Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 5450
Hei.

Tenkte i forhold til freakfest 2012 23Juni så har jeg (fågelwrap) og Choobe her på forumet tenkt en roadtrip til Oslo fra Alta. Fly eller tog kan og vil være billigere og absolutt den letteste måten, grunnen til roadtrip er det sosiale å skøy, blir vel litt artigere og bli kjent med noen andre freaks på veien nedover enn å ta fly som er fullstappet av ukjente folk også havner du midt i Oslo helt alene.

Vi er ikke enda 100% bestemt over hvilken bil vi blir og bruke siden min bil må på verksted før den tid, men penger skal jeg klare å skyte ut til fiks av bilen så blir min bil mest aktuelt, Choobe sin bil er en plan B.
Vi oppfordrer alle som vil være med enten tar kontakt via PM eller telefon, ja vi har faktisk anskaffet oss en freaktelefon som skal brukes i forbindelse til freakfest, du er velkommen til anonym ringing men om vi skal ha deg med på turen må vi nesten ha ett telefon nr som lede til deg, eller ihvertfall en kontaktmåte, men vi treng 1 måte og få kontakt med deg når dagen nærme seg, sms eller ringing går for det samme.

Drikking/røyking er selvsagt lov, vi respektere om du vil fyre opp ulovlige substanser, men på eget ansvar om vi blir stoppet av romvesener eller hva det enn skulle være, så blir du å ta boten/straffen mens vi vil nekte for alt og vet ingenting.

Soving på turen vil pågå i bilen om dere ikke vil booke inn på hotell eller noe annet, er selvsagt deres valg, vil du ta med telt så får du lov, men som ble nevnt sprit blir helt uaktuelt i bilen men drikke under 30% for du lov til å drikke i bilen hvorfor? fordi enkelte folk blir idiot på sprit å det skal vi IKKE ha noe av.

Bilen som vi blir og bruke skal få en freak logo klistret på panseret og sidedørene, i bakvinduet på bilen skal det stå: "freakfest 2012!!" eller noe sånt, forslag er lov å komme med.

Vi blir og samle opp penger til kostnader som bensin og annet, dere som joiner med må stå selv for mat og annet, men vi ser helst at dere kan putte på litt utgifter i bensin sånn turen blir mere aktuell mot fastslåtte datoen, alt avhenger hva jeg og Choobe klare å skrape sammen.

Vil du være sjåfør?
Du er hjertelig velkommen med å kjøre om du har førekort og er i edruelighet tilstand/kjøre etter trafikkreglene.
Vi plukker deg opp ved E6 områdene etter avtalt tidspunkt og møte plass/andre omstendigheter etter avtalt.

Kanskje fortelle litt om oss:

Fågelwrap: Er 19år, kjempe snill og helt avhengig i freakforumet som resten av folket her, jobber gjennom nav etter fiskebåten fikk seg ett smell etter uværet, så jeg er blitt permittert pga for lite inntekt, bodd i Finnmark hele livet mitt å aldri selv vært i Oslo kan bli skøy det, kjøpte billett til freakfest 2011 men ble aldri brukt den ligg fremdeles i toalettmappen min hehe, er smått innom rusforumet her på freak å bruke svært lite av det selv, har i tilfeller vært borti narkotiske ting å har grunnlegende forståelig på det, men er ganske så stabil i helsen og psyken så ingen grunn til å være skeptisk på meg.

Choobe: En web geni i php, html, css osv.. han går på vgs å blir 19år etter sommeren, han er absolutt en kjerne kar aldri vært borti en så awesome gutt før, han kan Samisk å er litt Samisk så litt blanding i bil turen blir det.Han er en typisk lurker her på freak men har vært en freaker noen år før meg, han driver ikke med rus en annet alkohol men det er svært lite av, han har førekortet akkurat som meg å trives med det. Choobe er geniet blant oss i venne gjengen men er bare han Choobe og jeg som er freaks.

[COLOR="Red"]Viktig:[/COLOR] Vi er fullstendig klar over Bilpool Freakfest 2012 tråden, men vi tenkte å heller tilby over en egen tråd vil bli mere lettere i forhold til kontroll over hvem som er interessert.

