Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 13239
Noen som har erfaring med RC’s derfra? Vurderer bestille no psykedelika derfra så om noen har anbefalinger setter jeg pris på det
Norge er ansett som høyrisiko land, du må betale med Bitcoin og kan ikke velge sporing eller forsikret sending.
Det vil si at du står i fare for å ikke motta varene, og får ingen refund eller reship.
Ville kjøpt et lite kvantum, da øker nok sjangsen for å få det gjennom tollen.
Sist endret av G86NO; 9. september 2018 kl. 15:41. Grunn: Skriveleif
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bumper av interesse. Er denne siden legit?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Den er desverre det. Eller var iaf for noen måneder siden
Jeg hadde prøvd i blotter form, jeg vet noen bekjente bestilte fra uk når 1p-lsd var lovlig der. Men også fra varierte domeneadresser
▼ ... over et år senere ... ▼
Vurderer å bestille noe RC-Benzo derifra. Ser ikke ut som man trenger å betale med Bitcoin. Men hvor trygt er dette? Dette er vel lovlige "research-kjemikalier" som man ikke kan straffes for?
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Vurderer å bestille noe RC-Benzo derifra. Ser ikke ut som man trenger å betale med Bitcoin. Men hvor trygt er dette? Dette er vel lovlige "research-kjemikalier" som man ikke kan straffes for?
Vis hele sitatet...
Virker ikke som det er lovlig.

https://www.rustelefonen.no/2018/02/...micals-lovlig/

Fins kanskje noen stoffer som er.
Den er legit den siden ja.. Alltid risk for at det blir stoppa. Du kan betale med kort eller blodoverføring. Lykke til.
Sitat av neskval Vis innlegg
Virker ikke som det er lovlig.

https://www.rustelefonen.no/2018/02/...micals-lovlig/

Fins kanskje noen stoffer som er.
Vis hele sitatet...
Hmm, virker jo slik ja. Lurer på om det samme gjelder for RC-Benzo. Bodde i Sverige for en god del år siden og der bestilte jeg ofte Clonazolam fra en side som nå er nedlagt. En gang ble det tatt av politiet, men fikk det tilbake etter at de hadde testet det og funnet ut at det var lovlig.

Men kanskje verdt å tillegge at jeg bestilte 60 piller, men fikk bare 1 tilbake fra politiet...Kanskje resten gikk med til firmafesten på politistasjonen
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Hmm, virker jo slik ja. Lurer på om det samme gjelder for RC-Benzo. Bodde i Sverige for en god del år siden og der bestilte jeg ofte Clonazolam fra en side som nå er nedlagt. En gang ble det tatt av politiet, men fikk det tilbake etter at de hadde testet det og funnet ut at det var lovlig.

Men kanskje verdt å tillegge at jeg bestilte 60 piller, men fikk bare 1 tilbake fra politiet...Kanskje resten gikk med til firmafesten på politistasjonen
Vis hele sitatet...
Vel litt kjipt å kun få 1/60 av det man bestiller så kanskje lurt å bestille mindre mengder, men flere ganger? Du kan jo bestille å teste ut, men hadde betalt med bitcoin og falskt navn, og bare sagt at du ikke vet noe, om det ble tolla.
Sitat av neskval Vis innlegg
Vel litt kjipt å kun få 1/60 av det man bestiller så kanskje lurt å bestille mindre mengder, men flere ganger? Du kan jo bestille å teste ut, men hadde betalt med bitcoin og falskt navn, og bare sagt at du ikke vet noe, om det ble tolla.
Vis hele sitatet...
Ja, vurderer å prøve å bestille...Men hvis jeg det blir tatt så har jeg veldig mye å tape på det. Blant annet diverse lisenser osv...Så vet ikke om det er verdt risikoen å bestille til Norge dersom dette er ulovlig her.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Har følelsen av at research chemicals tiden er over, ihvertfall her. De vant