Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4462
Eg tok 3 mg subutex på tirsdag og 3 mg på onsdag. Før det var det en uke siden sist. Kommer det til å vises på en urinprøve i morgen? noen med erfaring på hvor lenge subutex kan spores i urin ved ikke-fast bruk?
Om jeg ikke husker feil så tror jeg det spores ca en uke etter inntak.
selv ved så lite inntak?
Stoffet har terminal elimineringsfase på under 24 timer. Helt uproblematisk å stille til urinprøve i morgen.
Vegardino: hva betyr det? Altså, hvor lenge etter eg har tatt kan eg ta en ren urinprøve?
Takk for svar :-)
Sitat av annveig Vis innlegg
Vegardino: hva betyr det? Altså, hvor lenge etter eg har tatt kan eg ta en ren urinprøve?
Takk for svar :-)
Vis hele sitatet...
Vi er alle forskjellige, men hvor mye du tar og hvordan du tar det har mye og si. Leste i en studie nylig at det kan slå ut positivt selv etter 10 dager etter bruk, men så var det andre brukere hvor det slo ut negativt etter bare 2 dager. Hvis du bare bruker det en gang iblant så er det nok ute av kroppen innen 2-4 dager, men bruker du det hver dag så kan du nok regne med at det slår ut positivt selv etter 1 uke.
Sitat av Vegardino Vis innlegg
Stoffet har terminal elimineringsfase på under 24 timer. Helt uproblematisk å stille til urinprøve i morgen.
Vis hele sitatet...
Terminal elimineringsfase? Virkestoffet har en halveringstid på 36 timer.... Stor sjanse å teste positivt på prøven ja, spørs hvor lite virkestoff de klarer å detektere.
Eg tok det under tunga, 6 MG over to dager. I morgen tidlig er det 4 og et halvt døgn siden

Nå har eg lest litt, og det skal visst hjelpe å drikke masse vann, grønn te og siton. så nå pøser eg ned med masse vann og grønn te med mase sitron. leste også at man ikke skal sove mye eller trimme dagen før og samme dag som prøva... betyr det at eg ikkje burde sove i natt om prøva er i morgen...? gjelder dette ALLE rusmidler?

Noen andre tips? Taes imot med stor takknemlighet!!
Sist endret av annveig; 23. oktober 2016 kl. 14:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av annveig Vis innlegg
Eg tok det under tunga, 6 MG over to dager. I morgen tidlig er det 4 og et halvt døgn siden

Nå har eg lest litt, og det skal visst hjelpe å drikke masse vann, grønn te og siton. så nå pøser eg ned med masse vann og grønn te med mase sitron. leste også at man ikke skal sove mye eller trimme dagen før og samme dag som prøva... betyr det at eg ikkje burde sove i natt om prøva er i morgen...? gjelder dette ALLE rusmidler?

Noen andre tips? Taes imot med stor takknemlighet!!
Vis hele sitatet...
Det har NULL EFFEKT å drikke masse vann, grønn te eller sitroner.
Det at man ikke skal trene like før urinprøve gjelder for thc hvertfall, som lagres i fettvevet, aner ikke om suboxone skilles gradvis ut i fettet.

Er ingenting du kan gjøre for å få suboxnone ut av systemet rasker, kanskje du tester positivt, kanskje ikke. Gi tilbakemelding!
er det virkelig INGENTING eg kan gjøre?! :-O :'(
Da er det bare å vente og se da... håper de ikke tester subutex... er innlagt på psyk og de skulle ta en test for rusmidler, men vet jo ikke om de tester subutex... håper inderlig ikke det.. gir tilbakemelding...
▼ ... over et år senere ... ▼
Skaff en annen manns urin. Og kjøp en passelig stor sprøyte, varm opp urinen til 37 grader og vart den mellom beina til du skal ta urinprøven. Funker fjell.