Telefon: 46879339 <- Ikke ring midt på natta i ukedagene, men i helgene så bare ring når du føler, men sms kan du sende når som helst
Dette blir den aktuelle kjøreruten.http://oi50.tinypic.com/o6el53.jpg
Dette er litt off-topic, men må bare spørre: er det du som har laget den legendariske "fågel wrapen"? (er på mob. så klarer ikke sjekke)
Hvorfor er planen å kjøre igjennom hele Norge?
Sitat av krJo Vis innlegg
Dette er litt off-topic, men må bare spørre: er det du som har laget den legendariske "fågel wrapen"? (er på mob. så klarer ikke sjekke)
Vis hele sitatet...
Ja er jeg som er med i den

Sitat av mo3 Vis innlegg
Hvorfor er planen å kjøre igjennom hele Norge?
Vis hele sitatet...
Fordi man har løst å se Norge på sitt beste, er drita lei av å kjøre gjennom Sverige/Finland, men det kan bli en aktuell løsning om ingen andre blir med.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Hvorfor er planen å kjøre igjennom hele Norge?
Vis hele sitatet...
For å komme seg til Freakfest samtidig som de kan ha det festlig og se litt av Norgs land på veien?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Herregud, det er det sykeste. Får lyst til å ta fly opp bare for å bli med dere ned.
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
For å komme seg til Freakfest samtidig som de kan ha det festlig og se litt av Norgs land på veien?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte først det var for å plukke opp freakere, men norske veier er som så. Personlig kjører jeg heller 170 mil på gode veier kontra grusveiene vi har i Norge. Er rett og slett deilig å cruise nedover Finland og Sverige.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Jeg tenkte først det var for å plukke opp freakere, men norske veier er som så. Personlig kjører jeg heller 170 mil på gode veier kontra grusveiene vi har i Norge. Er rett og slett deilig å cruise nedover Finland og Sverige.
Vis hele sitatet...
Syntes det er kos å kjøre på jallaveien våre jeg, sålenge det ikke er stor trafikk eller drittføre.
Blir sjukt lei av motorvei etter en stund.
Sist endret av RainbowDash; 23. mai 2012 kl. 00:53.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Jeg tenkte først det var for å plukke opp freakere, men norske veier er som så. Personlig kjører jeg heller 170 mil på gode veier kontra grusveiene vi har i Norge. Er rett og slett deilig å cruise nedover Finland og Sverige.
Vis hele sitatet...
Er nok deilig om man vil komme fram fortest mulig å kjøre etter ett kjedelig landskap.
Personlig så må jeg ha noe nytt å se på når man kjøre, når jeg var på en kjøretur fra Alta til Narvik, så oppdaget jeg hvor mye fint å flotte ting vi hadde på veien nedover, hadde løst å bare fortsette men vi måtte snu hjemover men hadde forsatt om det var opptil meg
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Herregud, det er det sykeste. Får lyst til å ta fly opp bare for å bli med dere ned.
Vis hele sitatet...
Hva som stopper deg?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Høres sykt kult ut, og en opplevelse jeg ville gjerne hatt. Synd jeg bor i bodø :/
Sist endret av Quakecry; 23. mai 2012 kl. 16:32.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Høres sykt kult ut, og en opplevelse jeg ville gjerne hatt. Synd jeg bor i bodø :/
Vis hele sitatet...
Er vell ingenting som stopper deg å gjøre en avtale med oss eventuelt, feks at du drar innom Fauske med buss eller noe annet så plukker vi deg opp på veien nedover, hovedsaken med at vi la ut tråden er for å informere dere at vi plukker opp kjære medfreaks på turen
Bare å ta kontakt over pm/tlf så kan vi avtale noe som passer oss begge, om det høres interessant ut.
Sist endret av Mentaltsvak101; 23. mai 2012 kl. 16:35.
Dette skulle jeg visst for et par måneder siden, har dessverre allerede kjøpt flybillett
Prøvde å arrangere noe lignende ifjor, men var lite interesse. Ønsker dere lykke til og en fantastisk roadtrip
Dott i øret.
stagg's Avatar
Dere som har mulighet, sleng dere på. Roadtrips er noe du seint glemmer. Ta med dere stormkjøkken og telt, lite som kan måle seg med bål og teltliv (ofte med en liten en på innerlomma).

God tur.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Dette skulle jeg visst for et par måneder siden, har dessverre allerede kjøpt flybillett
Prøvde å arrangere noe lignende ifjor, men var lite interesse. Ønsker dere lykke til og en fantastisk roadtrip
Vis hele sitatet...
Damn du var tidlig ute med å kjøpe flybillett hehe, snakkes på freakfesten vertfall

Sitat av stagg Vis innlegg
Dere som har mulighet, sleng dere på. Roadtrips er noe du seint glemmer. Ta med dere stormkjøkken og telt, lite som kan måle seg med bål og teltliv (ofte med en liten en på innerlomma).

God tur.
Vis hele sitatet...
Plass har vi om noen ønsker å ta med telt/stormkjøkken, om noen ønsker å ta med seg noe annet som tar litt stor plass så må det avtales på forhånd
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Ingen som har ringt enda såvidt jeg vet, dere HAR lov å ringe med skjult ID, men om dere skal være med må vi nesten ha en måte å kontakte dere.

