Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1350
får ordnet meg ett brett med 10 concerta piller 32mg om noen dager og har noen spørsmål.

de 2 gangene jeg har tatt rundt 100mg concerta får jeg liksom driven til å gjøre hva som helst uansett hvor kjedelig er, så lurer på om dere har noen ideer til noe fornuftig man kan gjøre

de andre gangene har jeg bare sittet i 6 timer straight g skrevet erotiske noveller som jeg personlig er veldig fornøyd med men vil gjerne få noen andre ideer til noe fornuftig

spm 2: hvordan er øya på concerta? er det tydelig å se at man er beruset på 100mg langtidsvirkende?
speedrunk, prøve å rydde/vaske, drive med hobby, men ender oftest med stuk det kommer litt ann på, lese lange bøker, spille spill,
hvordan det er med øynene kommer litt ann på personen, men ikke uvanelig med litt større pupiller