Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 735
Jeg har fulgt trådene i dette forumet, og la meg se om jeg har forstått dette rett: Jeg har en Nokia 9311S, kjøpt med Canal Digital abonnement.

Det jeg har kunnet finne ut er at denne receiveren kun, i utgangspunktet, er forberedt for Canal Digital's eget kodesystem Conax. For at den skal 'forstå' Viacess (bl.a. ViaSat)'s sendinger, og ta i mot goldcards for dette, trenger jeg en CAM (conditional access module). Jeg har sjekka litt rundt etter dette også, og har funnet en på

http://www.camodul.com

Aberet her er prisen da, 1400 spenn var litt stivt... Noen som vet om billigere løsninger?

Også; hvordan er muligheten/prisen for å sette på flere hoder på parabolen (har to nå) for å ta inn f.ex. Astra-kanaler? Jeg har hørt at man kan sette på flere hoder (man trenger selvsagt en ny switch da), uten å trenge motorstyring.

På forhånd takk!