Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2267
For et års tid siden var syntetisk cannabis å få tak i overalt. Alle hadde, og alle brukte det / ville prøve iallefall en gang...
I det siste har det blitt vanskeligere og vanskeligere å få tak i, og flere og flere har sluttet. Ryktes at det er kommet noen nye lover som gjør at det har like streng straff som hero, men grunnen til at det forsvinner var ikke det jeg ville diskutere her. Lurer på om det er sånn i resten av landet vårt også? Er syntetisk blitt en en vare det er vanskelig å få tak i, eller er det bare her jeg bor det dør ut?
men har det blitt mindre av syntetisk?
Sist endret av Dodecha; 5. desember 2012 kl. 21:52. Grunn: Spørsmål om tilgjengelighet i landsdel fjernet, bryter reglene.
Tror bare folk ikke er fullstendig retards lenger

No offence
Sist endret av frø; 5. desember 2012 kl. 21:44.
Sitat av frø Vis innlegg
Tror bare folk ikke er fullstendig retards lenger

No offence
Vis hele sitatet...
Vet jo at det ikke er prøvd ut, og farlig osv osv osv, men folk har drevet på med heroin i mange herrens år uten at det har forsvunnet. Det er jo også farlig.... Dårlig og stresset skrevet, men du ser vel poenget mitt.
Sitat av WopWop Vis innlegg
Vet jo at det ikke er prøvd ut, og farlig osv osv osv, men folk har drevet på med heroin i mange herrens år uten at det har forsvunnet. Det er jo også farlig.... Dårlig og stresset skrevet, men du ser vel poenget mitt.
Vis hele sitatet...
Mulig det har blitt mindre pga at folk innser at syntetisk cannabis er bare noe dritt. Du blir møkkfjern i 1 time, og etter den timen har gått så er du komplett sober igjen, og imens du er "fjern" så føler du også at det mangler noe.

Og kanskje fordi du blir sinnsykt innrøyka på det etter ett par gram, kanskje mindre.
Har røyket en GOD del (da det var å få tak i vel og merke) det var akkurat det jeg likte med synten, du blir helt møkke fjærn, etter en time er det bare å ta i et trekk til. Siden du trenger så små doser varer det lenge og, selv om jeg brukte høyere og høyere doser for å bli høyere og høyere.

men altså det jeg EGENTLIG lurte på, som jeg sa: Forsvinner synten der dere bor også, eller er det bare et "lokalt fenomen"
Sist endret av random72742; 5. desember 2012 kl. 21:54.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Syntetiske cannabisetterligninger har blitt like ulovlig som det de etterligner, så da forsvinner forretningsmulighetene.
Hvorfor risikere bot/fengsel for noe som er dårligere enn originalen når det er like ulovlig?

I tillegg så er helserisikoen relativt ukjent fordi stoffene er nye og har ikke gått igjennom noe særlig forsøk på dyr/mennesker. Cannabis derimot har blitt brukt (og missbrukt) i flere tusen år, vi er veldig kjent med både de positive og negative effektene av det.
De fleste liker vel vanlig bønne eller grønning, men grunnen til at syntetisk var så ettertraktet her var pga. den intense rusen du kunne få av det.

Men høres ut som det skjer generelt rundt om i landet da, folk liker ikke syntetisk og vil heller drive med noe annet, så derfor så forsvinner den syntetiske cannabisen rundt om i landet, og ikke bare her...
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Syntetiske cannabisetterligninger har blitt like ulovlig som det de etterligner
Vis hele sitatet...
Derivatloven er vel fortsatt ute av drift?
Det er da bare am-xxxx og jwh-xxx som er blitt ulovlige? UR-144 og MAM osv. er fortsatt "lovlige" (står ikke oppført noe sted hvertfall).

Brodern ble forresten anmeldt av tollvesenet på grunn av 5g MAM som ble stoppet, så politiet kom på døra for noen timer siden. Hva kan straffen for det bli? De nevnte ingenting om "brudd på legemiddelloven", men "brudd på narkotikaloven" nevnte de. Hmm, rart.
Grunnen til at jeg røyker syntetiske cannabioder er fordi:
1. Det slår ikke ut på pisseprøver.
2. Det varer ikke så lenge, og blir ikke bakfjern.
3. Jeg kan røyke inne uten att det lukter suspekt.
4. Det er lovlig mer eller mindre.

