!..">
Vis hele sitatet...
Mysterion has one power, he cannot die. He wakes up in the morning and no one remembers a thing.

Du skulle sett på nok episoder til å få med deg bakgrunnen om hvorfor han ikke kan dø, før du begynner å klage.
At south park tar noen månders pause om sommeren har de jo gjort så lenge jeg har fulgt med på serien, så er ikke noe nytt der. Men jeg håper virkelig ikke at det er over slik TS sier da jeg storkoste meg med forrige ukes episode. Har enda ikke sett gårsdagens episode men skal nok få sett den når jeg kommer hjem og gjøre meg opp en mening om det etter det.
Sitat av prenix Vis innlegg
Mysterion has one power, he cannot die. He wakes up in the morning and no one remembers a thing.

Du skulle sett på nok episoder til å få med deg bakgrunnen om hvorfor han ikke kan dø, før du begynner å klage.
Vis hele sitatet...
Og du burde nokk skjønt hva jeg i hele tatt mente med den setninga før du ska bynne peke finger her, jees..Vil du ha en bolle! ?
Bryr meg vell midt i ryggen hvorfor Kenny ikke kan/vil dø

Poenget er at serien er masete, med en humor jeg for det meste ikke syns er artig uansett om jeg hadde fyra all verdens tjall før jeg satt med ned med serien...
Når de da ska tre de samme(dårlige) vitsene ned over hodet mitt x ganger i samme episode & bare fortsetter i neste episode, nej da setter jeg meg heller ned og ser Mash, faktisk...
Noe som bør si sitt om hvor stort hatet mitt mot SP er ^^
Sitat av Duddy Vis innlegg
Dere får se siste episode da. Det var jo ganske tydelig slutt. Det markerer hvordan Trey Parker og Matt Stone skjønner at de ikke kommer lengre med serien. Alt gjentar seg selv. "Same shit". De er fortsatt under kontrakt osv, men South Park as we know it , is done.
Vis hele sitatet...
vil gjerne se noen kilder på at serien er ferdig?
Sitat av Hightime Vis innlegg
Og du burde nokk skjønt hva jeg i hele tatt mente med den setninga før du ska bynne peke finger her, jees..Vil du ha en bolle! ?
Bryr meg vell midt i ryggen hvorfor Kenny ikke kan/vil dø

Poenget er at serien er masete, med en humor jeg for det meste ikke syns er artig uansett om jeg hadde fyra all verdens tjall før jeg satt med ned med serien...
Når de da ska tre de samme(dårlige) vitsene ned over hodet mitt x ganger i samme episode & bare fortsetter i neste episode, nej da setter jeg meg heller ned og ser Mash, faktisk...
Noe som bør si sitt om hvor stort hatet mitt mot SP er ^^
Vis hele sitatet...
*nok
*begynne
*vel
*synes
*og
*nei

Det er da ingen som tvinger deg i å se på programmet. Jeg hater Scrubs, men jeg griner ikke over det. Jeg unngår bare å se på det.
Sist endret av prenix; 10. juni 2011 kl. 11:57.
Jeg så nettopp den siste episoden nå, og vil ikke si meg enig i at den ser ut til å være ferdig.. Ikke i det hele tatt..
Trådstarter
Dere får selvfølgelig se den før dere begynner å utgi deres meninger. Og hvis du ikke liker serien så er jo det helt greit, men da trenger en ikke si noe om det.

Selvfølgelig kan de gå mer på de individuelle karakterene osv, som for eksempel Randy, Stan og spesielt det som ser ut som Cartman og Kyle sitt vennskap. Hva vet jeg? Det kan godt hende de velger å gjøre noe nytt, men prøv å se det fra mitt perspektiv.

Trey Parker og Matt Stone skapte South Park i 1998. Det har foregårr i ca 13 år. Det har gått 15 sesonger, en stor film har blitt laget (Longer, bigger & Uncut.), og de har kommentert det meste av absurditeter som foregår i sammtidens sammfunn. Det jeg mener med "Same shit, every week." For å sitere "Sharon", er at de har gjort det meste, og kanskje insett at "this is it" Det blir ikke noe mer ut av det. De hadde en "good run", Lagde noe helt spesielt og nyskapende.

