Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 806
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hei freaks! Lagde for litt over en uke siden en tråd om en promovideo fra albumet mitt jeg hadde laget, og av de få som svarte så det ut som at den slo godt an! Som sagt så lager vi mange forskjellige musikksjangere, og det hører dere kanskje bedre nå.

Nå har vi ihvertfall fått ut en ny promovideo, og jeg håper folk her liker den! Konstruktiv kritikk på videoen hadde vært greit, selv om jeg er klar over mange av feilene vi har gjort. Dere får også hørt musikken vår, som jeg nok blir å poste her om en ukes tid når det er ute på nettet! Håper dere liker den!

Konduktür - Konduktüren! (Album teaser)
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hei freaks! Lagde for litt over en uke siden en tråd om en promovideo fra albumet mitt jeg hadde laget, og av de få som svarte så det ut som at den slo godt an! Som sagt så lager vi mange forskjellige musikksjangere, og det hører dere kanskje bedre nå.

Nå har vi ihvertfall fått ut en ny promovideo, og jeg håper folk her liker den! Konstruktiv kritikk på videoen hadde vært greit, selv om jeg er klar over mange av feilene vi har gjort. Dere får også hørt musikken vår, som jeg nok blir å poste her om en ukes tid når det er ute på nettet! Håper dere liker den!

Konduktür - Konduktüren! (Album teaser)
Vis hele sitatet...
Det begynte ganske bra med en slags raggae gitar og så synt. Men så kom det er god del plagsomme lyder i stedet for vokal. Videoen var helt grei. Men stå på. Dette er lovende.
Videoen ble for "billig" til å være noe spesielt. Jeg vil kalle det for et amatøropptak med ok musikk
Dere har det sikkert funny da
Likte låta fra 0.49..jævla kult faktisk!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Det begynte ganske bra med en slags raggae gitar og så synt. Men så kom det er god del plagsomme lyder i stedet for vokal. Videoen var helt grei. Men stå på. Dette er lovende.
Vis hele sitatet...
Hehe, den låta her er jo en slags reggea inspirert megakjapp dubstep eventuelt treg electro house. Vet ikke om du liker sånn musikk? Vi kjører null vokal i låtene våre unntatt korte phrases iblant, kan hende vi kjører vokal i fremtidige låter kanskje. Uansett, takk for feedback!

Sitat av Obster Vis innlegg
Videoen ble for "billig" til å være noe spesielt. Jeg vil kalle det for et amatøropptak med ok musikk
Dere har det sikkert funny da
Vis hele sitatet...
Var det jeg tenkte. Låta skal være veldig feel good og det var det vi prøvde på i videoen, men hvis den virka veldig amatørmessig så faila vi kanskje litt der. Gøy har vi det også ja!

Sitat av slobby Vis innlegg
Likte låta fra 0.49..jævla kult faktisk!
Vis hele sitatet...
Hadde aldri forventa meg god feedback fra deg etter alt crappet jeg har sagt i trådene dine. Men takker og bukker!
Sist endret av Dongerino; 1. juni 2013 kl. 16:06.
Hadde aldri forventa meg god feedback fra deg etter alt crappet jeg har sagt i trådene dine. Men takker og bukker![/quote]

Hehehe.Samma faen.Trenger ikke like hverandre,men er det kult så er det kult mann!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av slobby Vis innlegg
Hehehe.Samma faen.Trenger ikke like hverandre,men er det kult så er det kult mann!
Vis hele sitatet...
Hehe, takker for det!