Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 12389
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Kommet over flere RC'er på en kinesisk markedsplass. (Nevner ikke navn grunnet forumregler, men en av de større)

Dem fleste leverandørene jeg har snakket med påstår dem har erfaring innen frakt med stealth til Norge.

Er også snakk om firmaer som har levd i over 8 år med over 5 Mill USD i transaksjoner.

Noen som har vært borti det før?
Du kan jo umulig vite om det leverandørene sier er sant...
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det siste jeg hadde gjort var å stole på noen som selger RC. Er man så kynisk og utspekulert at man selger folk hjerneskade i pen forpakning så er man hvertfall ikke ærlig på andre områder heller!

Hold deg unna RC'er! Ikke bruk hjernen din som frivillig forsøkskanin på noe som er kjent for å ødelegge hjerner!
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det siste jeg hadde gjort var å stole på noen som selger RC. Er man så kynisk og utspekulert at man selger folk hjerneskade i pen forpakning så er man hvertfall ikke ærlig på andre områder heller!

Hold deg unna RC'er! Ikke bruk hjernen din som frivillig forsøkskanin på noe som er kjent for å ødelegge hjerner!
Vis hele sitatet...
Hehe, er nå sarms det er snakk om. Noe jeg har brukt med god sukse de siste årene.

Men 1 gram rent pulver er haugevis billigere enn ferdig kapslet.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hehe, er nå sarms det er snakk om. Noe jeg har brukt med god sukse de siste årene.

Men 1 gram rent pulver er haugevis billigere enn ferdig kapslet.
Vis hele sitatet...
Så noe som øker sjansen for hjerneslag, hjerteattak og leversvikt. Well done!
Og du tenker at billigvarianten fra Kina skal være tryggere? Når Kina kopierer simple ting som hundeleke og barneleker bruker de direkte giftstoffer og avfallsstoffer. Tror du de har en annen etikk på sarms? Er en grunn til at det er så billig vet du...
Bruk av RC KAN gå bra en liten stund det, problemet er senskadene man får. Om sju år har du kanskje uforklarlige kuler i muskulaturen din som verker og hindrer deg i å fungere bra, paranoia deluxe fordi stoffene har skadet huet ditt, og får leversvikt om 15 år pga det du dytter i deg nå og tror går bra.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så noe som øker sjansen for hjerneslag, hjerteattak og leversvikt. Well done!
Og du tenker at billigvarianten fra Kina skal være tryggere? Når Kina kopierer simple ting som hundeleke og barneleker bruker de direkte giftstoffer og avfallsstoffer. Tror du de har en annen etikk på sarms? Er en grunn til at det er så billig vet du...
Bruk av RC KAN gå bra en liten stund det, problemet er senskadene man får. Om sju år har du kanskje uforklarlige kuler i muskulaturen din som verker og hindrer deg i å fungere bra, paranoia deluxe fordi stoffene har skadet huet ditt, og får leversvikt om 15 år pga det du dytter i deg nå og tror går bra.
Vis hele sitatet...
Om du skal tenke sånn på det så er det nesten rart du fortsatt er live med tanke på alt du eter daglig som er med å sakte men sikkert ta knekken på deg, gi deg kreft, ødelegge lever, nyrer, tette blodårer, høyt blodtrykk/kolestrol og så mye mye mye mer.
At du i det hele tatt går ut døra eller tar deg en dusj er ett mirakel ut av en annen verden.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du skal tenke sånn på det så er det nesten rart du fortsatt er live med tanke på alt du eter daglig som er med å sakte men sikkert ta knekken på deg, gi deg kreft, ødelegge lever, nyrer, tette blodårer, høyt blodtrykk/kolestrol og så mye mye mye mer.
At du i det hele tatt går ut døra eller tar deg en dusj er ett mirakel ut av en annen verden.
Vis hele sitatet...
Øhhh. Ok. Du er tydeligvis lite opplyst over de hyppige og alvorlige skadevirkningene RC veldig ofte gir.

Det heter Research Chemicals fordi de ikke er forsket ferdig på, man er en forsøkskanin av å ta de og det inneholder skadelige stoffer som kopierer virkningen av stoffer som er forsket på. Når jeg var yngre visste alle at RC'er var styggedom, og 8 av 10 i gjengen som tok det en sommer eller et par år fikk alvorlige psykiske og mentale bivirkninger av det. Veldig trist å se åssen folk i dag er helt ukritisk til å bruke huet sitt som forsøkskanin for kyniske folk som bare vil tjene penger og driter i livene og huene til de som sørger for at de tjener penger. Klarer du ikke legge sammen to og to med hvorfor kopier fra Kina er så billig (fordi de bruker billigere stoffer til å produsere,stoffer som regnes som avfallsstoffer og gift i andre sammenhenger) så er det synd på deg..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Øhhh. Ok. Du er tydeligvis lite opplyst over de hyppige og alvorlige skadevirkningene RC veldig ofte gir.

Det heter Research Chemicals fordi de ikke er forsket ferdig på, man er en forsøkskanin av å ta de og det inneholder skadelige stoffer som kopierer virkningen av stoffer som er forsket på. Når jeg var yngre visste alle at RC'er var styggedom, og 8 av 10 i gjengen som tok det en sommer eller et par år fikk alvorlige psykiske og mentale bivirkninger av det. Veldig trist å se åssen folk i dag er helt ukritisk til å bruke huet sitt som forsøkskanin for kyniske folk som bare vil tjene penger og driter i livene og huene til de som sørger for at de tjener penger. Klarer du ikke legge sammen to og to med hvorfor kopier fra Kina er så billig (fordi de bruker billigere stoffer til å produsere,stoffer som regnes som avfallsstoffer og gift i andre sammenhenger) så er det synd på deg..
Vis hele sitatet...
Det å dra alt av RC under samme kam blir jo akkuratt som å hive alt fra koffein til heroin under samme kam. For det første så er skadepotensialet veldig forskjellig mellom de tusener av stoffene man får tak i.

For det andre så er jeg 95% sikker på at om du kjøper 1g med kokain og 1g med feks N-Ethylhexedrone (RC kokain), så er renheten garantert høyre på det du fikk rett fra levrandør i kina, enn den som har vært innom 10 stopp på veien fra Colombia.
Det at du og sier at RC's produseres med "dårlige" råvarer og lav kvalitetskontroll er helt rett om du sammenligner med legemiddelindustrien, men de er som oftes milevis forran en øst europeisk amfetamin lab feks.

Så har jo man og masse stoffer som betegnes som RC men som har vært brukt av flere millioner de siste 20 årene og det har vist seg å ha lite skadepotensialet som feks 2C-B.

Det som er farlig er når mennesker med lite kunskap og informasjon får tilang på veldig farlige og potente stoffer og bare prøver seg fram uten informasjon om dosenivå eller bruk av vekt.
Sist endret av Sandybridge; 8. desember 2020 kl. 01:00. Grunn: skrivefeil
Ville mye heller brukt rc alternativer jeg selv har bestilt og undersøkt enn pulvermiks og knips fra gata jeg ikke aner hva inneholder. Ofte får man rc allikevel, men vet ikke hva.

Å klage over alle "research chemicals" blir like spesifikt som å si at narkotika er dødelig. Joa. Noen. Men det mest dødelige er uvitenhet og det er noen livsfarlige anonyme eksperter her. Greit å prøve skadeforebygging men trenger ikke overdrive så jævlig
Sist endret av Bothrops; 8. desember 2020 kl. 01:59.