Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2764
Hei! Jeg har 2 snapchat brukere. Hovedkontoen min bruker jeg på hoved appen til snapchat(android), mens den andre brukeren logger jeg på snapchat via parallel space. Det viser seg at snapchat har låst denne brukeren i 24 timer da det visst ikke er lov å logge på en tredjeparts app.

spm 1: må jeg virkelig vente 24 timer før jeg kan åpne den kontoen igjen? Finnes det en løsning?

spm 2: Vil dette skje igjen dersom jeg fortsetter å logge på parallel space? Isåfall, finnes det en annen tredjeparts app?
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Jeg brukte Phantom for Snapchat i en årrekke da jeg alltid hadde en enrom trang til å jalbreake produktene mine. Fikk stadig kontoen min låst, og løsningen var å logge inn på snapchat kontoen min fra macen forså å "låse den opp" derfra. Antar at kontoen din vil bli bannet permanent etter et par strikes til ved bruk a tredjepart apps.
Gjest
Trådstarter
Jeg har brukt parallel space i flere måneder nå uten problem, men det kan hende etter den siste oppdateringen som kom nå nettopp at dem på en måte har fått informasjon.

Det jeg gjorde var å gå inn på apkmirror.com og laste en eldre versjon av parallel space, også bare la være å oppdatere appen i fremtiden, satser på at det kanskje kan hjelpe
Brukte "casper" før itiden. Vet ikke om det virker/finnes lenger. Men ble utestengt der også. Var en dude fra australia (tror jeg) som jobbet med det. Oppdaterte regelmesseg etterhvert som snap sin sikkerhet ble bedre.


Snap har mange måter å finne ut om du bruker 3parts innlogging. Ikke spør hvordan de finner det ut. Men de gjør det.
Jeg har en Huawei P20 Pro, den kan kjøre dual apps rett fra Android. Det går an både med Snap, Facebook, Instagram, twitter og sikkert fler. Regner med dette ikke blir sett på som tredjeparts programvare, da dette er en funksjon rett i android.

Mulig android har denne funksjonen på din tlf uten at du vet det?
Gjest
Trådstarter
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Jeg har en Huawei P20 Pro, den kan kjøre dual apps rett fra Android. Det går an både med Snap, Facebook, Instagram, twitter og sikkert fler. Regner med dette ikke blir sett på som tredjeparts programvare, da dette er en funksjon rett i android.

Mulig android har denne funksjonen på din tlf uten at du vet det?
Vis hele sitatet...
Jeg har samsung S7 edge, så usikker :P
Sitat av giroud2 Vis innlegg
Jeg har samsung S7 edge, så usikker :P
Vis hele sitatet...
Jo du kan det.
Gå inn på sikker mappe på tlf din.
Der kan du importere de appene du vil som er på tlf din.
Snap, insta, face, what ever.
Slik kan du være logget inn på to forskjellige kontoer.

Edit: mulig du må laste ned "sikker mappe" fra playstore om den ikke er på tlf fra før
Sist endret av labanfun; 14. mars 2019 kl. 11:56.
Hos meg ligger det under Innstillinger -> Apper -> Tvillingapp også må du aktivere der for de appene du vil. Ser nå at det kun er snap, facebook og messenger som kan benytte denne funksjonen hos meg.
Gjest
Trådstarter
Jeg har bare lastet en gammel versjon av parallel space, og det ser ut til å funke fint nå