Det er plass til tre, men kan bli litt trangt om plassen, så to er vel ideelt med mindre det er små personer (vi bryr oss ikke så lenge det vi slipper å kjøre med overlast).
Sitat av Choobe Vis innlegg
Ingen som har ringt enda såvidt jeg vet, dere HAR lov å ringe med skjult ID, men om dere skal være med må vi nesten ha en måte å kontakte dere.

Det er plass til tre, men kan bli litt trangt om plassen, så to er vel ideelt med mindre det er små personer (vi bryr oss ikke så lenge det vi slipper å kjøre med overlast).
Vis hele sitatet...
Ingen som har ringt eller sendt pm enda, men fristen går ikke ut før vi har sagt det er fult eller til vi når freakfesten, om noen andre freaks trenger tur nedover til Oslo for andre hovedmål så er det bare å plinge på, men vi ser helst at freaks som skal på festen blir med
Har fått tilgang til Ice nett Wlan som vi kan ha i bilen, så kan vi eller dere kan være på freak/nettradio/kripos eller hva dere ønsker

Bestiller støtdemper imorgen, har klart og sope sammen penger å alt annet til fiks, fikk en i familien til å fikse bilen istedenfor verksted som tar blodpris så bilen blir i orden
Håper dere stopper ved Norges geografiske midtpunkt for en pils med en medfreak!

Er dessverre ikke gammel nok (enda) til å dra på freakfest, så noen tur kan jeg nok ikke bli med på
Sist endret av T.J; 24. mai 2012 kl. 20:03.
Sitat av T.J Vis innlegg
Håper dere stopper ved Norges geografiske midtpunkt for en pils med en medfreak!

Er dessverre ikke gammel nok (enda) til å dra på freakfest, så noen tur kan jeg nok ikke bli med på
Vis hele sitatet...
Hadde kanskje vært mulig med en liten tur innom om stedet ligger nær E6 området, mene har du noen freak luer igjen? hadde vært litt sweet med en ny sommer/vinter lue
Sist endret av Mentaltsvak101; 24. mai 2012 kl. 20:18.
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Hadde kanskje vært mulig med en liten tur innom om stedet ligger nær E6 området, mene har du noen freak luer igjen? hadde vært litt sweet med en ny sommer/vinter lue
Vis hele sitatet...
Du kjører gjennom Steinkjer når du kjører på E6. Freakluer kan fikses vet du!
Sitat av T.J Vis innlegg
Du kjører gjennom Steinkjer når du kjører på E6. Freakluer kan fikses vet du!
Vis hele sitatet...
Hvis det er slikt det er punktet på kartet så er det absolutt ingen problem å komme innom på en pils besøk, hvis han Choobe er snill med å kjøre etter pilsen hehe
Betaler deg for luen når jeg har penger til å bruke på små goder

http://oi48.tinypic.com/kc01w2.jpg
Mens noen freakere drar fra nord til sydligere strøk for freakfest 2012 så må jeg dra fra sydligere strøk til nord for et faens slektsstevne som jeg var dum nok til å godta før fastsatt dato til Freakfest. FML! Dere får ha lykke til! muligens vi kan møtes på vegen oppover ett sted for en liten prat.!
Sitat av thebigt Vis innlegg
Mens noen freakere drar fra nord til sydligere strøk for freakfest 2012 så må jeg dra fra sydligere strøk til nord for et faens slektsstevne som jeg var dum nok til å godta før fastsatt dato til Freakfest. FML! Dere får ha lykke til! muligens vi kan møtes på vegen oppover ett sted for en liten prat.!
Vis hele sitatet...
Off synd det
Ja selvfølgelig er det mulig å møtes du kan ringe på eller plinge sms på 46879339 når tiden nærme seg, så om man møtes å tar seg eventuelt matbit eller bare snakke hadde vært utrolig hyggelig
Når mente dere å starte sånn ca.?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av indolence Vis innlegg
Når mente dere å starte sånn ca.?
Vis hele sitatet...
Vi er ikke helt sikre, men akkurat nå så mener vi rundt 3-4 dager før festen, sånn at vi ikke må kjøre i ett...
Sitat av Choobe Vis innlegg
Vi er ikke helt sikre, men akkurat nå så mener vi rundt 3-4 dager før festen, sånn at vi ikke må kjøre i ett...
Vis hele sitatet...
Ok, må sjekke om jeg får noen kroner inn på konto og får fri fra jobben i så fall. Hadde vært kjekt med roadtrip nedover!
Sitat av indolence Vis innlegg
Ok, må sjekke om jeg får noen kroner inn på konto og får fri fra jobben i så fall. Hadde vært kjekt med roadtrip nedover!
Vis hele sitatet...
Høres bra ut med interesse! er bare å plinge på telefon når du finn ut så snakkes vi
Kjører dere innom Karmøy for å plukke meg også opp ?
Sitat av CookieY Vis innlegg
Kjører dere innom Karmøy for å plukke meg også opp ?
Vis hele sitatet...
Hehehe trur det blir litt i det lengste laget, men du kan jo bare ta buss til Oslo eller, om du er interessert i selveste roadtripen også så nekter vi ikke deg å ta en annen fremkomstmiddel oppover, så vi kan plukke deg opp å sosialisere

