Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3312
Er blitt veldig hekta på oxy, men får ikke tak i det lengre. Prøvde subutex i dag, men ble bare kvalm og dårlig. (Har noen xanor, kan jeg ta det nå som subutex rusen begynner å gi seg eller burde jeg ikke mixe) Men hovedspørsmålet mitt er om der finnes noe alternativ til oxy, kanskje metadon? Vil ikke gå over til heroin..
Sist endret av Oxana; 4. februar 2021 kl. 21:29. Grunn: Skrivefeil
Sitat av Oxana Vis innlegg
Er blitt veldig hekta på oxy, men får ikke tak i det lengre. Prøvde subutex i dag, men ble bare kvalm og dårlig. (Har noen xanor, kan jeg ta det nå som subutex rusen begynner å gi seg eller burde jeg ikke mixe) Men hovedspørsmålet mitt er om der finnes noe alternativ til oxy, kanskje metadon? Vil ikke gå over til heroin..
Vis hele sitatet...
Heroin er vesentlig nye bedre enn metadon. Abstinensene er ikke like bad heller
Trådstarter
11 1
Men vil ikke skyte, og har null peiling på hvordan jeg vet at heroinen er clean nok til å sniffe, eller om d i hele tatt er mulig p få tak i en type som er safe å sniffe
Hold ut i 10 dager så er du frisk,spis masse benzo,om du jobber, fiks en sykemelding og ordne masse lett spiselig mat og kjøp imodium og legg deg i dvale under dyna,lykke til. Finnes dessverre ingenting som er så herlig som OxyContin og ikke noe annet enn heroin som lindrer abstinenssymptomer men du bare flytter problemet ditt. Jeg er i gang med nedtrappingsplan og er nede i 20 mg OxyContin morgen og 20 mg OxyContin kveld men jeg er fortsatt dårlig, jeg skal av den driten for å leve et normalt liv

Når jeg har holdt på i 3-4 år og har klart å slutte i to måneder av gangen fordi jeg har ønsket og du skriver i en annen post at du har holdt på i et par måneder, Skal du virkelig ødelegge livet ditt?abstinens noe du kjenner etter et par måneder er ingenting i forhold til hva du kjenner etter et år eller lenger. Helt sjokkert over at folk hopper over til andre stoffer så lett og er så uforsiktig,hvis du har stått på det hver dag i noen måneder så klarer du jaggu å slutte lett, det er faktisk bare det 4 5 dager Max med ubehag, være å slutte med sigaretter enn det "misbruket" ditt, jeg har brukt opp til ett gram OxyContin om dagen i knust form i flere år og nå nede i 40 mg om dagen og skal ned til 30 i neste uke og klarer det helt fint og jeg har stått på det i 4-5 år, så da mener jeg at det lille jeg kjente etter noen måneder er ingenting i forhold til det jeg har kjent nå, så gi deg mens leken er god mann
Sist endret av Justsayno; 5. februar 2021 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Oxana Vis innlegg
Men vil ikke skyte, og har null peiling på hvordan jeg vet at heroinen er clean nok til å sniffe, eller om d i hele tatt er mulig p få tak i en type som er safe å sniffe
Vis hele sitatet...
Nå vil ikke jeg pushe på forbruket ditt eller noe sånt. Vet hvordan abstinensene er. Føles helt jævlig.

Trenger ikke skyte det, funker fint å røyke heroin også. For all del, det er mye lettere å slutte med enn både sub og morfin.
Trådstarter
11 1
Planen er ikke å fortsette med dette, menigs personlige grunner har jeg noen røffe måneder foran meg.. men er instilt på å søke hjelp om jeg ikke klarer å slutte
Sitat av Oxana Vis innlegg
Planen er ikke å fortsette med dette...
Vis hele sitatet...
Har aldri hørt om noen som planlegger og bli narkis...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om man bruker 20 mg oxy om dagen en morgen en kveld i 4 dager så går over til 1 20 mg 5 og 6 dagen vil man bli no spesielt syk da bare diaré foreksempel eller spyr man og sånn og lurer hatt store smerter i ryggen men vil helst ikke ta de mer så vil ha minst mulig abstinenser fikk det av lege for rygg smertene men så leste jeg om abstinensene så da vil jg ikke ta de mer har brukt de i 2 uker eller no te tenkte trappe ned og gå av
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
om du har tatt i to uker vil du kjenne det. trenger ikke være ille.
ikke sikkert du spyr men diare får du nok.
jo lenger du venter jo værre blir det.
er ikke gøy å gå av sånt etter noen mnd.
om du har gått på 40mg i døgnet så kom deg under 20 ellers blir det bare seigpining siden du har brukt så kort.
kan hende du kjenner ryggen når trapper ned
Sitat av Justsayno Vis innlegg
Hold ut i 10 dager så er du frisk,spis masse benzo,om du jobber, fiks en sykemelding og ordne masse lett spiselig mat og kjøp imodium og legg deg i dvale under dyna,lykke til. Finnes dessverre ingenting som er så herlig som OxyContin og ikke noe annet enn heroin som lindrer abstinenssymptomer men du bare flytter problemet ditt. Jeg er i gang med nedtrappingsplan og er nede i 20 mg OxyContin morgen og 20 mg OxyContin kveld men jeg er fortsatt dårlig, jeg skal av den driten for å leve et normalt liv

Når jeg har holdt på i 3-4 år og har klart å slutte i to måneder av gangen fordi jeg har ønsket og du skriver i en annen post at du har holdt på i et par måneder, Skal du virkelig ødelegge livet ditt?abstinens noe du kjenner etter et par måneder er ingenting i forhold til hva du kjenner etter et år eller lenger. Helt sjokkert over at folk hopper over til andre stoffer så lett og er så uforsiktig,hvis du har stått på det hver dag i noen måneder så klarer du jaggu å slutte lett, det er faktisk bare det 4 5 dager Max med ubehag, være å slutte med sigaretter enn det "misbruket" ditt, jeg har brukt opp til ett gram OxyContin om dagen i knust form i flere år og nå nede i 40 mg om dagen og skal ned til 30 i neste uke og klarer det helt fint og jeg har stått på det i 4-5 år, så da mener jeg at det lille jeg kjente etter noen måneder er ingenting i forhold til det jeg har kjent nå, så gi deg mens leken er god mann
Vis hele sitatet...
Gode tips som jeg skal huske på hvertfall! Men avhengigheten er jo forskjellig fra person til person da? Lest om mangen her som har forskjellige veier
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv og trapp ned med Tramadol.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min løsning ble å trappe ned (fikk en nedtrappingsskjema fra legen), for så å gå over til tramadol og etterhvert pinex forte. Får du så mye oxy av legen din?