Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 611
Dette er den første låta jeg snekra i Magix music Maker, og den er ganske gyselig. Men det var den eneste jeg kunne finne bilder til. Jeg fikk ganske mye juling her i forumet fordi min forrige video, laget til den tredje låta mi, var for dårlig laget. Denne gangen har jeg ikke gjort noe selv, men bare lastet en haug med stockphotos opp til nettsiden animoto.com. Hva syntes dere om resultatet? Jeg må si jeg likte min hjemmelagde video bedre. Den hadde mer sjel enn denne.

http://www.youtube.com/watch?v=qqAUy...ature=youtu.be
Helt ærlig, hva er det egentlig DU har gjort her? Hva er målet med musikken og videoen?
Å "lage" gyselig musikk for å matche usammenhengende stockphotos tilfeldig satt sammen ved hjelp av en
automatisert internett-tjeneste, det ser jeg ikke hensikten i. Prøv å tenk litt på processen også, ikke bare resultatet.
Her har du helt enkelt ingen idé om hverken film, bilde, musikk, tekst eller bilde. Start med noe egenprodusert, og ta
det videre derfra.
Sitat av miles Vis innlegg
Helt ærlig, hva er det egentlig DU har gjort her? Hva er målet med musikken og videoen?
Å "lage" gyselig musikk for å matche usammenhengende stockphotos tilfeldig satt sammen ved hjelp av en
automatisert internett-tjeneste, det ser jeg ikke hensikten i. Prøv å tenk litt på processen også, ikke bare resultatet.
Her har du helt enkelt ingen idé om hverken film, bilde, musikk, tekst eller bilde. Start med noe egenprodusert, og ta
det videre derfra.
Vis hele sitatet...
Sangen heter jo Falling down og i videoen faller en masse bilder Nei, jeg fikk jo kjeft for den videoen jeg laget selv, så jeg forsøkte meg på en hermetisk utgave denne gangen. Jeg likte bedre min egen video til sangen "the cloud". Nei, det er klart at mye av moroa forsvinner jo ved bruk av automatiske tjenester. Du har helt rett. Jeg gjorde dette som et eksperiment.