Hvem vet, kanskje de fortsetter? Men fra mitt synspunkt så virker det som om de er ganske ferdige og prøver å sublimt uttale til publikum at de vil gi serien en verdig slutt.
Sitat av Duddy Vis innlegg
Dere får selvfølgelig se den før dere begynner å utgi deres meninger. Og hvis du ikke liker serien så er jo det helt greit, men da trenger en ikke si noe om det.

Selvfølgelig kan de gå mer på de individuelle karakterene osv, som for eksempel Randy, Stan og spesielt det som ser ut som Cartman og Kyle sitt vennskap. Hva vet jeg? Det kan godt hende de velger å gjøre noe nytt, men prøv å se det fra mitt perspektiv.

Trey Parker og Matt Stone skapte South Park i 1998. Det har foregårr i ca 13 år. Det har gått 15 sesonger, en stor film har blitt laget (Longer, bigger & Uncut.), og de har kommentert det meste av absurditeter som foregår i sammtidens sammfunn. Det jeg mener med "Same shit, every week." For å sitere "Sharon", er at de har gjort det meste, og kanskje insett at "this is it" Det blir ikke noe mer ut av det. De hadde en "good run", Lagde noe helt spesielt og nyskapende.

Hvem vet, kanskje de fortsetter? Men fra mitt synspunkt så virker det som om de er ganske ferdige og prøver å sublimt uttale til publikum at de vil gi serien en verdig slutt.
Vis hele sitatet...
da burde du heller ha skrevet at det var en teori i begynnelsen av tråden å ikke skrive det som et fakta.
Sist endret av thesmokey; 10. juni 2011 kl. 16:25.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Litt oppklaring: Dette var ikke siste episode. Matt og Trey har kontrakt på å fullføre denne sesongen. Men South Park kommer veldig sannsynligvis til å slutte etter denne sesongen (eller kanskje neste).

http://www.hollywoodreporter.com/new...-parker-171189

A week after they leave New York around March 28, the pair hurtles into the 15th season of South Park, part of a new pact with Comedy Central that keeps the show on the air through 2013 and is said to be even richer than their previous $75 million deal. They’ll have just one week to create each episode, with no time to prep.
Vis hele sitatet...
“South Park is way bigger than either of us,” he says. “And it’s this curse, and when we are doing it, I hate it. I’m pissed off and I’m tired, and every single Tuesday I say, ‘This is the worst show we’ve ever done!’ It’s brutal. But it’s something I am a part of that’s bigger than I am. That’s what most important.”
Vis hele sitatet...
It’s easy to forget that the guys who started South Park as twentysomethings are now on the brink of middle age.
“We care about different things today,” Parker admits. “First, we were friends f---ing around, trying to get laid, breaking into Hollywood, sleeping on couches. Now Matt is married, and I’ve got a little family.”
[...]
“For better or worse, we’ve gotten older,” he acknowledges.
Vis hele sitatet...
Det er helt opplagt ut fra episoden at den handlet om Matt og Trey (episoden heter "You're getting old"). De har blitt gamle, og føler ikke at de er en del av publikumet. De føler seg som Randy i episoden, som prøver å like/skjønne tween wave music, men egentlig er for gammel. (dypere tolkning)


http://www.reddit.com/r/reddit.com/c...h_park/c1ymsa5
Their contract is up for renewal in the summer this is their way of saying they wont renew it. They have 7 episodes in the fall which they are already legally required to make. This episode seems to be setting up the end.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Skyfex; 10. juni 2011 kl. 17:10.
Sesong 15 av south park har vært elendig !!
Jeg leste ikke eller så ingen rykter, artikler eller noen tegn på at de skulle slutte med south park før jeg så episode 7. Jeg skjønte med engang at noe var på fære, jeg må si at jeg er trist fordi et flott program er på veis ende..
Sitat av Duddy Vis innlegg
Trey Parker og Matt Stone skapte South Park i 1998. Det har foregårr i ca 13 år. Det har gått 15 sesonger, en stor film har blitt laget (Longer, bigger & Uncut.), og de har kommentert det meste av absurditeter som foregår i sammtidens sammfunn. Det jeg mener med "Same shit, every week." For å sitere "Sharon", er at de har gjort det meste, og kanskje insett at "this is it" Det blir ikke noe mer ut av det. De hadde en "good run", Lagde noe helt spesielt og nyskapende.