Såklart er jo real deal mye bedre, men tror dette er grunnene til at mesteparten
av de som røyke ''Spice'' gjør det.
Jeg er enig i at det var lettere å få tak i før. Fikk ofte tilbud om det før. "Det slår ikke ut på prøvene" var en god måte å markedsføre på. Men nå har folk insett hva dette egentlig er, og interessen har nok dabbet av litt av den grunn. Jeg må inrømme jeg ble ganske fristet i begynnelsen, siden det var "akkurat som cannabis, bare det slår ikke ut på prøver + lovlig".

Det var som sakt for godt til å være sant
QUOTE fra MostEpicChannel: Grunnen til at jeg røyker syntetiske cannabioder er fordi:


Røykte eller røyker fortsatt? Er det fortsatt lett for deg å få tak i syntetisk, eller er det en halv kvelds leting til du finner noen som har 0,5 liggende bak i skapet ?
Sist endret av random72742; 5. desember 2012 kl. 22:24.
Har ikke røyka på circa 2 måneder nå, fordi jeg vil ha litt avbrekk og jeg har en del viktige prøver for tiden.
Pleide ofte å røyke før jeg la meg, fordi det ga meg søte drømmer
Har vært klin umulig å fått tak i her i ca. et halvår, så virker som det er bare her det har dødd ut. Selv om salget generelt i landet kanskje har sunket litt, er det fortsatt mulig å få tak i.
Sist endret av random72742; 5. desember 2012 kl. 22:32.
Å kjøpe innlands er vell ikke så vanlig?
Prøvd å kjøpe på internett? Plenty av sider du kan bestille fra.
Noen kompiser bestilte ifra nett en gang, men fikk aldri varen. Vet ikke om det var tollen som stoppet det eller om nettsiden scammet de. Har egentlig noia for å bestille på nett, mest pga tollen, men vet jo heller ikke hva du egentlig får (ikke at du kan være sikker på hva du får når du får et hvitt pulver av en dealer heller).
Sitat av WopWop Vis innlegg
Noen kompiser bestilte ifra nett en gang, men fikk aldri varen. Vet ikke om det var tollen som stoppet det eller om nettsiden scammet de. Har egentlig noia for å bestille på nett, mest pga tollen, men vet jo heller ikke hva du egentlig får (ikke at du kan være sikker på hva du får når du får et hvitt pulver av en dealer heller).
Vis hele sitatet...
Bestill fra Trusted Vendors, bestill gjennom TOR eller slikt. Min ble også stoppet, er ikke værre en et brev fra tollvesenet.

Eller hør med noen venner av deg om du kan bestille til dems adresse, imot litt av det syntetiske eller en liten slant penger.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Derivatloven er vel fortsatt ute av drift?
Det er da bare am-xxxx og jwh-xxx som er blitt ulovlige? UR-144 og MAM osv. er fortsatt "lovlige" (står ikke oppført noe sted hvertfall).

Brodern ble forresten anmeldt av tollvesenet på grunn av 5g MAM som ble stoppet, så politiet kom på døra for noen timer siden. Hva kan straffen for det bli? De nevnte ingenting om "brudd på legemiddelloven", men "brudd på narkotikaloven" nevnte de. Hmm, rart.
Vis hele sitatet...
Selv om derivatloven er ute av drift stopper det ikke tollen i å bruke legemiddelloven, før endte det bare i forespørsel om resept og at varen ble returnert til avsender. Det ser dog ut til at de bruker kraftigere skyts og anmelder forholdet til politiet, som avhengig av humøret kan finne på å møte opp på døra di.

Vi har desverre en regel mot spørsmål rundt straff:
10. SPØRSMÅL OM STRAFF
Vi ønsker ikke spørsmål om hvilken straff du kan forvente deg som følge av et lovbrudd. Det er umulig å svare konkret da det er individuelt fra sak til sak. Dette gjelder da også reaksjoner fra familiemedlemmer som følge av sladring og skadereduksjon m.m.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dodecha; 6. desember 2012 kl. 11:21.