Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2104
Hei!

Som sikkert også mange andre gjør, laster jeg ned litt filmer av og til. Problemet mitt nå er at jeg har fått meg iPod. Det er ikke problemet, men her er mitt problem:

- Jeg trenger et annet filformat enn den jeg har når jeg har lastet ned filmen.
H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Baseline Profile up to Level 3.0 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4 and .mov file formats. Kilde: Apple sine hjemmesider.
Vis hele sitatet...
Som dere ser trenger jeg filformat: m4v, mp4 eller mov. format, såvisst jeg har skjønt riktig. Er det noen program som jeg kan endre filformat? Eller er det noe annet jeg kan gjøre sånn at jeg får sett film på iPoden min?
Annbefaler deg å lese litt i denne, mye nyttig informasjon.
Trådstarter
Sitat av Restyle
Annbefaler deg å lese litt i denne, mye nyttig informasjon.
Vis hele sitatet...
Se der ja.. Jeg beklager å ikke ha søkt i forumet først.. JEg innrømmer mine feil, og beklager dypt!