Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 9545
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Sitat av Tokis Vis innlegg
Håper at South Park slutter aldri, fordi de kritiserer samfunnet i USA og enkeltepersoner som jeg har ingen sympati for.
Vis hele sitatet...
Word!

South Park er for meg det vittigste programmet som er laget, og jeg elsker hvordan de går fram for å kritisere og "mobbe"!
Synst episode 1 var helt rå og så fram til en helt syk sesong, så kom episode 2..
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Synst episode 1 var helt rå og så fram til en helt syk sesong, så kom episode 2..
Vis hele sitatet...

Tuller du med meg?! Lo meg skakk ihjel av episode 2. Gleder meg til episode 3
hva heter episoden det er snakk om her da?? South Park S16E02??
Finner helle ingen konkrete "gode" kilder på at serien nå skal være ferdig. Men om den burde bli det... Tja, imo så begynner det å havne i samme bås som The Simpsons.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av steff404 Vis innlegg
hva heter episoden det er snakk om her da?? South Park S16E02??
Vis hele sitatet...
Cash for Gold = S16 E02
Reverse Cowgirl = S16 E01

Den neste som kommer heter Faith Hilling.

Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Finner helle ingen konkrete "gode" kilder på at serien nå skal være ferdig. Men om den burde bli det... Tja, imo så begynner det å havne i samme bås som The Simpsons.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du si det?
Jeg syntes det begynte å bli litt dårlig rundt sesong 12 og ut, men nå har det tatt seg opp igjen og er dritgøy.
Sist endret av PerPerPerPer; 28. mars 2012 kl. 21:43.
Jeg sier det bare: Godt mulig ikke Southpark får kontrakt for fem år av gangen, men den kommer ikke til å slutte på en god stund, om den kommer til å slutte i det hele tatt. The Simpsons holdt på å gå kontraktløse for en liten tid tilbake, men alt ordnet seg. Ingen som vil gi opp noe som er så kjent og elsket over hele verden

Leve Southpark!
Elsker nesten hver eneste south park episode fra ca sesong 4 t.o.m 15. Men må si sesong 16 har vært skuffende, reverse cowgirl var grei, men cash for gold var ikke særlig imponerende.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Jeg sier det bare: Godt mulig ikke Southpark får kontrakt for fem år av gangen, men den kommer ikke til å slutte på en god stund, om den kommer til å slutte i det hele tatt. The Simpsons holdt på å gå kontraktløse for en liten tid tilbake, men alt ordnet seg. Ingen som vil gi opp noe som er så kjent og elsket over hele verden

Leve Southpark!
Vis hele sitatet...
De fikk kontrakt for to sesonger til etter forrige sesong.

LINKIE LINK


Og når det kommer til "Politisk satire" og lignende så ser jeg mer for den komiske verdien, på tross av at jeg er mye "enig".
Denne mannen forklarer veldig godt hvordan/hvorfor, mye bedre enn det jeg klarer (eller gidder for den saks skyld)
Så cash for gold her om dagen, den var jævla kjedlig.
Sitat av G-Erik-L Vis innlegg
Vis hele sitatet...
mjehh, egentlig ikke. Den var dog mye, mye bedre enn Cash for Gold E02, men den var jo bare trist. Orka ikke se hele en gang.

Episode 1 var jo knallbra. Sett den flere ganger. Synd det gikk rett vest etter den.
Episode 3 hadde sine øyeblikk og var ganske artig, MYE bedre enn cash for gold. Men synes det mangler litt av den gamle gnisten.