Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva syns du om Chello/Chello Pluss? (hvis du har det da)
Bra 1 33,33%
Dårlig 2 66,67%
Stemmegivere: 3. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  1 415
chello blir enda raskere!


Snart setter vi opp hastigheten på våre chello Internett produkter!

Snart øker vi farten på våre chello internettabonnement! Det vil gå enda raskere å surfe og å laste ned filer. Du kan også oppleve at webTV, online spill og hjemmekontor får enda høyere kvalitet enn i dag. Månedsprisen vil være den samme som tidligere.

Oppgraderingen vil skje gradvis. I noen områder vil våre abonnenter få nye hastigheter allerede i desember. De fleste vil imidlertid bli oppgradert i januar og februar 2003.

Noen av våre kunder må bytte kabelmodem i forbindelse med oppgraderingen. Vi vil gi nærmere informasjon om tidspunkt, og om hvordan dette vil foregå, til de dette gjelder. Hvis du ikke hører fra oss vil oppgraderingen av ditt abonnement skje helt automatisk.

De nye hastighetene blir:
chello - inntil 512/128 kbps
chello plus - inntil 1024/256 kbps


Foreløpig tidsplan:

Vi planlegger fortsatt noen detaljer i dette oppgraderingsprosjektet. Mer informasjon vil legges ut her på upc.no etter hvert som planene blir klare. På nåværende tidspunkt kan UPC ikke svare på spørsmål om hvilken dato ditt abonnement blir oppgradert. Det er derfor ikke mulig å ringe kundeservice for å få mer nøyaktig informasjon om når du får høyere hastighet.
Vis hele sitatet...
Jeg har chello pluss, det suger noe jævlig! Jeg detter ut av IRC 1000 ganger til dagen, samme gjelder DC, og FTP!
Useless linje for leechere, tradere, IRC'ere osv...
Eneste positivt jeg kan si om Chello er at det er nokså billig. (Snart) 1024/256 for kr. 500 / mnd. Men jeg ville ha betalt dobbelt så mye for en linje som er stabil!
Jeg håper at dem forbedre seg!

(Nå har jeg fått ut frustrasjonen)
Vel, kan si det slik at jeg hadde Chello da dette var det eneste tilbudet jeg hadde og velge på og jeg byttet nesten tilbake til gratis 56k ras via jobben..

Dette var den største dritten jeg noensinne har vært bortpå da de aldri ga meg den hastigheten jeg ble lovet. Dette var 512 kbps/128 kbps.

Til alle med Kabel via TV uttaget!

Har du ikke et so-called Multimedia box (3 kontakter) i veggen, så ring chello og be de komme og bytte box, noe som skal være kostnadsfritt.

Pratet med en som installerer Kabel og han nevnte at de gamle boksene ikke takler kabel, da de brenner opp innvendig og dermed sårligere hastighet... så er det sagt.