Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 989
Jeg og ei veninne har tenkt å ta ecstasy på landstreffet i Stavanger, men lurer på om politiet kan feks merke noe eller om de sjekker pupillene til folk. Vi har erfaring osv men er litt usikkre om vi skal ta fordi vi er redde for å bli tatt. Vi gidder ikke å gå rundt med solbriller om det pluttselig regner fordi da ser det bare alt for dumt ut. Reagerer vaktene/politiet om man går rundt me solbriller? Går de rundt med lykt oppi øynene til folk?
Du veit at det er 10.000 russ på Landstreffet ikke sant? Ta dopet før du kommer inn så har du ingenting på deg. Eventuelt gjem stashet et sted på treffet så du ikke blir busta med det da politiet pleier å ha narkotikahunder der.
Selvfølgelig kan politiet se om du er rusa, men nå har ikke du tenkt å danse foran politiet og vektere da så det går nok helt fint.
Jeg var selv på LS i fjor, samtlige av de jeg gikk med (og flere andre vi traff) rullet så heftig at du kunne se det på flere meters avstand. Ingen som reagerte, ikke engang når vi gikk opp i trynet på politiet som gikk rundt å skulle snakke hull i hodet på dem.

Så med andre ord, ingenting å bekymre seg for.

Edit: Å ta med seg shit inn er heller ikke stress, de bare kjenner raskt over deg for å kjenne etter glassflasker eller våpen ol.
Sist endret av Stekesmør; 9. januar 2019 kl. 20:32.
Samme erfaring som @Stekesmør her, dog vi var på Tryvann.