Hvem vet, kanskje de fortsetter? Men fra mitt synspunkt så virker det som om de er ganske ferdige og prøver å sublimt uttale til publikum at de vil gi serien en verdig slutt.
Vis hele sitatet...
Det blir jo det samme som å si at "simpsons did it" episoden var siste episode.
DEssuten skjer det så mye i samfunnet vårt at det er nok å ta av.
Jeg tror egentlig at de kommer til å fornye serien, men jeg tror de kommer til å gjøre noen drastiske endringer. På meg så virket det som om de bare ville gjøre noen endringer, siden serien har vært helt lik siden begynnelsen. Hvis denne episoden hadde vært aller siste episode i den sesongen, kunne jeg ha trodd at det var slutten, men det er jo fortsatt en halv sesong igjen.
Sitat av prenix Vis innlegg
*nok
*begynne
*vel
*synes
*og
*nei

Det er da ingen som tvinger deg i å se på programmet. Jeg hater Scrubs, men jeg griner ikke over det. Jeg unngår bare å se på det.
Vis hele sitatet...
Har vell aldri sagt at jeg ser/tvinger meg selv til å se på SP, har sett nokk til at jeg vet/ikke synes det er spes morsomt..
Leste tråden "og da var South Park ferdig", var enig i Tauren sin kommentar så jeg siterte/kommenterte hva jeg selv mener om serien
Sorry for at jeg sa meninga mi uten og tenke over at du kanskje kunne hoppe i taket pga det

At jeg har skriveleifs er jeg fullstendig klar over, så hvis det er det eneste du har komme med etterpå så kan du egentlig bare gi blanke ;> ty
Sitat av nikons Vis innlegg
Jeg tror egentlig at de kommer til å fornye serien, men jeg tror de kommer til å gjøre noen drastiske endringer. På meg så virket det som om de bare ville gjøre noen endringer, siden serien har vært helt lik siden begynnelsen. Hvis denne episoden hadde vært aller siste episode i den sesongen, kunne jeg ha trodd at det var slutten, men det er jo fortsatt en halv sesong igjen.
Vis hele sitatet...
Om de skal fornye serien kan det bli spennende da! Er egentlig enig i at den trenger noe nytt nå.
Sitat av prenix Vis innlegg
*nok
*begynne
*vel
*synes
*og
*nei
Vis hele sitatet...
Tøffen... Det finnes faktisk folk som ikke er like flinke til å skrive som deg.

For min del så kunne south park ha sluttet etter første episoden. Jeg blir bare så sinnsykt lei av hele serien. Jeg ser bare ikke humoren i det.
Setter meg heller ned og ser på The Office jeg!
Sitat av Hightime Vis innlegg
Har vell aldri sagt at jeg ser/tvinger meg selv til å se på SP, har sett nokk til at jeg vet/ikke synes det er spes morsomt..
Leste tråden "og da var South Park ferdig", var enig i Tauren sin kommentar så jeg siterte/kommenterte hva jeg selv mener om serien
Sorry for at jeg sa meninga mi uten og tenke over at du kanskje kunne hoppe i taket pga det

At jeg har skriveleifs er jeg fullstendig klar over, så hvis det er det eneste du har komme med etterpå så kan du egentlig bare gi blanke ;> ty
Vis hele sitatet...
Neii dett å brke rtt progrm sa ndrae kan fårsto vha du skrvr vile vert borkaste tyd?
Mange sesonger jeg ikke har sett, så nå rekker jeg å se dem alle før de eventuelt starter igjen. Har tross alt The Simpsons og Family Guy til å underholde meg : >
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Neii dett å brke rtt progrm sa ndrae kan fårsto vha du skrvr vile vert borkaste tyd?
Vis hele sitatet...
Jees, enda en tøffing
hmf..Hvis du ikke klarte tyde hva jeg ville fremm til så er nokk ditt problem meget større enn det jeg har med min egen rettskrivning :/

