Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1957
Hey!

Har tatt en tur innom noen nettsiden til noen norske headshops, men kan dessverre ikke finne noe sted å kjøpe en. Noen som vet hvor det kan skaffes? Skulle gjerne vært kjøpt IRL, og ikke via nettet!
Ung og lovende
TheShadyJester's Avatar
Trådstarter
Mtp. at det helst skal være IRL ser jeg fremst at det er i Oslo-området.
Om du selv befinner deg i osloområdet er det ikke vanskeligere enn å stramme til lissene og bevege seg ut.
Gå på fretex eller loppemarked og skaff deg et fint Norgesglass om IKEA er for langt vekke fra Oslo til at du klarer å komme deg dit IRL.
En hvilken som helst lufttett beholder vil fungere helt fint. Dette vil du kunne få på mange steder, Ikea, Fretex, loppemarked, Clas Ohlson, Europris, og lista er sikkert lengre. Norgesglass kjøpt på en hvilken som helst dagligvarebutikk gjør også susen.
Sist endret av Dimergon; 9. januar 2014 kl. 19:21.
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Siden han ikke aksepterte linken min så antar jeg han er ute etter ett americansk "Kief Box"
Ser ut som ett sminkeskrin laget av tre, med en åpning i topp og bunn.
I den ene skuffen så er det vanlig med en glassplate der du kan skrape av div. krystallrester.

Anyway vet ikke hvor de selger dette i norge så ville ha importert det.
Om du er stressa over familie oppdager det så kan du si du har kjøpt ett sminkeskrin til en veninne av deg?

Beskriv problemet ditt litt mer så kanskje noen kan hjelpe deg med en løsning
Sist endret av Noxaran86; 9. januar 2014 kl. 20:23.
Ung og lovende
TheShadyJester's Avatar
Trådstarter
Riktig som du sier, Noxaran! Er interessert i en boks som gjør at man kan samle krystaller!
Sitat av TheShadyJester Vis innlegg
Riktig som du sier, Noxaran! Er interessert i en boks som gjør at man kan samle krystaller!
Vis hele sitatet...
Okey om det er krystaller du er ute etter ville jeg anbefale en grinder med oppsammler. Det finnes i både elektrisk og manuell versjon.

Etter 40-50g så burde du ha nok lyse krystaller til å lage deg 8-10 fine gourmet J's

Si du ikke blir fristet?
Sitat av TheShadyJester Vis innlegg
Riktig som du sier, Noxaran! Er interessert i en boks som gjør at man kan samle krystaller!
Vis hele sitatet...
Så det du egentlig vil ha en en grinder som samler på kief?
Det er bare å stikke innom Shangri La i Oslo. De fleste grinderne deres i metall har kiefcatcher, det er bare å spørre om å se på spesifikke grindere og skru dem fra hverandre for å bekrefte det.

Prisene er litt stive, rundt 350 for mindre grindere med kiefcatcher.
Ung og lovende
TheShadyJester's Avatar
Trådstarter
Er nå stor forskjell på mengden man får av en boks og en grinder. Grinder har man allerede!
Jeg vet ikke om noen som selger KB i norge, om du ikke vil bestille så kan du/dere prøve å lage en selv?

Eksempel

Ps. Om du bestiller eller lager selv, ikke kjøp med/bruk plast eller pleksiglass plate da det blir med plast rester når du skraper av krystallene som du igjen ender med å få i lungene.

Platen må alltid være rent glass.
Sist endret av Noxaran86; 9. januar 2014 kl. 22:25.
Kjøp deg space case grinder med fanger på space case uslåelige grinder, har en selv mye brukt og like skarp hvis den blir treg legg deg i fryseren i 10 min så kækk deg fin som ny hvis du finner en, laget av flyaluminium