Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 9086
Vi har gjennomført noen endringer på forumet.

Legal Highs-forumet finnes ikke mer. Årsaken til det er at legal highs stort sett heller ikke finnes mer her i landet. Nyere lovendringer har gjort dette til et ikke-tema i det store bildet. Det som fortsatt er lovlig er ikke bredt nok eller interessant nok til å rettferdiggjøre et eget forum. Trådene fra Legal Highs-forumet har blitt flyttet til andre fora, i hovedsak RC-forumet og til Rusmidler.

Lyd og TV er slått sammen og heter nå Lyd og bilde. Mobil og PDA er omdøpt til Mobil og tablets. Sammen med Generell forbrukerelektronikk ligger disse nå under kategorien Forbrukerelektronikk.

DIY er omdøpt til Elektrisk DIY, og har blitt plassert i en ny forumkategori som heter DIY og makerspace. I denne kategorien er det opprettet to nye fora, Generell DIY og Makerspace. Vi holder fortsatt på å flytte tråder over til sine respektive fora.

Intensjonen med dette er å skape noen rammer som er litt mer i takt med tiden. Vi ønsker at forumet skal være oversiktlig og hensiktsmessig inndelt, samtidig som vi ønsker å stimulere til mer aktivitet innenfor vises temaer. Vi gleder oss blant annet til å se flere av prosjektene deres i DIY. Ikke bare elektriske ting, men egentlig hva som helst av prosjekter hvor dere bygger noe selv. Vi håper også at Makerspace-forumet vil bli en naturlig samlingsplass for folk med interesse for CNC, 3D-printere, laserkuttere og lignende verktøy.
Sist endret av mentalmelt; 28. mai 2016 kl. 04:17.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Men hvor skal jeg stille spørsmål om PDAen min nå?!
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av Olympic Vis innlegg
Men hvor skal jeg stille spørsmål om PDAen min nå?!
Vis hele sitatet...
Spørsmål om din PDA kan rettes hit: http://www.pdasociety.org.uk/forum

Fra spøk til alvor: Spørsmål om PDA går naturligvis i samme forum som alltid.
Sist endret av mentalmelt; 29. mai 2016 kl. 21:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Flere nyheter:

1. Andre stoffer: Ligger under kategorien rus, men er ment å skulle dekke stoffer som har andre effekter enn rus på kroppen.
(Har vært her noen uker alt.)

2. Yrke og utdanning: Om valg og muligheter innenfor skole- og yrkeslivet.
Sist endret av mentalmelt; 11. juli 2016 kl. 12:24.
Dette er kloke endringer og "i takt med tiden"! Flott jobba, crew :-)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Overskuddsmateriell
Hei

Ser navnene på forum det er skrevet i nå er fjernet fra fremsiden. Det krever en mye høyere brukerterskel for å vite hvor ting er skrevet.
Userscript som fjerner utvalgte forum knakk også i den sammenheng (kan sikkert fikses) som gjør at man ser alle trådene igjen. For meg er det helt uaktuelt å ha freak oppe på jobb så lenge alle rus trådene vises.