Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 953
Hei, er en ganske erfaren rusbruker bortsett fra psykadelika, bruker ingen andre stoffer pr idag heller. Tenker veldig mye på selvmord, og har gjort det i mange år har 8 selvmorsforsøk bak meg første gang da jeg var 7 år. Er diagnotisert for PTSD type 2 alvorlig grad, borderline, ADHD alvorlig grad, depresjon alvorlig grad, angst og spiseforstyrrelse. Jeg er så ødelagt psykisk at jeg adoperte vekk dattera mi og blokkerte nummeret dems og sa til barnevernet at dersom de ikke tok fra meg foreldreretten truet jeg med drap. Dette var for å tvinge dem til ta barnet vekkfra meg, fordi de på død og liv mener skal ha oss til ha kontakt. Jeg har heller ingen kontakt med noen andre i familien min, og har bodd på gata i 3 år nå. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake i jobb da jeg er et mentalt grønnsak. Og desperat har jeg et håp om at fleinsopp kan heale noe av mine traumer. For jeg kommer aldri til kontakte barnet mitt før jeg vet om jeg overlever, jeg klarer ikke spise, sove såvidt puste jeg er så ødelagt. Drammen tingrett i 2003 sa jeg var en av verste barnevernssakene i norges historie, og jeg hr ikke noe annet ord enn å kalle det grønnsak, jeg er grønnsak. Hvordan jeg noengang skal komme tilbake til livet jeg vet ikke lever i ekstrem fattigdom og ekstrem psykisk kollaps gjør at jeg ikke ser noen utvei. Jeg takler ikke mennesker, vil ikkeha noe med barnet mitt og folk ågjøre, vilikkeha kjæreste, takler ikke jobb, takler ikke dyr, takler ikke lyder, klarer ikke spise, sove puste ville barestoppe denne årelange lidelsen som nå er mer ekstrem enn noen gang, er det noen som vet om fleinsopp kan gi healing. Psykisk tåler jeg narkotika bra, har aldri hatt bad trips, blitt depressiv eller lignende så tror jeg ville tålt psykadelika fint. Tatt fleinsopp 1 gang før og likte det veldig godt

Jeg er desperat, om det finnes noen måtte heale dette levende marerittet mitt mentale sinn lever i, om det finnes et håp at jeg kan komme utav det på, overleve og heale.
Sist endret av Lost-soul; 15. oktober 2020 kl. 03:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har selv PTSD pluss noen andre diagnoser, og har brukt fleinsopp en liten del medisinsk. jeg har hatt veldig god erfaring med det, og det har hjulpet meg helt enormt. jeg vil nå si at det ikke kurerer PTSD, men det kan gjøre det veldig mye bedre. flein kan hjelpe deg med å se ting på en annen måte, og det er spesielt godt mot depresjon (ihvertfall etter hva jeg selv har erfart). dog jeg anbefaler sterkt at du har en litt erfaren venn til å hjelpe deg, fordi sånn som med alt av psykedelika, så skal man bruke det med forsiktighet. fleinsopp er veldig bra å bruke i tillegg til hjelp hos DPS eller generelt et annet behandlingssted for psykisk syke, siden det kan hjelpe deg med å se ting annerledes og å åpne hodet, så kan det også hjelpe deg når du sitter med en behandler å skal behandle problemer og traumer.

jeg er også barnevernsbarn og vet veldig godt hvor tøft det kan være, saken min har vært ganske alvorlig og pådratt meg store skader som gjør at jeg ikke klarer jobb eller skole osv. flein kan også bidra til der faktisk, ved mikrodosering (da tar man så lite at man oppnår ingen ruseffekt, og da funker det i jobbsammenheng eller evt skole).

gjør ihvertfall mye research før du begynner å selvmedisinere med fleinsopp, det er utrolig viktig at du vet hva du gjør slik at du ikke forverrer den psykiske helsa di. jeg ønsker deg alt det beste og jeg håper ting blir bedre for deg. stay strong!
Sjansespill og lek med egen psyke. Du kan også få deg en skikkelig badtrip.
Må sies etter all reklamen over.
Tja, LSD funka fjell for meg ihvertfall. Men det er et sjansespill mtp psyken.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ptsd og tåler ikke stoffer etter jeg fikk det så hadde ikke turt det.
Støtter advarslene. Selv om det kan være fantastisk for noen, så er det enkelte jeg absolutt ikke ville anbefalt å bruke psykoaktive stoffer.

Dette gjelder primært mennesker som reagerer svært negativt på å miste kontroll etter min erfaring.
Når du tripper må du klare å gi slipp og bli med på turen. Dersom du stritter imot kan dette oppleves som svært ubehagelig, og det blir en form for kamp i din egen psyke. Dette kan i seg selv være ytterligere traumatiserende.

Du må selv vurdere om du tør å utsette deg for nye og sterke inntrykk, det kan være fantastisk, men en bad trip kan også skape sterke angstreaksjoner.

Du kjenner deg selv best.
Vet ikke om dette kan være til hjelp men, sjekk ut tråden til Kasper her : https://freak.no/forum/showthread.php?t=317078