Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 619
Når eg skal laste ned torrents på bittorrent 6.1, kommer det til stadighet opp at eg må laste ned fra limewire som eg ikke ønsker. Det som skjer er at når eg har funnet den riktige torrenten på bitttorrent 6.1, og velger download, så laster eg ned en limewire fil som igjen skal opprettes i limewire programmet og nedlastes der. Ettersom eg har fjernet limewire, er denne filen ubrukelig .. tro eg..hehe!
Eg skal ha filer som støtter windows media player,vlc.
noen som kan hjelpe?
Skjønte ikke helt hva du mente der, men prøv µtorrent . Helt likt omtrent, bare bedre.
Hvor laster du ned torrents fra?
Sist endret av drittunge; 27. september 2008 kl. 13:37.
Er det ikke bare å høyre-klikke på torrenten du har på skrivebordet eller hvor du nå enn har den, så trykke "åpne i" ?
laster fra the pirate bay. Alt fungerte helt fint til eg innstallerte limewire.
Så uinstallerte eg limewire.
Etter dette vil visst pcn at eg skal fortsette med limewire torrent, eg bruker bittorrent 6.1
som nedlastnings program
Jeg vil tro det hjelper om du høyreklikker på en torrentfil du har lastet ned, velg "åpne i", deretter velger du "velg standard program", og deretter torrentprogrammet du vil bruke.
Det som har skjedd er nok at når du innstallerte limewire etterpå, så ble lm satt til å ta seg av torrentene..