Det lengst vi kan kjøre fra hovedveien eventuelt gratis er ikke over 10mil, fremst han som skal være med kommer ut med bensin utgiftene som det vil påkoste oss, noe som må avtales på forhånd
Lure på hvor i Oslo kan jeg få dager parkering med sikkerhet, men ser helst etter privat parkering på eiendom feks, utafor huset ditt/leiligheten (Men jeg blir vertfall og sove i bilen)
Heilt canooon
Har det blitt mange nå? Ser at det er den 23. juni som egentlig passer bra, når er siste frist for "påmelding" til bilturen?
Sist endret av Rindae; 29. mai 2012 kl. 07:24.
Sitat av Rindae Vis innlegg
Har det blitt mange nå? Ser at det er den 23. juni som egentlig passer bra, når er siste frist for "påmelding" til bilturen?
Vis hele sitatet...
Vi drar før 23juni, rundt 18 - 19juni starte man, vi kan ikke vente helt til den 23juni når freakfesten starte å tru at man skal klare 170mil på 6timer
Fristen går ut når jeg eller Choobe sier det, vi kommer til å plukke opp alle haikere etter strekningen også om vi har plass.

Så om du vil være med så bare ta kontakt over PM eller telefon så avtaler vi der og da.
Liten update angående bilen...
Bilen står enda med ødelagte støtdempere men har nu fått pengene i boks til fiks, skal vurdere verksted om det kan loves med en kontrakt at den skal være klar innen 10/13Juni, eller få noen private folk til å fikse den.
på Mandag vil jeg mest sannsynlig gi en klar svar hva som blir å skje med bilen, har fristet å bare avbryte hele roadtripen men jeg er sta, det her året skal jeg faen drikke å diskutere med kjære freaks!

Snakkes

Edit: Choobe sin bil er på verksted i ubestemt i tid, så enten min bil eller kjøper jeg faen en billig bruktbil
Sist endret av Mentaltsvak101; 1. juni 2012 kl. 23:11.
Update
Nu har jeg bestilt verksted til bilen min, fikk lønnen idag å støtdemperen
Fikk snakket med min kjære Pappa angående å låne Ice nette inkl bil antenne å det skulle gå greit, Tirsdag neste uke er bilen ferdig å i orden.
Freakfest billetten hentes ut imorgen.
Har fått tak i multilader + universal lader til batteri typer feks, videokamera osv... GPS, Ipod fm sender + Ipod touche.

Roadtrip blir det

Venter fremdeles på ideer til klistermerker som skal på sidedørene/bakvinduet, treng en design

- Fågelwrap
Dette høres artig ut, bra ide det her.

Noen som har meldt seg på enda?
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Update
Nu har jeg bestilt verksted til bilen min, fikk lønnen idag å støtdemperen
Fikk snakket med min kjære Pappa angående å låne Ice nette inkl bil antenne å det skulle gå greit, Tirsdag neste uke er bilen ferdig å i orden.
Freakfest billetten hentes ut imorgen.
Har fått tak i multilader + universal lader til batteri typer feks, videokamera osv... GPS, Ipod fm sender + Ipod touche.

Roadtrip blir det

Venter fremdeles på ideer til klistermerker som skal på sidedørene/bakvinduet, treng en design

- Fågelwrap
Vis hele sitatet...
Jeg kunne visst dra på freakfest allikevel. Viss du kjører om Gjøvik altså på andre siden av mjøsa for hamar så kan vi kjøre i følge nedover...
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Dette høres artig ut, bra ide det her.

Noen som har meldt seg på enda?
Vis hele sitatet...
Nei ingen har meldt, men har fått interesse meldinger men aldri hørt igjen fra dem

Sitat av thebigt Vis innlegg
Jeg kunne visst dra på freakfest allikevel. Viss du kjører om Gjøvik altså på andre siden av mjøsa for hamar så kan vi kjøre i følge nedover...
Vis hele sitatet...
Flotte greier, har telefon nummeret ditt kan eventuelt ringe/sende sms når man starte så man avtale på veien nedover
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan ligger det an? Blir det roadtrip, eller drar dere nedover på andre måter?

Btw, har en lue her om du er interessert, og er keen på å ta en liten stopp her