Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2042
Hallo lurer bare på om det er mange freaks som bor ullensaker?? akerhus?
Jeg holder iallefall til på Kløfta
Haha morsomt! holder til på kløfta selv :P
Kløfta her også
ullensaker her
▼ ... over en uke senere ... ▼
på heltid
iSkurk's Avatar
Jessheim, yoooo!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Jessheim, yoooo!
Vis hele sitatet...
Ditto^^ Syns vi kan ha et lite lokaltreff! Folk utenfor Ullensaker er også velkomne selvfølgelig
Skjetten gangster
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nordkisa her. Men husker ikke hvorfor jeg er medlem her. Kanskje fordi jeg multiboxer 20 shaman på wow.
Hva er facebook adressen?
Sitat av Zalib Vis innlegg
Nordkisa her. Men husker ikke hvorfor jeg er medlem her. Kanskje fordi jeg multiboxer 20 shaman på wow.
Hva er facebook adressen?
Vis hele sitatet...
Wow? Facebookadressen? Hva prater du om?
WoW er en forkortelse for World of Warcraft. Om du hadde multiboxa hadde du vist det. Men siden du ikke vet er det vel ikke så interesant.
Flere sier at de prater også på Facebook, så jeg lurte på hvor da. Men du har tydelig vis ikke vært der heller.
gawd, skateward forstår nok hva forkortelsene betyr men det du sier gir ikke mening
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
I do, med eget datasenter i garasjen.
Gjør nok det ja.
Sitat av fishfuze Vis innlegg
gawd, skateward forstår nok hva forkortelsene betyr men det du sier gir ikke mening
Vis hele sitatet...
Nettopp. Innlegget hans kom ut fra ingensteds og passer ikke inn i tråden på noe nsom helst måte som jeg kan tolke. Skjønner selvsagt hva WoW betyr.