Men hey, hvis du føler deg mye bedre av og slenge sjid om andres skriveleifer, kjør på
neeeeeeei, south park kan ikke være slutt. jeg elsker denne serien. ser det hver dag når jeg kommer hjem fra jobb. første jeg gjør
Sitat av -Robin- Vis innlegg
neeeeeeei, south park kan ikke være slutt. jeg elsker denne serien. ser det hver dag når jeg kommer hjem fra jobb. første jeg gjør
Vis hele sitatet...
Kanskje du skal lese hele tråden først, så ser du at dette ikke stemmer alikevel.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av Anchorage Vis innlegg
Sesong 15 av south park har vært elendig !!
Vis hele sitatet...
Og det er derfor serien kanskje slutter. De føler vel ikke at de er ung nok lenger til å få laget god og skikkelig provoserende satire lenger. Eller pakke det inn i den barnslige humoren som kids forventer av South Park.
Herp derp.


OP, slutt å skrem meg slik. Fikk akutt angst og anfall når jeg så tittelen.
South Park er kanskje ferdig, vi får vente å se. Men jeg er sikker på at Matt Stone og Trey Parker finner på noe annet genialt/ lager en spin-off eller noe sånt.
Sist endret av Eplegutten; 11. juni 2011 kl. 11:17.
http://knowyourmeme.com/system/icons/554/original/facepalm.jpg?1248715065

Herregud! Idiotisk av TS å skremme oss på den måten. South Park er vår tids mest geniale tegneserie. Måtte serien aldri slutte...
Ah, ble nesten litt skremt av TS! Fantastisk serie som ofte virkelig klarer å treffe spikern på hode i sin satiriske framstilling av aktuelle temaer.

Ser at mange mener at SP humoren både kan være barnslig og gjentagende. Jeg skal være enig i at de første sesongene var preget av en humor jeg langt ifra hadde sansen for. South Park tok seg så kraaftig opp utover, og har levert flere fantastiske sesonger. Jeg tror man på en måte må ha fulgt med litt for å virkelig få grep om humoren, alt fra Eric Cartmans latterlige manipulative evner og autoritetsbehov (Hall Monitor? ) til Butters som alltid havner i situasjoner uten å ha gjort noen verdens ting.

Genial serie, og jeg håper at serien ikke slutter da skaperne gir seg, men heller at de finner noen arvtakere som klarer å føre det gamle videre.
De burde kanskje gi seg snart. Merker i episodene at motivasjonen til Matt og Trey ikke helt er der, og med arbeidsrutinene de har er det ekstremt små marginer. Nå har de jo også vært (og kommer til å være) opptatt med å sette opp musikal.

Det blir spennende å se hva som skjer fremover. Matt og Trey har selv sagt at de er lei (og det så man veldig i den siste episoden), men de har jo kontrakt med Comedy Central til ut 2013. Håper de bare gir faen i serien og lager noen syke episoder nå de siste sesongene.

For kvaliteten har dalt fryktelig de siste sesongene. Er kanskje jeg som er blitt gammel, men det er iallfall min mening.

martnub: google
▼ ... mange måneder senere ... ▼
førstemann på månen
Nå er det i gang igjen! Sesong 16 begynte på onsdag!
Woohooo!!!
Ser på den nyeste episoden akuratt nå jeg

Edit: Leste feil, men den nyeste episoden ser ut til å være veldig bra
Sist endret av Prompdompap; 18. mars 2012 kl. 19:18.
Så den nyeste episoden på torsdag, den var knall .
Når sendes egentlig nye episoder? Og hvilken kanal?
Sitat av Yutao Vis innlegg
Når sendes egentlig nye episoder? Og hvilken kanal?
Vis hele sitatet...
Kommer hver Torsdag.
Sitat av Yutao Vis innlegg
Når sendes egentlig nye episoder? Og hvilken kanal?
Vis hele sitatet...
Sendes på onsdager på comedy central i USA, i Norge er det vel TV2 (?) som har rettighetene, aner ikke når de sender
ArbeidsledigProletar
Det kommer ihvertfall én sesong til etter den vi er inn i akkurat nå er ferdig.