Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 613
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har ett lite problem.


har tatt XTC 4 ganger de siste 3 årene.
greia er at jeg er så forelska i de halusinasjonene jeg får på høye doser.

liksom (pinner som fly å peker på meg, pungen min ble en stor yoga ball, kjæresten min fikk syke mengder hår i de eksotiske omerådene og vekken får kule mønstre)

har tatt høye doser 2 av gangene (180+ drop)

jeg vet dette ikke er bra, så er det noe jeg kan gjøre for å fremkalle disse hallisene?
har hørt at weed funker
Sist endret av Brillert; 8. desember 2020 kl. 00:14.
hva med å bare ta sopp eller syre i stedetfor?
Har tatt mye Emma, men har aldri opplevd så syke halliser. Sikker på at det er MDMA du har tatt?

Ville egentlig heller anbefalt deg å prøve noe annet en MDMA om det er det du er ute etter, LSD for eksempel høres ut som det kunne vært mer for deg.
Anonym bruker
"Oppblåst Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha det høres cray ut! Sikkert moro men å trigge for mye halliser og ta høye doser psykedelika kan føre til at du aldri lander igjen også og blir psykisk syk resten av livet. Jeg ville tatt til takke med de opplevelsene jeg har hatt og ikke fortsatt å jakte på samme opplevelser for plutselig er sier det pop i hjernen og du er skada for life..
Grunnen til at man får halliser er at deler av MDMAen (15%?) du tar blir omgjort til MDA etter inntak. Weed på MDMA tur pleier å gi meg halliser. Eller så kan man kjøre en liten dose 2cb mot slutten av MDMA turen.
Anonym bruker
"Rik Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv 2C-B
Syre men det er ikke noe bedre for deg å ta mye av