Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 716
Dere som er into kokain, hva er største forskjellen på det vs alkohol? Egentlig aldri vært en drug-person, men virker som kokain kan være verdt å prøve.

Blir ganske eufoerisk, selvtillit, mer pratsom osv på alko. Men på kokain så er det på et helt nytt level, eller...?
Jeg digger å blande de to (evt. speed istedenfor kola, billigere og merker personlig ikke store forskjellen). Får alle effektene du nevner, holder koken gående hele natten + at jeg slipper det negative med alkoholen (kvalme, svimmel, etc.), er mer «klar».
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Jeg digger å blande de to (evt. speed istedenfor kola, billigere og merker personlig ikke store forskjellen). Får alle effektene du nevner, holder koken gående hele natten + at jeg slipper det negative med alkoholen (kvalme, svimmel, etc.), er mer «klar».
Vis hele sitatet...
Spennende!

Men, det er ikke en helt sykt effekt man får av kola liksom? Altså kola + alko, kontra bare alko.
Neh, tror nok mange blir skuffet første gang om de har for store forventninger til en wow-effekt. Men du savner det fort om det ikke er der neste gang
Er en veldig god kombo som nevnes over her, men nei, er ikke noe effekt som slår deg i trynet. Kan ikke sammenlignes med blant annet Emma, som jeg prøvde før cola.

Diggest å ta når man drikker og bare sitter å prater med kompiser imo.

Negativt med cola; Blir helt narkis om å få tak i mer. Går riktignok vekk morningen etter du har fått deg litt søvn, men når du har tatt siste stripe og vet det er tomt er det helt jævlig. Føler meg alltid litt rotten som føler meg så desp på dop som når cola bagen er tom.
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Er en veldig god kombo som nevnes over her, men nei, er ikke noe effekt som slår deg i trynet. Kan ikke sammenlignes med blant annet Emma, som jeg prøvde før cola.

Diggest å ta når man drikker og bare sitter å prater med kompiser imo.

Negativt med cola; Blir helt narkis om å få tak i mer. Går riktignok vekk morningen etter du har fått deg litt søvn, men når du har tatt siste stripe og vet det er tomt er det helt jævlig. Føler meg alltid litt rotten som føler meg så desp på dop som når cola bagen er tom.
Vis hele sitatet...
Kan tenke meg det, og kola koster vel skjorta, ihvertfall om en er student? Er vel derfor det er rikmannsdopet.
Sist endret av kalism; 3. desember 2020 kl. 00:17.
Er som nevnt pga. prisen at jeg nesten alltid velger speed over kola.
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Er som nevnt pga. prisen at jeg nesten alltid velger speed over kola.
Vis hele sitatet...
Får du virkelig samme form av speed? Føler på speed blir man bare "speeda", og får langt ifra den samme digge effekten
Muligens litt mer eufori av cola alene ja, men alkoholen demper det litt for min del slik at det kun er energien og at man er «speeda» som merkes.