Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2038
Først og fremst må jeg si at dere må unnskylde meg for skrivefeil pga. jeg fortsatt er ganske beruset etter freaktreffet(jada, fylla hakke skylla)

Vil gjerne høre hvordan folk hadde det på freakfest, og hva dere opplevde.
Gjerne post bilder om dere har det.

Jeg hadde det kjempe artig og møtte maaange hyggelige freaks(nevner ingen navn, siden det er mange jeg sikkert har glemt).
Jeg var på både fortreffet og selve freakfesten.

Håper folk hadde en hyggelig opplevelse!
Må nevnes at dette var mitt første freaktreff og at jeg gleder meg til flere i åra som kommer!
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Var det mange der?
Hørtes fett ut, skulle gjerne blitt med selv, men er en fattig ungdom. Fortell gjerne om hvordan det var!
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Hørtes fett ut, skulle gjerne blitt med selv, men er en fattig ungdom. Fortell gjerne om hvordan det var!
Vis hele sitatet...
fortreffet i parken var gratis. Vi grillet, spilte minigitar og laget kodeord for hva man skulle skrike til de som urinerte offentlig om politiet kom. Tror "elefant" ble ordet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Slight touch av hangover og litt hås av for mykje pipetobakk, men lever! Var hyggelig treff!
Wierd0
Zetta's Avatar
Trådstarter
Så det var folk som tok en del bilder.
Vet noen om disse bildene blir posta noen steder slik at jeg kan se dem Hadde vert kult om freaksa som ikke var på festen kunne se bildene slik at dem blir frista til å dra på neste freaktreff.

Til dere som hadde sølvfolie hatt: da jeg var i baren i starten av festen så spurte bartenderen meg ''hva er greia med de hattene a?'', hehe
Sitat av Zetta Vis innlegg

Til dere som hadde sølvfolie hatt: da jeg var i baren i starten av festen så spurte bartenderen meg ''hva er greia med de hattene a?'', hehe
Vis hele sitatet...
Ja hva var greia? Jeg var der ikke, men fikk et rart bilde av freakfesten i hodet nå.
Sist endret av Fuzzybossen; 24. juni 2012 kl. 13:44.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ja hva var greia? Jeg var der ikke, men fikk et rart bilde av freakfesten i hodet nå.
Vis hele sitatet...
Forklart i detalj her:

freak.no/forum/showpost.php?p=2619390&postcount=131