Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4324
Jeg satte meg ned og skrev dette rett etter en ketamintrip. Den er på Engelsk fordi det faller meg naturlig å skrive på Engelsk.

I was removed from my body and transported to another place, where only energy can exist.
Three powerful energies, the creators of everything, showed me the significance of our universe.
It turns out we are a little pebble, stuck on something infinitely larger by happenstance. They do not even know much, or care much, about our universe.

I was shown a graphic display representing our importance, or this universes imoportance, to them.

I was in a large vat of dirty water, in a huge tank with a drain in the bottom. There were large amounts of filthy fluid being drained through.
There was a small algae-like growth on the side of the tank, i had not noticed it if they did not point my attention to it.

That is us. Happenstance, and in no way significant to the powers that create.

Then they took me back to the place that is not-here. The place of only energy, and white.

They worked together and tore me to pieces, to show me. I felt my spirit-being torn asunder and rearranged, kept in several places at once by their will.

They held me like this for a time to demonstrate, or to teach, that they really are the power, and we are nothing.

The power involved in ripping another energy to shreds, and then piecing it together, felt too much to properly put into words.

There was a parabola of light, in the energy world, but i don't remember what it meant.

They looked like balls of light when inactive, communicating. When they forcefully worked on me they changed shape to something more claw-like, like they grew appendages for the work, that receded when their ordeal was done.
Sist endret av Benway; 4. februar 2021 kl. 15:49.
Hah, nice! Orker du å fortelle hvilken dosering og inntaksmetode du brukte?

En ting jeg syntes var litt snodig - hvis disse "herrene" mener at vi mennesker er like uviktige som den lille flekken med alger, hvorfor orket de å forklare deg (som tilsynelatende er en enda mindre viktig del av eksistensen enn flekken) dimensjoner og hvordan det hele fungerer? Hvorfor bruke tid på å flexe med sin makt? Det er som om en bodybuilder hadde demonstrert muskler til en enkel atom. Latterlig og smålig.

Kanskje tullete av meg å prøve å anvende logikk mot en ketaminrus Uansett, gratulerer med en fin opplevelse!
Sitat av Benway Vis innlegg
Jeg satte meg ned og skrev dette rett etter en ketamintrip. Den er på Engelsk fordi det faller meg naturlig å skrive på Engelsk.

I was removed from my body and transported to another place, where only energy can exist.
Three powerful energies, the creators of everything, showed me the significance of our universe.
It turns out we are a little pebble, stuck on something infinitely larger by happenstance. They do not even know much, or care much, about our universe.

I was shown a graphic display representing our importance, or this universes imoportance, to them.

I was in a large vat of dirty water, in a huge tank with a drain in the bottom. There were large amounts of filthy fluid being drained through.
There was a small algae-like growth on the side of the tank, i had not noticed it if they did not point my attention to it.

That is us. Happenstance, and in no way significant to the powers that create.

Then they took me back to the place that is not-here. The place of only energy, and white.

They worked together and tore me to pieces, to show me. I felt my spirit-being torn asunder and rearranged, kept in several places at once by their will.

They held me like this for a time to demonstrate, or to teach, that they really are the power, and we are nothing.

The power involved in ripping another energy to shreds, and then piecing it together, felt too much to properly put into words.

There was a parabola of light, in the energy world, but i don't remember what it meant.

They looked like balls of light when inactive, communicating. When they forcefully worked on me they changed shape to something more claw-like, like they grew appendages for the work, that receded when their ordeal was done.
Vis hele sitatet...
Hvorfor engelsk? De andre innleggene dine er da på norsk?
Leses som en Gojira-låt med Maynard James Keenan feature. Gjør det litt vanskelig å få med seg innholdet, men det hadde fungert som sangtekst. Ellers enig med algene i at vi ikke er så viktige for dem.
Sist endret av Bær; 4. februar 2021 kl. 17:56.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Hvorfor engelsk? De andre innleggene dine er da på norsk?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg lever på internett og i wow, og defaulten min er engelsk. Dette skrev jeg øyeblikkelig når jeg kom tilbake til kroppen min og fremdeles var ganske påvirket.

Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Hah, nice! Orker du å fortelle hvilken dosering og inntaksmetode du brukte?
Vis hele sitatet...
Jeg knuste opp et halvt gram til det var fine, melete partikler, delte det opp i to lisser og gønna en i hvert nesebor.
Med tanke på analyse av det som skjedde er det en total gjettelek.
Kholes er alien og utenfor vanlig forståelse imo.
Sist endret av Benway; 4. februar 2021 kl. 18:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Benway Vis innlegg
Jeg knuste opp et halvt gram til det var fine, melete partikler, delte det opp i to lisser og gønna en i hvert nesebor.
Med tanke på analyse av det som skjedde er det en total gjettelek.
Kholes er alien og utenfor vanlig forståelse imo.
Vis hele sitatet...
Dæven, du kødder ikke rundt

Din rapport minnet meg om John C. Lilly og hans oppfatninger rundt ketaminopplevelser. Fyren lagde en kurv for ketamindoseringer som er litt interessant:


Han hadde også et intervju der han, blant annet, forteller om sine ideer rundt disse opplevelsene. Fant en del av den på YouTube, mye vilt der (subtitles anbefales):
https://www.youtube.com/watch?v=PZ9cJ5wFqrk&t=918s

En snut fra samme intervjuet ble vist i en av de nye episodene av Hamilton's Pharmacopeia (Ketamine: Realms and Realities) der Lilly sa at ECCO (Earth Coincidence Control Office) stjal hans penis ved en anledning.

Kisen har mange gullkorn, anbefaler å ta en dykk i det han hadde å si. En slags Terence McKenna av ketamin.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Kisen har mange gullkorn, anbefaler å ta en dykk i det han hadde å si. En slags Terence McKenna av ketamin.
Vis hele sitatet...
Har allerede hørt om han og hans snodige tilværelse. Han kødda ihvertfall ikke rundt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Benway's Avatar
Trådstarter
Leste gjennom tråden igjen, og vil påpeke at jeg har ikke tatt et dykk i det han hadde å si enda. Ble fortalt om kisen en kveld.