Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 574
Noen som vet hva som skal til før legen varsler om mistanke om missbruk når pasienten har kjent tidligere rusmisbruk?
Dersom du ikke følger legens forordning så kan legen i teorien melde fra om «misbruk».

Bruker du legemidlet som forskrevet så kan ikke legen melde fra om misbruk.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lyrica klarer du ikke og ruse deg på over lengre tid. Du blir trøtt og litt susete i hodet. Men dette vil avta. Og skal lyrica fungere som eventuell en rus så må du opp i så høye doser som er direkte farlig for lever og andre organer i kroppen. Ikke rus deg på dette. Farlig og bruke for høye doser
Trådstarter
4 0
Jeg har nå tatt opp til 5700mg hver dag siden august. Jeg liker følelsen det gir, og det at legen i dag påpekte at han ikke kan skrive ut flere pakker gjør meg engstelig. Er livredd dette skal få følger. Og er redd for å gå av..
Anonym bruker
"Uenig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
5700mg????
Anonym bruker
"Lykkelig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke for å være kjip, men du kommer til å få et helvete.
Lyrica er kjent for å gi forferdelige abstinenser.
Folk påstår det er mye verre enn benzoabstinenser.

Jeg spiste 300-600 mg to ganger i uka over flere mnd og fikk mye angst og søvnproblemer når jeg kutta dem ut.

Hvis den sinnsyke doseringen du nevner er sånn, kan du forvente å få det jævlig i lang tid fremover hvis du slutter.
Mange sammenligner abstinensene som fysisk likt opiatabstinens og psykisk likt benzoabstinens.
5700 mg????????? Skrivefeil??
Trådstarter
4 0
Nei, det er ikke skrivefeil. Jeg skal ta 600-1200mg i døgnet mot nevropatiske smerter + spasmer som følge av MS. Altså jeg jeg har jævlig mye vondt. Men dum som jeg er, har jeg siden august bare tatt mer og mer for å opprettholde rusfølelsen. Jeg har lest hvilket helvette det er å gå av lyrica, så det er uansett uaktuelt. Med tanke på at alternativet er rivotril. Det har jeg tatt en god del av tidligere, men da blir jeg bare helt idiot.
Sist endret av Kakenam; 1 uke siden kl. 11:55.
Anonym bruker
"Uenig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde få nedtrapping pronto. ASAP
Det er helt sinnsyke doser du tar. Du må ha nedtrapping. Lykke til. https://www.youtube.com/watch?v=sVSMaWQljdE
Sist endret av Gladixi; 1 uke siden kl. 19:35. Grunn: Feil
Trådstarter
4 0
Hmm... får vell be om at nevrologen søker om sativexspray, og nedtrapping på lyrica da.