Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 792
Er en litt annen type post enn hva som er vanlig her, men har for første gang fått en webdesign-jobb for et seriøst firma - som kalles Hetenetter (erotisk nettbutikk).

Hva synes dere om designet?

Har brukt en ganske standard WP-mal og redigert den for å gjøre themet mer selgende og brukervennlig.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Kjedelig bg farge. Gjør den mørkere for å gi en mer "3d-effekt".

Skader heller ikke å bruke box-shadow.
Jeg syns dette var en ren og pen side, som ser relativt innbydene ut.

Hvis man sammenligner siden med større aktører i dette markedet er ikke denne siden rent visuelt noe dårligere.

Dog har jeg litt kritikk:
Den mangler favicon
Den blir ikke riktig tilpasset til alle skjermstørrelser
Selv om jeg liker at det er mye hvitt blir det vanskelig å skille mellom ulike elementer enkelte ganger, da for mye er hvitt. Hvis man f.eks. holder musa over ikonet til handlekurven er det umulig å skille handlekurvinnholdet fra resten av siden. En vag box-shadow – som en over her påpeker – kunne løst det problemet, ev. en svak outline/stroke
Når man er på en produktside og holder musa over et produkt skjer det en bitteliten animasjon på flere enn det ene produktet, det er plagsomt
Logosymbolet står ikke i stil med resten av siden, og jeg oppfatter det som ganske amatørmessig og klisjéfullt. Hvorfor står «ooops» over symbolet? Eller står det noe annet? Vanskelig å se med det typesnittet. Jeg ville droppet symbolet og laget selve teksten litt mer smakfull, det holder i massevis

Med litt finpuss kan dette bli enda bedre, utgangspunktet er hvert fall rimelig bra. Det finnes mange erotiske nettbutikker som er langt dårligere enn dette.
Trådstarter
12 0
Tusen takk for tilbakemelding fra begge to.

Favicon skal fikses og alt det andre skal også rettes opp. Hetenetter ønsket "Oops" som en del av logoen sin, men kan høre med dem om de ikke vil endre på den i og med at det ikke står i stil med resten av nettsiden. Blir litt problemer "her og der" når noen står for nettsidedesignet mens logo outsources til noen andre.

Takk for litt skryt også btw!
Fint design, men håper du kan få inn noen pegging-verktøy i lageret ditt. No homo.