Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 6144
så, bestilte clonazolam og bromazolam pulver. mixa pulveret ut i vapejuice (uten nikotin seff) og trakk løsningene opp i 5ml pumper for å ha kontroll på mg inntak, må si dette er de to mest potente benzoene (derivater) jeg noen gang har inntatt, tok 0,6ml bromazolam og 0,4ml clonazolam i 11 tiden i morrest og har gått på skyer i hele dag, alt av angst har vært fraværende og formen har rett og slett vært helt nydelig, selv om hvis jeg hadde lagt meg nedpå for å sove så hadde jeg sluknet a$ap. tok deretter 0,2ml bromazolam i 22 tiden og har sovet som et barn fram til nå og finnes ikke hangover. blir å sverge til dette for min del nå en stund, pisslel all alprazolam, diazepam, klonazepam osv. (inntar ikke benzo så ofte da, kanskje 3-4 ganger hver fjortende dag men hadde høyt inntak før) pulverene kom fra polen. Anbefaler alle benzo heads å sjekke ut disse.